renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _BoB_
Vloženo 14.3.2009
Aktualizováno 7.5.2021
Zobrazeno 10 463x
HODNOCENÍ PROFILU OD 60 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


GSX-Rko jako z výdejny, vše origoš - jak nová. Pokud bude i sloužit jak vypadá, bude to hodně dobré.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Jedině kladné :)

Doplňky na motorce - - Padáky Rutan
- hadice Hell od PPTuning
- CNC Páčky
- GP chránič
- karbonová koncovka
- nosník SPZ
- rolničky
- led blinkry
- tlumič řízení
- ukazatel zařazeného kvaltu

Recenze

14.3.2009 - Jsem ji dovalil z Práglu. Slunéčko svítilo celou cestu a po 1/2roce absťáku bez moto jsem uplně hotovej.

RECENZE:
Vzhled :
Již na první pohled tento model vyniká sportovním ostrým vzhledem kterému na přední masce dominují dva náporové sací tunely a ostrý trojúhelníkový sdružený světlomet který osobně vzhledově považuji za nejpovedenější z celé modelové řady co se do posud vyrobilo. Záď motocyklu která oproti všem předchozích modelům je pod větším uhlem k nebi je doplněna poprvé o LED koncové světlo které má též nádech trojúhelníčku. Sériově je zde přítomen plastový nosič pro SPZ a blinkry. Bohužel tento díl tak trochu kazí vzhledově celou poetiku zádě stroje. Při pohledu z boku si příznivce této modelové řady jako prvního jistě všimne ,že zde o proti předchozím modelům které měly vždy matně leštěný rám je nyní proveden v černém eloxu. Ráfky též přešly z tradiční bílé na černou barvu. U předních kotoučů jsou použity nově radiálně uložené brzdy. Poměrně dlouhý sériový výfuk který by se dal přirovnat k „doutníku“ podtrhává celkové „nakopnutí“ stroje na předek a velkého úhlu zádě.

Jízda:
Při prvním sednutí do sedla zjistíte ,že je sedlo položeno výš než u předchozích modelů a díky již zmíněnému „nakopnutí“ vás posed přinutí položit se na ruce které po pár desítek km začínají trochu bolet bez tréninku :D . Po zastrčení klíčku do spínací skříňky Vás uvítá standardní běh rafičky po zde nově černém podkladu a souběžnému běžnému testu LCD.
Díky již plně elektronickému vstřikování nemusíte již nastavovat „sytič“ a motorka si sama koriguje otáčky volno-běhu. Díky tomuto ubyla jedna páčka na levé ruce a nahradila ji docela příjemná funkce „výstražných světel“ kterou docela vítám když mne někdo pouští v koloně. (Mám pocit, že spousta řidičů nechápe smysl poděkování nohou) Motor má docela příjemný zátah v celém spektru otáček. Výkonová křivka i dle grafu je docela pěkně lineární.

Při vjezdu do první zatáčky objevíte jak liposukce která zde proběhla na 163kg suché váhy + geometrie rámu zapracuje a stroj vás vtáhne do děje. Bez zaváhání nebo snad donucování dá lehce naklánět a přehazovat ze zatáčky do zatáčky. Sériový tlumič řízení montovaný od k1 je zde též přítomen a udělá též nějakou práci. Pro razantnější jízdu ale doporučuji jej vyměnit za nějaký stavitelný. Při výjezdu ze zatáčky pobídnete motor který se nechá v klidu vytočit na druhý stupeň k 180km/h rychlosti s kterou můžete upalovat „zalehávačku“ dál k cíli.

