Jawa 350/640 sport s několika drobnymi úpravami - najeto 38000
Recenze
Motocykl jsem koupil fuglnovy z obchodu - takže jsem prvni majitel.
Byla to nahrada za havarovanou kawasaki KZ 650.Vzhledem k tehdejším
cenám japonských motocyklu a cenam nahradních díla včetně servisu,jsem měl jasnou volbu JAWA.
Navíc tohle nebyla má první třipade,prošel jsem si panelkou osmičkou i
devinou , takže jsem dobře věděl co kupuji a dnes jsem rád že ji mám
i když na ni skoro nejezdím.
MOJE ÚPRAVY
jako první uprava byla výměna spínaci skřínky pal za spínačku z autoalarmu,a zapínanim světel na pravé rukojeti po vzoru japoncu
nahrazenim červeného spípaku přepínačem blinkru coby spínačem světel
.Vzhledem k záruce ,uprava proběhla bez zasahu do elektroinstalace v
podobě zkracování a řezání původní elektroinstalace.
Dálši úpravy byly méně nápadne ale výhodne výměna krasnych fajfek
za staré opryskané ale 100% spolehlivé asi kyvačkové.
vypajení dírky o průměru 3 mm do gumového krytu řetězu - pro potřeby snadného
mazani řetězu olejničkou,bez nutnosti něco montovat a šroubovat.
připevnění držáku olejové lahvičky k rámu motoru - aby byla vždy po ruce a nemusel si
špinit kapsy batoh ,nebo odemykat sedlo,u benzinky
Zkraceni levé pacičky hlavního stojanu asi o 1/3 aby při ostřejším průjezdu
levými zatáčkama nechytal o zem a nezlomil se.
Přidáni ukazatele teploty motory.
U předního světlometu zhotoveni otvoru v jeho zadní části pro případ výměny žárovek bez nutnosti použit nářadi a něco demontovat.
tachometr s nulovacim počítadlem km
krásná sportka. Moc jich nejezdí.
Jawka je pěkná v každé verzi.
Jasných 10 bodíků
moc pekna motorka, at jezdi
Krásná Jawa, super profil. Jasných 10b.
Ta desátá fotka - budíky a krásně vycentrovanej držák horního dílů kapotáže - ta dává přesnou představu o kvalitě zpracování. Měl jsem to na svojí úplně stejně, takhle zohýbaný to snad vyjíždělo z fabriky. Na jedný straně kapotáž až na nádrži, na druhý 3 cm škvíra. Dolní držáky kapotáže moc dlouhý, takže se musely přeohýbat, to prostřední lešení, který drželo všechny části kapot taky naprosto nesymetrický, držák horního dílu a světla včetně těch paciček který držely plexi, na tom jsem stávil hodiny a hodiny rovnáním a ohýbáním, než to aspoň trochu vypadalo a zároveň světlo zůstalo uprostřed. Když na to vzpomínám, dělá se mi