renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Karl_von_Brux
Vloženo 26.6.2011
Aktualizováno 1.9.2012
Zobrazeno 5 678x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


V pořadí čtvrtá sedmpade, kterou jsem sedlal.

26. 8. 2012 jsme se rozloučili a odjela dělat radost dalšímu majiteli.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Recenze

2012:
srpen:
Druhá polovina léta bohužel nevyšla vůbec podle představ, takže proběhlo jenom jedno jediný ježdění s Racetrackem v Mostě. Pod 1:50 jsem se už sice nedostal, ale ve všech dalších ohledech to bylo bez chybičky a já si to maximálně užil. Byla to zároveň naše společná derniéra, protože zanedlouho po tom se kačena přestěhovala do Loun ke známýmu. Vídat se budeme dál, ale těch <1:50 už na ní bude muset pokořit Guli.

červenec:
Tak jsem se konečně dostal po více jak měsíci na vlastní motorku a je to paráda. Motorka šlape jak hodinky a dostala dopředu i nový Bremba, takže poježdění fajnový. Sice jsem teda slabej jak čajíček a nemám žádnou fyzičku, ale na tom zamakám, aby ten zbytek sezóny za něco stál a já konečně pokořil 1:50.

květen+červen:
Za květen jsem z časovejch důvodů bohužel nestihl vůbec nic a v červnu prozměnu motorka začala zlobit - jela jenom na tři válce. Takže následovala důkladná analýza možnejch příčin, až se došlo k vadnýmu vstřiku. Ten už je vyměnenej a motorka zase šlape, jak má, tak snad to tak bude i po zbytek sezóny.

duben:
Úspěšně absolvovány jedny volný jízdy v Mostě. Všechno proběhlo bez problémů, počasí dobrý, i na motorce jsem nezapomněl jezdit, jenom jsem ve 200+ kmh vyklopil GPS modul, takže časy neznámý..

leden - březen:
příprava na sezónu 2012
- ventily a kontrola rozvoďáku
- repase přední vidlice
- synchronizace sání
- kontrola sacích hrdel a klapek + seřízení
- vypucování a ošetření BMCčka
- výměna svíček
- výměna oleje + filtru
- brzdovka RBF600
- změna převodů na 16-45
- komplet vizuální stránka - lamináty do laku + polepy + nový plexi

2011:
Sezóna, kdy jsem se rozhodl skončit s ježděním v provozu (alespoň na supersportech). Na jaře jsem najel ještě na předchozí mašině posledních pár km na silnici, prodal jí a koupil tuhle Kačenu. Ta nějakou dobu stála, pak jsem jí převlíkl a zbytek sezóny jsem odkroužil už jenom na dromu. Nenajezdil jsem toho sice moc (dohromady cca 600km), ale aspoň to něco málo bylo fajnový. Žádný závady, pády ani jiný komplikace se díky bohu nekonaly a mašina šlapala, jak měla, takže všechno dobrý. Jenom teda plány se tak nějak nenaplnily.. Přesouvám proto vytyčenej cíl - stabilně jezdit pod 1:50 v Mostě - na sezónu 2012, stejně tak jako návštěvu Brna, kterou si slibuju už dva roky.. v další sezóně bych se rád podíval na co nejvíc dalších okruhů, ale uvidíme, co čas a finance dovolí.

Most best: 1:50,600

Obecný info:
Je to přelomovej model Y z roku 2000, kdy se mimojiné upustilo od výrazně zaoblenejch tvarů SRADů a do novýho milénia se vkročilo s tvary zkosenějšími a ostřejšími, který se mně osobně líbí mnohem víc. Přesto, že došlo k vcelku výrazný změně designu, produkce z let 2000-2003 ještě pořád spadá do kategorie "pořádnejch" (= rozměrnejch) Gixxer.

Motorově na tom sedmpade není zle - má v ucházející spodek, dobrej vršek a průběh výkonu neni nijak zběsilej, aby se člověk bál pořádně točit heftem. Pokud bych měl srovnat s menší i větší sestřičkou (v sérii), na kterejch jsem taky jel, oproti šestce má sedmpade navrch vcelku výrazně - víceméně od spodu až po vršek; na litra ztrácí hlavně vespod, i když ne nijak dramaticky.

Podvozek na týhle mašině taky ujde - přední USD vidle i centrál fungujou, jak mají, a možnosti jejich nastavení jsou relativně široký. Mimochodem už v sérii je motorka osazená tlumičem řízení (tušim, že se dává už od roku 1998), kterej sice neni zázračnej, ale nějakou práci určitě odvede.

Abych taky ale vypíchnul nějaký negativa, tak u týhle mašiny musim určitě vytknout přední brzdu, respektive výrazně vadnoucí páčku, která je pro Gixxera charakteristická. Úprava brzdovýho systému (změna desek, pořádná brzdovka, pancíře, solo hadice ke každýmu brzdiči, repase brzdičů...) tomu sice pomůže, ale problém to úplně neeliminuje. Nicméně i přes tenhle problém ta motorka brzdí dobře. Obecně mi taky Gixxera za chodu přijdou oproti konkurenci hlučnější, ale na Ducati pořád nemaj.. :) Na závěr odstavce o negativech bych ještě dodal, že jsem zatim nejel na žádným starším Gixxeru (<2005), kde by se mi fakt líbil chod spojky a tak nějak celkový fungování spojkovýho koše.. Ale to je prej problém jenom ve mně - jsem divnej a vidim problémy tam, kde nejsou.. (viď, Mirdo? )

Na závěr bych jenom dodal, že mě Gixxero 750 za tu dobu, co ho sedlám, nikdy nijak nezklamalo a naopak mi dělalo jenom radost, takže nezbejvá než ho případnejm zájemcům, kteří se nemůžou rozhodnout jestli 600 nebo 1000ccm, doporučit!

Kačena:
Při koupi měla tahle strojovna v těle něco málo přes 42 000 km a do tý doby vystřídala dva majitele. U toho posledního strávila 4 roky, přičemž se mu podařilo ji před prodejem lehce odložit do příkopu, takže chuděra měla nějaký šrámy. Ty škody ale nebyly nijak dramatický (jenom kosmetika, funkčnost beze změny), takže jsem se toho vůbec nebál a ujal se jí. Po silnici jsem s ní najel 25km, oservisoval jí, převlíkl kabát, dodal nějaký doplňky a kroužim s ní už jenom na dromu. Dopřávám jí maximální péči a prozatím jsem za to byl odměňován bezporuchovostí, tak doufám, že se to v tomhle duchu ponese i dál a že si spolu užijeme ještě spoustu srandy

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Karl_von_Brux
Karl_von_Brux napsal 23.03.12 v 20:06

určitě bude, mašino

Hyster
Hyster napsal 23.03.12 v 09:02


Ševči paráda... bude dobrá sezóna 2012... snad :)

Karl_von_Brux
Karl_von_Brux napsal 07.12.11 v 12:18

no jéje, povedly se jestli chceš, dodej mi je s vodotiskem a já je vyměnim, ať máš trochu reklamu jinak děkuju, snad se padat nebude, a kdyby náhodou, tak jenom lehce

burak
burak napsal 07.12.11 v 12:03

Pěkný koukám, že se ti moje fotečky hodily přeji spoustu nakroužených kilometrů bez pádů 10B

Karl_von_Brux
Karl_von_Brux napsal 26.08.11 v 10:05

jo, jde to krásně, takže se toho vůbec neboj a hlavně to pak nebude tolik bolet, když se to zahodí, než kdyby na tom byl lak za bůra ať to lítá!

Více komentářů



TOPlist