Cestování :
Cestování je bohužel ta slabší stránka věci. Tento model je přeci jen určen hlavně pro sportovní jízdu nebo okruhové závodění. Takže pokud dáte tank-vak na nádrž dostali jste docela příjemný polštář pod hlavu. Na budíky již skoro nevidíte. Pokud jedete bez tak-vaku tak z posezu pokud nejste častým jezdcem se vám po 200km začne zdát o čertech a nejbližším místě kde zastavit a pokračovat další den. Na cestování s „batůžkem“ bych si dovolil říci předem zapomeňte. Sic je k modlu dispozici jak „krytka“ tak druhé sedlo ale to je podle mého jen komerční záležitost aby se model lépe prodával. Nahoru vám spolujezdec poleze jako na koně. Pokud bude mít kolem 160cm spíše se bude „sápat“ Záď je opravdu hodně vysoko. Při standardní jízdě s rukama na nádrži vás bude po 100km již proklínat jelikož nebude vuž vědět jak si sednout aby tolik nebolely ruce. První prudké brzdění díky výškovému rozdílu kde vám kouká nad vaší hlavou bude mít pocit ,že vás přelétne. U rychlostech nad 200km/h jej budete ztrácet. Další nepříjemností se stává sériový výfuk. Bohužel při ohřátí na pracovní teplotu se stává „žhavím plechem“ na kterém se nedá 2sec udržet ruka. A pokud máte nižší batůžek který se „nahoru sápe“ a nepřemýšlí nad tím co by mohlo pálit ale jen jak se dostat nahoru za vás - je to docela problém.

Závěr:
Celkově bych motocykl ohodnotil slovem „divočák“ Je to krásná rychlá a mrštná motorka pro sportovní jízdu když si ji chcete opravdu užít. Pokud více cestujete poohlédněte se po něčem jiném. Vyměníte sériový výfuk, držák SPZ a máte krásný stroj na blbnutí který vám bude dělat radost i zajišťovat pozornost kolemjdoucích/jedoucích.

Servisní úkony:
11600 - výměna oleje + filtrů /olej Motul 5100 10w40 /
12800 - koncovka Creptus
13300 - Kontrola na motorové brzdě, dotažení napnutí řetězu
16200 - výměna oleje Motul 5100 10w40 /vzduch+ olej filtr/
- opravy po lehkém pádu
18000 - zadní obutí /Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC2
18300 - nové svíce NGK CR9E
20323 - kontrola podtlaků - OK
20700 - přední obutí /Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC2
22500 - výměna oleje Motul 5100 10w40 /vzduch+ olej filtr/
23000 - zadní obutí /Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC2
27400 - přední obutí /Pirelli Diablo Supercorsa SC1
- Řetězová sada: řetěz DID 525 VX, X-ring 110 GOLD
přední 520-17zubů, rozeta 1792-43zubů
- seštelování vůle ventilů, kontrola rozvodů
28200 - padáky Rutan
- výměna oleje Motul 5100 10w40 /olej filtr/
29400 - pneu sada /Pirelli Diablo Supercorsa SC2
- výměna brzdové kapaliny předek / zadek Shell Advance DOT 5.1
33033 - výměna oleje Motul 5100 10w40 /olej filtr/
34000 - zadní obutí /Pirelli Diablo Supercorsa SC1
34500 - Opravy po pádu na okruhu Most, nová brzdovka Addinol + pár doplňku viz deník.
38200 - výměna oleje + filtr / Motul 5100 10w40 + K&N /
- Iridiové svíce CR9EIX
38500 - Víko alternátoru
40000 - Přední ozubené kolo 16z
43300 - výměna oleje Motul 5100 10w40 /vzduch+ olej filtr/
45500 - výměna oleje Motul 5100 10w40 /vzduch+ olej filtr/ + doplňky
- Bridgestone S22 + doplňky všeho druhu
46100 - výměna oleje přední vidle, nové gufera, přední desky, zadní kotouč

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rovy
rovy napsal 03.01.15 v 17:57 10b.

Krásná motorka

NaughtyFrog
NaughtyFrog napsal 30.09.14 v 19:43 10b.

Modrá je dobrá ...a tahle ještě lepší ,sluší Vám to spolu

Bajz0
Bajz0 napsal 16.04.14 v 13:24

k4 k5 co viac ako dodat

Kovi
Kovi napsal 05.01.14 v 16:09

pěkné jen to cestovaní není tak tragické,da jsem 840 km za den a další den v pohodě dalších 400 cca, za týden 2750 km.

shumi-p
shumi-p napsal 05.12.13 v 09:09

Pěkné

Více komentářů



TOPlist