Tak jsem si pořídil novou motorku a doufám, že si jí chvilku taky nechám. Předchozí moto ( VFR 800; ZX636R; YZF R6; YZF R1; návrat k moto cca ani nevím už po kolika letech VFR 800 a nyní CBR 600F)
Motorka koupena od FIRMA:Honda MCH (Praha 10-Strašnice) - Ochota, profesionalita s lidskou tváří, perfektní
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - Můj první dojem z této motorky co se týče vzhledu byl velmi pozitivní, neboť ve skutečnosti vypadá o dost lépe než na papíře. V současné době mám již zajeto a tak konečně snad začnu trochu jezdit :-).
Doplňky na motorce - 2012-Kryt sedla od Hondy, zadní blatník Honda, držák SPZ Baracuda, koncovka Akrapovič, proužky na ráfky kol.
2013-otevřené svody. V plánu otevřený filtr a power commander a poté motorová brzda.
Recenze
2012-Trošku jsem jí vylepšil krytem sedla, držáke,m SPZ, blatníčkem, proužky na ráfky kol a nakonec koncovkou od Akrapoviče. Musím říci, že zvuk mě velmi překvapil, neboť je opravdu slyšet. Tak snad ještě něco do konce roku najezdím a trošku moto poznám.
17.4.2013K dnešnímu dni najeto cca 3100Km. Po 3000km mohu říci o CBRce, že splnila přesně to, co jsem od ní očekával. Z časových důvod se mé vyjížďky na moto pohybují kolem 150Km a jde převážně o okresky se spoustou zatáček. Tam bohatě 102 koní v základu postačuje. Někde jsem četl o vybracích v určitém rozmezí otáček, ale mě to vůbec nepřijde. Ve městě pohoda a na to že je to šestistovka, tak musím pánům z Hondy vysmeknout poklonu, neboť se jim povedlo tento motor z CBR 600rr poladit tak, že se dá jet krásně 50Km/h bez neustálého řazení. Co se týče spotřeby, tak při normální jízdě cca 4,5L a při otáčkách nad 10 000ot/min je to do 6L, což je nádhera. Jinak motorka je vhodná jak pro začátečníky, tak pro zkušené jezdce ( pokud se nebavíme o 0,05% jezdců, kteří ten obsah 1000cc využijí). Samozřejmě, že na dálnici je trošku znát, že by to chtělo ještě nějaký koník navíc, ale na toto jsou jiná žihadla. Abych jenom nechválil, tak mohu potvrdit, že čitelnost otáčkoměru je bída, ale nakonec stejně člověk jezdí pocitově a při stavu silnic v ČR, stejně musíte pořád čumět na cestu a vyhýbat se dírám. Jinak tam nyní mám kompletní výfuk a čekám mě ještě KN filtr, Power commander a motorová brzda.
Po prvním nastartování jsem čekal, že to bude trošku jiný zvuk, ale to co se ozvalo... je to úžasný!!! O víkendu jsem jel jenom pro benzín a pocity po každém přidání plynu...no blaženost. Jsem zvědav, jak mi to poladí na brzdě se všemi náležitostmi. 14.6.2013 Tak jsem dnes vylepšil motku tmavým plexi Puig, a hned je trochu lépe vidět na otáčkoměr atd.
Ta tvoja je tiez pekne vysperkovana. Arrow som objednal tam , kde mi robili aj motorku, pretoze cena bola rovnaka , ako v taliansku-asi 480 Eur. ja planujem este zadny blatnicek, polepy na rafky a menim ziarovky v predu za diody a bielo svietiace
Nádherná.Ať ti nadělá spoustu radosti.Posílám 10 b.
fakt moc pěkný Fko 10b hodně km bez nehod
Honda MCH