renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Marco17
Vloženo 23.12.2013
Aktualizováno 9.9.2015
Zobrazeno 4 852x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


SS mě táhnou, na litráka jsem se příliš necejtil, tak jsem vzal posledního žijícího tři-čtvrťe litra co má kapoty s velkou tradici.

Více fotografii

Motorka koupena od Dave66 (Pchery)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1000: důvod neuveden
Yamaha YZF-R1: důvod neuveden
Triumph Speed Triple: důvod neuveden
MV Agusta Brutale 800: důvod neuveden

První dojmy - Bajk padne hned do ruky, vzbuzuje důvěru, a kdo umí, začne jezdit rychle velmi brzo.

Motorku bych doporučil pro - Pro rychlou jízdu na sportovní motorce, která prostě dělá radost za každé situace.

Doplňky na motorce - LeoVince koncovka s mezisvodem, držák SPZ, KN filtr, PowerCommander + odbrždění, pancéřové hadice a sintrované destičky

Recenze

Měl jsem tady napsaný celkem dlouhý kydy o dvou motorkách a nic vám pořádně neřekl. Rozhodl jsem se že to napravím a udělám recenzi né tak technickou jako bývalo u mě zvykem, ale spíše vám přetlůmočím jak ke mě gixsrák mluví a co si o sobě myslíme.

Nejdřív pár úprav a jejich příběh, potom jak ten můj výtvor zafungoval.

Skoro sériový stav, a jak je nutný si bajk přizpůsobit
Když jsem koupil motorku od předchozího majitele, měla 12tis najeto, laďáček LeoVince a držák značky Evotech. Nákup v lednu tuším, projet kolem baráku, ulomit rampouch od nosu a jet domů. Nějak mi po dlouhém ježdění na K5ce chyběl charakter. Sice jó, je novější a dle Suzuki ve všech ohledech lepší, ale je taková skoro bych až řekl sterilní. Dole nic moc, hore to bylo lepší, brzdy takový lepší bubny.. No, spíš jsem se kochal jak je krásná. Věděl jsem ale že jsem nekoupil špatně, jen to chce se trochu zamyslet, jak jí dopomoci k dokonalosti.

První jsem pořešil brzdy. Ty sériovky jsou prostě mdlý a nemaj žádnej počáteční nástup. Koupil jsem červený pancíře z Itálie od Accossato, ty padly do stylu gixsráka naprosto perfektně. K tomu nějaký lepší sintrovaný destičky a bylo.

No můžu vám říct, že to špikuje jako sviňa. Jenom se jedním prstem dotknu a motorka už se topí dopředu a celá se ošívá jak jí nějakej nezbedník zvedá zadní kolo do vzduchu.

Mdlý věci mě prostě neberou, a po brzdách bylo třeba něco udělat s pohonem. Nechápejte mě špatně, na papíře je 150K obrovská porce. Jenže na silnici to nastupuje tak pozvolna že jsem si pořád říkal tak jeď, dělej a jéje ono už je tam 200.. To nebylo vončo. Takže jsem to pořešil kombinací KN-Filtr, PowerCommander + odladění a sekundární převod do síly z 17-45 na 16-47.

Páni a dámy, teď je to jiná šílenost. Zadní guma mi mizí před očima, na jaře jak nebylo ještě teplo tak to furt hrabalo, nó a teď se staví na zadní jedna báseň a ze zatáček vystřelí jak z praku. Transformace motorky z lepšího průměru na špici!

Jak se tedy změny projevily?
Jednou větou: Motorka začala reagovat! Jakoby jí někdo sundal roubík a ona začala zpívat. Jezdím na ní do školy i do práce, ráno to nablafnu, zahřeju a prdim si to zacpanou Prahou. Jako by mě od toho stresu raní dopravy naprosto odstínila. Už jí nemusím na každým semaforu vytočit bůhví jak abych měl pravidelně puchýře na rukou. Tahá prostě furt, a když už si říkám že to stačí, kouknu a ono tam je 10tis a mám ještě to největší peklo před sebou. LeoVince byla nejlepší volba na tenhle bajk, cudos min. majiteli. To se povedlo. Řve to, bublá, prská, střílí a šlehá plameny. To obohacení směsi PC to prostě dobarvilo, takhle to nikdy neřvalo! Tady se snoubí nejpraktičtější SS co jezdí na silnicích s masakrózním potenciálem. Chtít víc..nevím co.

