Velkovévoda z Hamamatsu aneb powerbike po Japonsku
První dojmy - nnn
Recenze
Po dvou sezonách od prodeje busy K3 mi v garáži k devítce erefu přibyl tenhle "urozenej masklbajk". Naskytla se koupě položenýho kusu za rozumný peníze. Motorku jsem koupil v Harness v Praze po prvním majiteli po nehodě do pole za 106tis. Podvozek O.K. doloženo fakturou o měřením rámu, vidlic a kontrolou předního kola v Suzamoto v ceně 10.500,-.
Poškozeno přední světlo, chladič vody,budíky (displej v otáčkoměru), vlevo stupačka, řadička, víko motoru, boční plasty,blinkr,lehce nádrž, podsedlový plast, kryt řetězu, závažíčko, zrcátko, vpravo plast. kryt chladiče a laminoplastová vlaštovka na rámu. Vzhledem k nedostatku starších náhradních dílů a cenám nových jsem motorku pojal jako strítko. Úpravy: přední maska legendární "bandit", budíky origo zatím bez opravy, výroba lešení, chladič busa K8 (je stejný, jen mu chybí držáky bočníh plastů- doděláno), laděné výfuky (vlastní výroba z titan. koncovek R1 05-06 + přepracovaný mezisvod MT-01), zadní diodové světlo zapracovaé do podsedláku a kryt pod výfuky (vlastní výroba) s držákem na SPZ. Zadní blinkry mám diodové, ale zatím se mi nepovedlo je rozchodit, tak zatím halogenové. Jelikož je sezona v proudu, nemám to ještě stopro dotažený. Došlechtím ho asi po sezoně. Tolik ke stroji.
O víkendu jsem byl na první vyjížďce (na FOE) a jsem spokojenej. Proti starý buse musím vyzvednout kvalitu jízdy, posaz, zátah od spodu, převodovku, brzdy a věřte nevěřte ovladatelnost. Jediná výtka je prostor pro nohy v místě kolen. Mám 190cm a budu muset o 1,5-2cm snížit stupačky, abych mohl kolena přirozeně přitisknout k rámu. V rychlostech nad 160 to má tendenci roztahovat nohy do praku. Jinak jako každej naháč. Nad 150 zalehnout na nádrž a dá se letět v klidu 2 kilča. Já už jsem to zkusil a musím říct že udaná max. rychlost rozhodně není konečná. Zkrátka je to pěkná masáž. Časem ještě přidám nějakou tu fotku a chytrystiky.
Takže v říjnu konečně originalní světlomet, a už chystám i originální výfuky "netopýří uši". Nějak se mi zalíbili, ale protože se nechci vzdát pořádnýho zvuku, originální tlimič jsem rozebral a implantuju do něj harmonický střívko. Ani jsem netušil, jak to bude jednoduchý. Kdyby na tom někdo byl stejně, rád poskytnu know-how. Jediný co si nechám ujít je zadní blatník s osvětlením.
Jinak co se týká jízdy na králi, zaslouží absolutorium. Nemá smysl snažit se zážitek z jízdy nějak popisovat, protože se to dost dobře nedá. Je to ideální kompromis mezi dieselovým supersportem a pohodlným naháčem. Jediný, co bych vytknul je aerodynamika originálního světlometu a masky. Zvykl jsem si na tu strýťáckou, která oproti originální poskytovala mnohem větší pohodlí při jízdě nad stopade. Asi nainstaluju některej z doplňkových větrných štítů. Už se těším na další sezou.
To zadní světlo,moc pěkný ale ta přední maska je na fotkách originál...nebo mi něco uniklo?
Hezky si ho dal do kupy,10.b za ty laufy
moc pekna moto 10b
no...gratuluju