PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Domino69
Vloženo 20.10.2011
Aktualizováno 27.10.2011
Zobrazeno 3 678x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Takže do stáje přišel ještě vetší mazel, než jsem měl. Je to bombička, novejší model, novejší technologie a vše je perfektně znát a na stroji se mi jede opravdu lépe, projde ještě nějakou tou upravou a bude to Top

Více fotografii

Recenze

Co bych k lásce dodal, je to opravdu krásný kousek a jsem za ní moc rad. Motorku už mám zhruba měsíc a co bylo teplo, tak jsem furt jezdil,takže na ní mám už zhruba 2tisíce km. Oproti staršímu modelu co jsem měl(K3)Je to pochopitelně trošku znát, se začátku jsem si na tu drobnou mršinu nemohl zvyknout, je lépe ovladatelnější,lehčí a menší. Výkon tam zas o tolik znát není,ale s tím jsem do toho šel, liší se to jen trošku v maximálce a zařazených kvaltech
1-126km
2-190km
3-235km
4-260km
5-280km
6-280+
Je tam taký nová řetezovka a je to o nějký ten zoubek mín, takže zhruba ve 3 tisicích už se to zvedá, co víc si přát ? Motorku jsem si už obul taky do svých gum (Dunlop 211) Takže kolínka padali jak vzteklí a slidery s hřebama pěkně jiskří.
Už se taky byla projet na okruhu a jede se mi na ní trošku lepe, je ovladatelnější, lepší brzdy a hlavně antihopingova spojka, která je super.

Ted už ale něco o motorce:
Asi největší chlouba motorky, je ladáček Yoshimura GP evo. Dále lakovaná bíla kola, držak spz Baracuda, padací protektory. Chci ovšem ale ještě víc doplňku: páčky titax, panceř hadice, racing plexi, nějakej ten díl střiknu do jiné barvy než originál, nějaky to víčko a takový ruzný serepatičky

Brzdy? No, na K3 jsem měl luxus brzdy, ale asi zřejmě ložisko v krku nebo uložení kotouče bylo špatný, takže mi to při brzdění dost klepalo. K7 už brzdí suprově, krásnej náběch, plná učinnost je tedy až po vetším tlaku, ale to se vše vychytá. Teď už jsem tedy zkusil desky brembo a je to mnohem znát oproti SBK co tam bylo. Takže brzdy projdou upravičkou- vyčistění třmenů, desky Brembo SC a panceř hadice a tím asi skončím, nic se přeci nemá přehánět

Výkon: Každej si myslí, že je velký rozdíl mezi 600 a 750, ale podle mýho není tomu tak, to spíš už zaleží na jezdci, pochopitelně rozdíl je tam v takzvaných rovinkách kdy to trošku tý 6tce ujede, ale kdo jet umí, tak se 6tkou krasně udrží . Náběch motoru, je tedy pochopitelně trošku lepší, přece jenom to má už 150 koní, takže se to začně otevírat a tahat trošku dříve než 600. Nemyslím si tedy, že když někdo chce něco koupit, tak musí 750, protože 600 je málo Já jí vzal, protože byla od kamaráda .

To je tak zatím vše, určitě časem přidám nějakej ten deníček apod.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lukas3k
Lukas3k napsal 05.09.13 v 09:41 10b.

parádní stroj nádhera jinak ať jezdí a hodně šťastných km bez nehod 10b

Ivkaa
Ivkaa napsal 18.08.13 v 22:03

kráska

miciva
miciva napsal 18.02.13 v 20:33 10b.

Úžasná

Mr.Zed
Mr.Zed napsal 10.09.12 v 09:20

Pastva pro oko!! Libová motorka kémo

-RUM-
-RUM- napsal 31.08.12 v 16:51

krasavice, taky za 10

Více komentářů



TOPlist