renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vombat88
Vloženo 21.8.2013
Aktualizováno 3.4.2020
Zobrazeno 2 764x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehká, nezáludná, perfektně ovladatelná a relativně pohodlná motorka.Podle mě i do začátku dobrá volba, když je člověk rozumný - nárůst výkonu je pozvolný. Dole klídek, střed už jede, nahoře jede dost:)

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650S: naskytla se příležitost koupit CeBeRo 600 za podobné peníze, které je podle mého o třídu výše než eSvčko
Yamaha FZS 600 Fazer: Prodali mi ji před nosem, ta měla mezi všemi vyhrát, ale koupě Hondy CBR 600 rozhodně nelituji :)
Honda CB 600F Hornet: spíš jsem koukal po kapotě, abych se aspoň za něco schoval, spotřeba na dálnici ve vyšších rychlostech určitě vyšší než u CBR 600
Honda CB 500: Slabší motor hlavně pro jízdu ve dvou, horší rám než cbr 600, chtěl jsem spíš kapotu kvůli delším vzdálenostem

První dojmy - Je to moje první velké moto, když nepočítám, že jsem občas jezdil na tátovym XJR 1300 SP. Motorka je lehká, hodná, nezáludná, supr rám - převracení ze zatáčky do zatáčky je slast :) Spíše sportovní posez, ale dá se i cestovat. Univerzální motorka jak na okruh tak na denní ježdění ve městě - všechno zvládne a to opravdu dobře. Sportovní šestistovka= chybí jí spodek, vršek jede zas až dost. Prům. spotřeba cca 6l/100km (opravdu rapidně záleží, jak se točí). Mám s ní teď něco přes 1000km, tak si terve zvykám.

Motorku bych doporučil pro - Pokud to má člověk v hlavě v pořádku, klidně bych jí doporučil i začátečníkům. Motor je nezáludný, podřazování je krásně hladké, žádná blokace kola, chod motoru je vyvážený a opravdu plynulý. Jen je třeba počítat, že nahoře opravdu jede (např. oproti CB500, SV, ...)

Doplňky na motorce - Motorku mám v originálním stavu. A krom drobností na tom asi měnit nebudu. Výfuk je v nízkých otáčkách docela tichý, což mi hraje do noty při nočních příjezdech, takže na tom nehodlám nic měnit.Uvažuji motorku pouze dovybavit padáky, motobrašnami na delší cesty, možná vyšším plexi.

Recenze

Někdo mi vyfoukl Fazera před nosem, co jsem si vyhlídl a naskytla se mi možnost koupit tuto Hondu, tak jsem do toho šel a nelituji.

Mé pocity a dojmy, prosím, berte s rezervou a s vědomím, že nejsem ostřílený jezdec s létama zkušeností:)

Oproti Fazeru je to větší sport, jsem víc na řídítkách, stupačky jsou výš, posez v lehkém předklonu, ale není to nijak extrémní a i na delší cesty se to dá.

Rám je ale perfektní a do zatáček jede motorka sama, klopí se jedna radost a na větší pohodlnost Fazera v tu ránu zapomínám. Zadek i předek má nastavitelnou tuhost. Vpředu to mám spíše na hard a vidle se rozhodně neboří, vzadu nevím - vyhovovalo mi to už od předchozího majitele, takže jsem s tím nehýbal. Jen jsem dal nový olej a simerinky do vidlic.

Výkon motoru je dostatečný, ale je rozložen až dost nahoře. Je pravda že v 8000 a výš už opravdu jede - prostě menší obsah (např. oproti tátovýmu XJRu je to sakra znát). Chtěl jsem ale motorku do začátku a tak jsem rád, že ten spodek je klidnější. Při předjíždění, ale dva kvalty dolů a řadit, řadit, ale mě to baví, zatim. Uvidíme za pár let .)

Motoricky je motorka perfektní, brzdy a jejich dávkování taky šlape perfektně. Zadní brzdu mám trochu zatuhlou ( u předchozího majitele dlouho stála) a do smyku brždění zadní brzdou rozhodně nevede, ale to je možná dobře ;) Přední brzda supr, trupr.

Sedlo je nedělený = doost místa pod ním. Mám tam zámek na kotouč, masivní zámek na kolo, lékárnu, pavouka, hadry, nejnutnější nářadí, halogen a ještě stále zbývá místo na svačinu.

Jezdím hodně ve dvou, sedlo spolujezdce nevypadá jako na enduru, ale je kupodivu docela pohodlné, jen ten lehký předklon dopředu je trochu znát, že pak bolí přítelkyni z delší cesty trochu za krkem.

Pokud si budete chtít na motorce udělat jakýkoliv servis, tak je to trochu jak za trest, obzvlášť pak věci kolem motoru. Přístup k čemukoliv je fakt ne zrovna userfriendly. I jen blbá výměna žárovky zabere celkem dost síly a potu, nemluvě o nějaké výměně svíček. Dolití blbý chladicí kapaliny znamená sundat boční kapotu, ale tak, asi jsou i horší věci. Ale vařil jsem závit po ulomeném zrcátku na konstrukci, která drží plexi a jen to dostat ven je fuška. Ale tak to asi u kapot prostě bývá.

Motorku mám od července 2013, mám najeto něco přes 1000 km, takže se stále ještě seznamujeme. Motorku jsem koupil od pána, který na ni poslední roky skoro nejezdil, motorka dlouho stála a potřebovala nutnou údržbu před dalším ježděním (byly špinavé karburátory a tak nejela na všechny vály, tak jak měla, vše se trochu muselo po dlouhém stání rozhýbat, všechny spotřební věci jsem po koupi měnil a teď šlape perfektně). Dlouhé stání motorky u předchozího majitele bylo ale vykoupeno najetými km - 24 000 km. To už se zas tak často nevidí. Kilometry jsou poctivé a stav tomu opravdu odpovídá, tak z toho mám radost. Až budu mít naježděno více a získám na ni více zkušeností, určitě své dojmy a pocity budu sdílet:)

S motorkou jsem najezdil něco kolem 8000 km a mohu s čistým svědomím říct, že to je opravdu univerzální lehká a hravá motorka, která mě nikdy nenechala nikde ve štychu.

Po jistém čase a pár svezeních na jiných motorkách jsem ale zjistil, že bych chtěl zkusit motorku s dvouma bucharama. U hondy mě po pár najetých tisících km začalo vadit, že to nejede od spodních otáček a že když člověk chce jet a opravdu zrychlit nebo jet svižnější jízdu, musí se prostě čtyřválcová šestka točit a držet stále nahoře a když prostě člověk vezme za heft v nízých otáčkách, tak se tomu nechce a časté podřazování je nutností. Na druhou stranu musím říct, že jako první velká motorka byla právě kvůli této vlastnosti ideální na vyjěždění a koupě rozhodně nelituju a litovat nebudu. Z uvedených důvodů je asi poznat, že šla nakonec Honda do světa. Nechť novému majiteli dobře slouží. Po asi 3 měsíčním vybírání, hledání a každodenním čekování inzerátů jsem se rozhodl pro Aprilii Falco, která je už v garáži a čeká až zimy opadnou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vombat88
Vombat88 napsal 27.04.14 v 20:30

Děkuju :) Koukám, že ty si na cebeerko taky potrpíš. Moc pěkný. Jestli stále platí bydliště v Příbrami, můžeme spolu dát někdy výlet v okolí, tím směrem jezdím poměrně často. Ahoj P.

Vítr-ve-vlasech
Vítr-ve-vlasech napsal 27.04.14 v 10:26 10b.

Hondě šťastných kilometrů a kolama dolů

Více komentářů



TOPlist