Po této variantě jsem sáhl ihned poté, co jsem zjistil, že ji můžu mít od kamaráda s různými tuningovými díly ... Svody + koncovka Ti Termignoni, tlumič řízení a různé serepetičky. Hlavně měla 16 tis. Kamarád koupil bar a tak mu stála 4 roky doma.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600RR: erero mě nakonec odradilo svou výškou a tím že je úzké, oproti R6 opravdu mašina na okruh (chtěl jsem 2004-6)
Kawasaki Z 750: Odradily mě naháče po nějakých zkušenostech s rychlejší jízdou na nich, plápolání při 130 etc ...
První dojmy - již při první jízdě jsem nadával jak sám nejvyšší pekelný. Ta k*** tvrdá, ale po pár kilometrech jsem usoudil že R6 je okruhovka a né stopětadvácová pružina. Kromě toho že si mi zdála zpočátku tvrdší, jsem byl velmi řád, že předjíždění kamionů jedoucích 80 mi nedělalo žádný problém. Velmi dobré se mi zdáli brzdy, ale pokud jsem včas předvídal, stačilo ubrat plyn a motorka samovolně rázně zpomalila.
Doplňky na motorce - Svody a koncovka Termignoni (titan), tlumič řízení öhlins, přepákování arrow, štelovatelné přední tlumiče, závodní ŘJ s přídavnými palivovými mapami.
Padáky jsou instalovány, ty chcu ale v létě jak budou prachy přeměnit všechny na jednu značku (rutan.cz), páčky budu dávat teď v zimě a kdyby se podařilo tak i kapalinovou spojku.
Recenze
Proč jsem si vybral R6. V původním plánu bylo RRkové CeBRo. Názor na něj jsem docela uchovával až do doby, než jsme se potkali s kamarádem s kterým jsme tak nějak prohodili pár slov o mašině a dozvěděl jsem se, že by mi prodal jeho nádhernou R6tku.
Krátce k motoru. U motoru cítím při 8 tisících jak se mu začíná chtít jet, jak má tu chuť. Jinak je průběh výkonu docela stabilní.
Brzdy jsou pro mě samozdřejmě oproti 125 ohromující, ale fakt je ten že při pořádném stisku jde poznat pancéřová hadice.
Motorka je stále oproti litru taková lehce ovladatelná, ráda se ještě nechá povodit.
pěkná i ta kombinace barev máš to za 10b