PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CZepelin
Vloženo 4.11.2011
Aktualizováno 16.6.2012
Zobrazeno 1 072x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jezdím spíš kratší vzdálenosti, hodně i po městě - takže paráda !

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

Recenze

Pořídil jsem ji ojetou, na začátku mírné obavy ze skrytých závad, které po čase úplně zmizely. Praktický jsou širší řidítka, větší zrcátka, padáky jsem zatím nepotřeboval, ale mám. Chystám se vyměnit řetězovku a možná přelakovat kola, akorát nevím, jestli jít do černé, stříbrné nebo zlaté barvy. Zatím mám původní sedlo, ale spolujezdec mi pořád klouže na záda.
Jízdní vlastnosti nemám moc s čím srovnávat, ale za mě super. Jak se píše, že se vzbudí od 7.000 otáček, tak jo . Ale po městě se dá jezdit i na 3.000, motor jde plynule jak na dvojku tak na šestku. Spotřeba různá, já nejsem střelec, takže dlouhodobá 5,5 - 6 litru. Jezdím bez větrnýho plexi, podle mě se k tomuto stylu moc nehodí, držet na dálnici krok s autama není kvůli větru nic příjemnýho. Ale na klikatých okreskách je jízda fakt úžasná.
Náhradních dílů i lidí se stejnou motorkou ochotných pomoci je plno, takže za mě Hornet No1.

červen 2012. Uplynul rok, koupil jsem SV1000 a Horneta připravuji k prodeji. Kromě běžné údržby (víc hodný chlapec nikdy nevyžadoval) jsem vyměnil celou řetězovku. Po pár dnech ježdění na dvouválci jsem si řekl, že Horneta několik kilometrů projedu, jen tak pro srovnání 2V-4V, o kterém jsem tady hodně četl, ale dosud jsem neměl možnost vyzkoušet si ho na vlastní kůži. Charakter chodu motoru 2V jsem po několika jízdách začal brát tak nějak za standardní. Proto jsem byl na Hornetu překvapen hned po nastartování. Přestože je to karbec, naskočil na první brknutí - trošku jsem znejistěl jestli vůbec točí, protože na něco tak jemnýho, hladkýho, klidnýho a tichýho jsem nebyl připravenej. Absolutně pohodová jízda, na plyn reagoval výborně, bylo jedno jestli při 2.500 nebo 9.000 ot. Tak jako SV za ruce netahá, ale stejně je to pořád hukot. Po výměně řetězovky se vytratilo i všelijaké chrastění chrčení a šustění, takže v 80km/hod. už hluk větru v helmě přehlušil všechny zvuky motoru (s originál výfukem). I když rozměry má prakticky stejné jak SV, pocitově jsem si připadal, že sedím níž a přímo v těžišti, do zatáček se Hornet sklápí na chlup přesně jak potřebuju, jako by mě tak nějak obeplouval, prostě nádhera. Při parkování v garáži na mě pak padla taková nostalgická nálada: takovej mazel, neměl bych si to s prodejem ještě rozmyslet? No uvidím, ale dvě motorky a ještě dvě auta, to prostě neutáhnu...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist