renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda PCX 125 (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Nero1
Vloženo 26.1.2013
Aktualizováno 14.2.2017
Zobrazeno 6 541x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Malá fešanda s dobrým rodokmenem

Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov) - v pohodě

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Piaggio Beverly 125: důvod neuveden
Piaggio Fly 125: důvod neuveden
Aprilia SR 125: důvod neuveden
Yamaha Cygnus 125: PCX se mi jevlia technicky propracovanější (také chlazení vodou) s větším výkonem a na větších kolech

První dojmy - Na stopětadvacítku to pěkně upaluje, ovladatelnost jízdního kola, slušné brzdy

Motorku bych doporučil pro - Skůtr pro všechny a téměř všechno, s výjimkou opravdových dlouhánů, viděl jsem i mesíky, ale nejvíc sluší kočkám

Recenze

Fakt dobrý poměr výkon/cena. Cena je téměř na úrovni asijských (nejaponských) výrobků, ale kvalita je úplně jinde, jak se na hondu sluší.
Jízdní vlastnosti jsou excelentní, člověku to připadá, že jí ovládá jen myšlenkami, mám pocit, že ostré zatáčky projíždím rychleji než na motorce. Po jízdě z prodejny jsem měl hubu od ucha k uchu. Naprosto jsem si vychutnával jízdu Prahou, člověk se ucpanou metropolí prokličkuje jak na kole. To kolo Vám připomíná i start/stop systém, kdy na semaforu stojíte zcela neslyšně, když čekáte na zelenou. Okolní řidiči aut po Vás trochu nervózně pokukují a čekají, že až padne zelená, tak je budete zdržovat. To však nehrozí, jen otočíte plynem a frčíte dál. Plechovkáři nemají šanci, včetně hrdých majitélů oktávií (tedy pokud nevlastní 132kW TSI).
Start/stop systém je podle mně spíš frajeřinka, než že by měla velký praktický význam. Pro úplné začátečníky spíš doporučuji nepoužívat (je to vypínatelné kolébkovým ovladačem na řidítkách, jen popis tlačítka je takový, že nikdy nevím, jesti je to zapnuté či vypnuté), já sám většinou nepoužívám.
Motor zatahuje velmi slušně, však má také krouťák vetší než většina konkurentů (mimo 15k motorů) a to i při jízdě ve dvou (80+55kg). Maximálka je 95km/h (GPS, na tachometru je necelých 110km/h), 80-ka je tam hned. Spotřebu jsem neměřil, vždy jen šplouchnu z kanystru, takže nevím, ale věřil bych výrobci, že je cca 2L/100km.
Brzdy jsou OK, samozřejmě to nebrzí jako motorka, ale na zastavení bez děsu to v pohodě stačí. Příjemným překvapením byly pro mě no name úzké pneumatiky, které velmi dobře drží na suchu i mokru a to i při velkých náklonech.
Podvozek je bez záludností, žádné vlnění, téměř nulové vibrace (s výjimkou nastartovaného skůtru na hlavním stojánku, ten je mimochodem ve standardní výbavě), v pohodě v jednom i ve dvou, o patrnerce ani nevím (což u jiných lehkých motorek ne vždy platí).
Pod sedlo se vejde jedna integrálka (zkoušel jsem UVEX carbon, velikost S, kterou používám na motorce), nebo batoh (bez notebooku) + bunda a řada jiných drobností. Taky je schránečka pod řidítky, ale tam bych žádné cennosti nedával, protože její uzavírání nevypadá moc spolehlivě a ještě má mírný sklon směrem dolů (na cigára je gut
Skůtřík se cítí dobře jak ve městě, tak i mimo něj, jen bych ho nebral na dálnici a hodně rychlé okresky (jako je třeba mělnická), tam Vám budou nakláďáky dýchat na záda a to není dobrý pocit, ale to je problém většiny 125. Na druhou stranu se nebojím na komunikacích typu pražské Jižní spojky apod., tam jsem zpravidla nejrychlejší protože nemám SPZ (RZ) vepředu a kamery na mě nemůžou. Slušná polňačka se taky dá, jen to "trošku" drncá.
Pohodlí je fajn (mám 175cm), jen při delší jízdě (zatím nejvíc cca 200km v kuse, tedy s pauzičkami) mám chuť si poposednout více dozadu, což mi nedovolí "bobek" za mnou. Někteří si jej odstraňují (asi hlavně dlouháni), ale na druhou stranu se občas hodí, např. při ostrém rozjezdu na semaforech, kdy se o něj zapřete. Jinak to není žádný pohupující kočár, podvozek je podle mně spíš tvrdší, zejména s v jednom lehčím jezdci. Ve dvou už to má k houpačce blíže, máte pocit většího komfortu, ale jízdní vlastnosti jsou stále v pohodě. Světla svíti velmi dobře. Ochrana proti větru je průměrná (na mé motorce je lepší), asi lze pořešit jiným plexi.
Celkově jsem moc spokojenej, za dané peníze bych si lépe nevybral.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
K-tomson
K-tomson napsal 26.12.14 v 22:55 10b.

Ahoj, přesně tak...

Trinnlee
Trinnlee napsal 26.01.13 v 18:16 10b.

povedeny skutr...tohle se honde vazne povedlo aspon co se tyka desingu...rekl bych ze i kdyby si za to rekli o 20 tis vic tak by se to prodavalo..moc se mi libi a ty to mas luxusne napsany. hod sem vic fotek a bude to jak ty rikas GUT. ale i tak davam 10b

istonbike
istonbike napsal 26.01.13 v 12:22 10b.

Je to opravdu takové vznášedlo design se Hondě hodně povedl ideální strojek do velkých měst 10b a vždy to na křižovatkách těm plechovkám natři

Více komentářů



TOPlist