renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki B-King (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník smrzak
Vloženo 6.6.2011
Aktualizováno 9.11.2013
Zobrazeno 6 507x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Velkovévoda z Hamamatsu aneb powerbike po Japonsku

Více fotografii

První dojmy - nnn

Recenze

Po dvou sezonách od prodeje busy K3 mi v garáži k devítce erefu přibyl tenhle "urozenej masklbajk". Naskytla se koupě položenýho kusu za rozumný peníze. Motorku jsem koupil v Harness v Praze po prvním majiteli po nehodě do pole za 106tis. Podvozek O.K. doloženo fakturou o měřením rámu, vidlic a kontrolou předního kola v Suzamoto v ceně 10.500,-.
Poškozeno přední světlo, chladič vody,budíky (displej v otáčkoměru), vlevo stupačka, řadička, víko motoru, boční plasty,blinkr,lehce nádrž, podsedlový plast, kryt řetězu, závažíčko, zrcátko, vpravo plast. kryt chladiče a laminoplastová vlaštovka na rámu. Vzhledem k nedostatku starších náhradních dílů a cenám nových jsem motorku pojal jako strítko. Úpravy: přední maska legendární "bandit", budíky origo zatím bez opravy, výroba lešení, chladič busa K8 (je stejný, jen mu chybí držáky bočníh plastů- doděláno), laděné výfuky (vlastní výroba z titan. koncovek R1 05-06 + přepracovaný mezisvod MT-01), zadní diodové světlo zapracovaé do podsedláku a kryt pod výfuky (vlastní výroba) s držákem na SPZ. Zadní blinkry mám diodové, ale zatím se mi nepovedlo je rozchodit, tak zatím halogenové. Jelikož je sezona v proudu, nemám to ještě stopro dotažený. Došlechtím ho asi po sezoně. Tolik ke stroji.
O víkendu jsem byl na první vyjížďce (na FOE) a jsem spokojenej. Proti starý buse musím vyzvednout kvalitu jízdy, posaz, zátah od spodu, převodovku, brzdy a věřte nevěřte ovladatelnost. Jediná výtka je prostor pro nohy v místě kolen. Mám 190cm a budu muset o 1,5-2cm snížit stupačky, abych mohl kolena přirozeně přitisknout k rámu. V rychlostech nad 160 to má tendenci roztahovat nohy do praku. Jinak jako každej naháč. Nad 150 zalehnout na nádrž a dá se letět v klidu 2 kilča. Já už jsem to zkusil a musím říct že udaná max. rychlost rozhodně není konečná. Zkrátka je to pěkná masáž. Časem ještě přidám nějakou tu fotku a chytrystiky.

Takže v říjnu konečně originalní světlomet, a už chystám i originální výfuky "netopýří uši". Nějak se mi zalíbili, ale protože se nechci vzdát pořádnýho zvuku, originální tlimič jsem rozebral a implantuju do něj harmonický střívko. Ani jsem netušil, jak to bude jednoduchý. Kdyby na tom někdo byl stejně, rád poskytnu know-how. Jediný co si nechám ujít je zadní blatník s osvětlením.
Jinak co se týká jízdy na králi, zaslouží absolutorium. Nemá smysl snažit se zážitek z jízdy nějak popisovat, protože se to dost dobře nedá. Je to ideální kompromis mezi dieselovým supersportem a pohodlným naháčem. Jediný, co bych vytknul je aerodynamika originálního světlometu a masky. Zvykl jsem si na tu strýťáckou, která oproti originální poskytovala mnohem větší pohodlí při jízdě nad stopade. Asi nainstaluju některej z doplňkových větrných štítů. Už se těším na další sezou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
papriks
papriks napsal 14.01.20 v 21:18 10b.

Padour
Padour napsal 24.05.15 v 09:02

To zadní světlo,moc pěkný ale ta přední maska je na fotkách originál...nebo mi něco uniklo?

Horis
Horis napsal 14.06.12 v 13:44

Hezky si ho dal do kupy,10.b za ty laufy

C.B.R
C.B.R napsal 07.02.12 v 05:30

moc pekna moto 10b

ariba
ariba napsal 22.06.11 v 22:10

no...gratuluju

Více komentářů



TOPlist