Když už se teda navleču do kombajnu a vyrazím se projet do zatáček, zase se toho změnilo od série mnoho. Na jedničku už v zatáčkách radši moc nešahám, protože peklo pekloucí... Dvojec je taky hodně dravej, musí mít ale nějaký točky. Když se jede kolem 8tis+, no to je prostě hodobóžo. Ten filtr nepřidá moc koníků, dovolí ale motoru se nadechnout, když to potřebuje. A to je strašně znát! Nic nic, zpomaluju do zatáčky a na apexu už jí naložim a ona mě prostě vyveze zpátky na střed silnice. Tohle ta motorka nikdy předtím nedělala, že by se takhle dobře dala řídit plynem.

Na brzdách je to ta samá pohádka. Dřív jsem měl plný brejle že někde jedu rychle a když už jsem za to musel vzít, plaval jsem až po krk v exkrementech. Sílu na stopíčko to mělo i dřív, ale žádnej cit. A já na ten feedback hodně dám, a když nic necejtim, tak se bojím, jsem ztuhlej a jsem nebezpečnej sobě i ostatním. Po proměně jsem značně zrychlil, žádný bobky na brdách ale nemám. Jakto? No naučil jsem se před každou zatáčkou za to vzít trochu víc, ponořit předek a pak jen prstíkem korigovat jak potřebuju. Když se mi k tomu neplete zdvih vidlic a houbovitost pryžovejch hadic, krásně poznám co si můžu dovolit, a když člověk ví že při běžným ježdění je na míle od limitu, neudělá nějakou blbost jako to rovnou zahodit do škarpy, když tam vykoukne kousek štěrku nebo přeběhne zajíček.

Do podvozku jsem hrabat nemusel. Jako jediná motorka na který jsem jezdil jsem tady spokojen s nastavením výrobce a nechvám to bejt. Bajk se sklápí do zatáček úplně sám a kotel na výjezdu ho nerozhodí. Tlumič řízení je teď dvakrát nutnost, takže jsem rád že tam je. Mám tam nový Metzelery M7RR a to je prostě guma pro mě. Motorka nepřepadá do zatáčky, ale je tam příjemnej zlom rádiusu, takže má velkou styčnou plochu ve středním náklonu.

Zas se tady nebudu rozepisovat víc než je zdrávo. Stručně motorku shrnu tak, že až na mdlý brzdy a nástup výkonu je to stoprocentní bajk! Oba problémy jsem vyřešil a teď je to prostě mástrpís na silnici. Praktickej, pohodlnej, překrásnej a zlej! Kamarád už si jí ani nechce půjčovat, jaký je to zvíře. A o to mi šlo, aby kočička vystrčila drápky. Teď motorku víc řídím, už si musím dávat bacha a za odměnu dostanu takovou porci adrenalinu přímo do srdce, že to jsem jaktěživ na bajku nezažil.

Palivová mapa do PC5 ke stažení

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
AngelMichael
AngelMichael napsal 14.11.20 v 16:03 10b.

VasekGSX-R
VasekGSX-R napsal 15.03.19 v 14:33 10b.

Ahoj,

Můžu se zeptat jaké hodnoty byly naměřeny po odbrždění?

Výkon + kroutící moment?

Díky

Stealman
Stealman napsal 16.12.16 v 09:10 10b.

Super mašina a super recenze

Marco17
Marco17 napsal 26.03.16 v 15:32

Ahoj Fantik23, hele já vždycky kupuju řetězy a kolčka zvlášť, paradoxně to většinou vychází levněji, protože ceny za článek jsou prostě lepší. Kouknul jsem se na fakturu, a měl jsem tam 118čl. pro poměr 16/47 a vyšlo to akorát - porovnej s manuálem, kolik je v sérii článků.

Co se týče kde to koupit, nebudu psát kde to přesně beru, ale doporučuji kouknout na web jtsprockets.com, najít si part number koleček co budeš chtít a pak použít strejdu googla, kdo je ve tvém okolí prodává. Spáruj to s DIDčkem a máš kvalitní základ, kterej ani není drahej. DID525VXGBZJ je dobrej poměr cena/výkon.

Fantik23
Fantik23 napsal 25.03.16 v 16:27 10b.

Krasna ... Prosim te, kde si kupoval jiny rozety? Kupoval jsi to jako sadu nebo jsi prodluzoval retez? Dik za odpoved. At slouzi.

Více komentářů



TOPlist