renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kitty
Vloženo 14.5.2013
Aktualizováno 1.3.2015
Zobrazeno 6 845x
HODNOCENÍ PROFILU OD 46 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Splněný sen, vždycky jsem si přála šestku CBRko, konečně ho mám a jsem hrozně šťastná

Prodána 1.3.2015

Více fotografii

Motorka koupena od Bilbo (Plzeň 3-Východní Předměstí) - velmi dobré

Výška jezdce: 160 cm

První dojmy - Zatím žádné, teprve jsem si ji přivezla a převážel ji manžel, já si ji jen odtlačila do garáže. Asi si budu zvykat na menší rejd, řídítka vlaštovky a vůbec trochu jinou motorku. Dosáhnu opět blbě, ale to je u mě standard, pocitově mi přijde lehčí než ER5tka, byť není :-) Moc se těším, až se projedu

Doplňky na motorce - Padáky od Rutana, nosič na topcase + kufr Kappa, vyhřívané rukojeti Oxford

Recenze

14.5.2013
Konečně je doma. Vysněná motorka, ta, kterou jsem si léta přála. Pravda, červenou, ale to je jedno, na barvu to nejezdí a tahle je moc pěkná, vymazlená, na sluníčku se blejská jak stříbňák Zatím nevím, jak jí budu říkat, no ono mě asi něco napadne Moc se těším na první projížďku a i na ty další. Snad si budeme rozumět.

15.6.2013
Najeto něco kolem 700km, celkem 2 projížďky, počasí letos moc nepřeje. Pomaličku se sžíváme, zvykám si na sportovnější posez, na první vyjížďce trpí záda a kyčle, cítím zápěstí, ale dobrý. Řídítka vlaštovky mi nijak nevadí, motorka se ovládá dobře. Jsem naprosto nadšená z uhlazenosti podvozku, z toho, jak motorka drží stopu, položí se do zatáčky a prostě ji vykrouží hladce a přesně, žádné vlnění a poskakování, je to nádhera 100 koní má sílu, mám z nich respekt, takže zatím jezdím dost opatrně, nemám ještě odhad, kdy brzdit a kdy přidávat, ale půjde to rychle si myslím. Těším se na další výlety, snad se to počasí konečně umoudří. A asi si pořídím ukazatel zařazené rychlosti, permanentně jsem úplně mimo, co tam mám zařazeno, byť se snažím počítat.

2.3.2014
Nový upload Za loňskou sezónu jsme spolu najezdily asi 6400km, trochu se poznaly, byť počasí bylo takové všelijaké. Ale což, ono jednou to jde, jednou ne Jezdila jsem spíš nárazově, většinu km mi udělal Transpublik a pak dovolená. Vyjeli jsme tentokrát víc východně, cíl bylo Slovinsko a Chorvatsko, kde jsme si jeden den prošli národní park Plitvička jezera. Vinnetoua jsme nenašli, ale stálo to za to, bylo to nádherné. Slovinsko překvapilo krásnými silnicemi (jak kde), i když výjezd na Mangart jsem předem vzdala a radši si zas vyzkoušela zadní sedlo VFR1200 mého manžela Dobře jsem udělala, natolik se s cebruškou ještě nekamarádíme, abych ji vodila po takové silnici. Ale Vršič jsme zvládly, byť chudák motorka v těch točkách nestíhala chladit.
Stále nadšenější jsem z uhlazenosti podvozku a toho, jak motorka drží stopu, jede jak po kolejích. Horší povrch se dá zvládat taky, není to ani tak moc uskákané, ale nejlíp je jí na hezké silnici s kvalitním asfaltem v táhlejších zatáčkách, tam je jako doma (nebo aspoň mně je tam s ní nejlíp). Brzdy jsou dostačující, po ER5 až moc ostré, jednou jsem to zahamstla trochu víc a snad to šlo i na přední, no nevím, ale v plánu jsem to neměla Ale zvykám si.
Dnes první letošní vyjížďka čítající asi 193km, tak vzhůru do nové sezóny. Snad bude fajn a bez pádů a budu se vracet pořád stejně vysmátá jako dneska

Závady: zatím žádné, jen jednou po 250km v lijavci (fakt to bylo místy, jak kdyby na mě někdo chrstnul kýbl plnej vody, z motorky při zastavení stoupala pára) pak po pár dnech odmítla nastartovat. Startér točil, ale jiskra nikde. PRavděpodobně se dostala voda do nějakého elektrického kontaktu, u mechanika opraveno, protříknul je všechny a zas je to v pořádku. Dále nechce na lamináty, v přední masce je komplet elektronika včetně náklonového čidla a po jejím sundání motorka nenastartuje. Odstrojit ji a dát jiné kapoty by znamenalo to celé vykuchat a na to nemám, už jen proto, že na okruh jedu tak 1-2x do roka, jinak jezdím po silnici. Ale to je taková blbost Kdybych chtěla okruhovku, koupím si RRko, že.

Moje úpravy - koupila jsem druhé sedlo a to si asi o 2-3cm vydlabala, což zlepšilo moje baletění, byť to ani teď není optimální, ale to s mojí "nížkou" prostě nebude nikdy. Je to únosné, asi tak bych to řekla
Namontován držák na topcase + kufr Kappa
Výměna oleje a filtru
Přezutí gum - komplet sada Dunlop Roadsmart 2
Výměna řetězovky a předních destiček.
Vyhřívané rukojeti Oxford
Jo a ještě jsem ji umyla, vyčistila a namazala řetěz a seřídila si zrcátka

Sedlo ještě trochu vydlabáno a přešito novým potahem panem Jiřím Horáčkem , zde na motorkářích ho lze najít pod nickem Garides. Musím chválit, perfektně odvedená práce za super peníze, výborná komunikace a ještě si člověk pokecá




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
AdamB6
AdamB6 napsal 18.11.21 v 05:35 10b.

Leblik
Leblik napsal 09.08.16 v 13:07 10b.

MaraMytic
MaraMytic napsal 23.07.16 v 05:22 10b.

CB1000R
CB1000R napsal 23.02.15 v 16:18 10b.

sluší vám to!

Dawes
Dawes napsal 07.06.14 v 16:08 10b.

Parádnice. Obě dvě

Více komentářů



TOPlist