renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sgt.Dornan
Vloženo 16.9.2006
Aktualizováno 28.7.2013
Zobrazeno 2 294x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Když jsem se po GSku rozhodoval co dál, červené R na kapotě byla jasná volba! Snil jsem o ní a tak ji mám

Více fotografii

První dojmy - x x x

Recenze

Po zralé úvaze je na čase opravit ten blábol co tu léta visel a dát popisu motorky hlavu a patu.

Koupena na podzim 2005 s 25 000km. K dnešnímu dni mám s ní za sebou přes 30 000km. Můj názor na ni může být trochu
zkreslený, protože jsem zapřísáhlý Suzukista a zvlášt mám rád GSX-R 00-03. Jsem s ní spokojený a myslím, že koupit
ji není chyba. Technické údaje a podobně každý zná takže se omezím na život s ní.

Motor: Pro začátečníka je koňáž ukrutná, dnes si už dokážu představit pod zadkem litra s ještě větším nástupem už od středních otáček. Motor se budí někde na 7-8 tis. do té doby je to jízda na kochačku. Je točivý, ale na pily
typu R6 08 nemá. Pokud se jede spíše klidně, je dojezd asi 240 km, při větším prasení už oko bliká někde na 190 km
(a to ji zdaleka netočím do červeného)-takže nějakých 7,5-9 litrů. Olej dolívám po trochách, za sezonu což je u mě
cca 6000 km vetšinou padne nějakých 0,8l (nesleduju to ale přesně na deci-prostě není to celá flaška). Převodovka
je malinko hlučnější, hlavně poznám když ubyde oleje. Je ale přesná a jen vyjímečně nechce zaskočit dvojka z
jedničky. Jízda ve dvou mě "baví" do hmotnosti batohu řekněme 60 kg, pak už je to dost znát a musím ji o hodně více točit.

Podvozek:Sportovně tvrdý, do továrního nastavení skoro nehrabu. Má ráda dobré cesty bez vln, rozemleté okresky jí vůbec nedělají dobře a mně taky ne. Rozhodně je mrštná a obratná. Brzdy=slabina. Mají tupější nástup a pro vyvinutí potřebné síly je třeba páčku více zmáčknout. Ve dvou je to samo ještě o trochu horší. Je ale pravda, že mám stále originál Suzučí gumové hadice-neustále zvažuju překopávku celého systému. Seriový tlumič řízení je ucházející, ale na stavitelný nemá.

Ostatní dojmy a postřehy:Zrcátka poskytují dobrý výhled. Jizdní pozice nutí jet rychle jinak je hrozně váhy na rukou (řídítka jsou opravdu dost zalomená např oproti ZX-9R). Zvýšené plexi poskytuje solidní ochranu do nějakých
150. Optimální denní porce km je tak do 300 pak už začíná bolet zadek-sedlo je měkké- a kolena ze skrčených nohou.
Líbí se mi velký kastlík pod sedlem do kterého jsem narval i tenisky-dneska už nevídaná věc.

Úpravy: Prakticky seriový stav. Od předchozího majitele vyšší plexi. Iridiové svíčky NGK. Výhledově v plánu-stavitelný tlumič řízení, Gipro, zvažuju překopávku brzdového systému(pumpa+hadice+eventuálně brzdiče?). Polepy, věci v barvě a jiné zbytečnosti nevedu.

Spotřebák:
Pneu: Dunlop 208, 208 RR, Qualifier
Destičky: EBC HH, Nissin ST
Olej: Motul 300V 10W40

Cesty: Oblíbené trasy po kvalitním asfaltu update 2011: Buchlov bejvávalo, Červenohorské sedlo!!! a prakticky celá cesta z Opavy do Jeseníků přes Bruntál a Vrbno, Šebrov-Blansko už jen výjimečně a nic moc, Fren-Kopr, Skřítek už
vůbec není co býval, aspoň teda od Šumperka a jistě i pár dalších které jsem už líný vypisovat

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
naty.kuchtova
naty.kuchtova napsal 17.01.14 v 19:01 10b.

Forty
Forty napsal 19.11.10 v 11:13

nejhezčí model ze všech SS !! go Suza go )))

koukám, že taky přestup gs na sedmpade

ať to jede

SoulTrain21
SoulTrain21 napsal 02.08.10 v 20:19

krásná

jarikGSXR
jarikGSXR napsal 07.03.10 v 04:25

Koukám také věrnost značce, GSXR moc pěkný, za 10

sidar
sidar napsal 06.03.10 v 19:58

poradnej kus poctivyho kovu. Tak at ti i dal slape , jak svycary. za 10

Více komentářů



TOPlist