PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník hlada03
Vloženo 5.6.2011
Aktualizováno 25.8.2014
Zobrazeno 3 445x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


První pořádné moto po několika letech na prskoletu a pár km na YBR :)

Více fotografii

Motorka koupena od LenkaKuře (Krnov) - V pohoděěěěěěě :)

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Starší ročník, ale s USD vidlí... nevzal jsem protože byla možnost si vzít 07 a zpracování se mi zdá lepší taky u 07
Yamaha MT-03: Hezká mášula, nejspíš by mi seděla ale měl jsem strach že by mě omrzela časem výkonem
Suzuki SV 650: Taky parádní máša, dobrej vzhled, dvouvál.. nevzal jsem skrz slabý podvozek a jak u MT03, bál bych se že časem omrzí
Yamaha YZF-R1: R1pyčovoe!!! Nevzal protože nevzal :D (teď ji už mám)

První dojmy - První dojmy když jsem se na tom svezl: já měl chvíli počkat, já měl začít na něčem slabším, lehčím... první dojem co jsem to otevřel... sekec mazec!!! a že se zabiju... motorka konečně dává smysl a je pořádně zábavná (pro někoho nebezpečná).. svině se musí točit, což mi teda nevadí, jen se někdy kousnu o omezovač. na okruhu jde poznat každej špatně zařazenej kvalt, bohužel no... hold se s tím musí umět jezdit

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny... je to neskutečnej univerzál.. jízda ve dvou, nebo sólo.. cestou necestou, sekyrou či loudačkou... prostě umí všechno!

Doplňky na motorce - Titax páčky, padáky od rutana, široký řídítka Lucas (který jsem měl nejspíš špatně natočený), LeoVince GPstyle, katalyzátor fuck off

Recenze

Zlatušku jsem koupil 29.5.2011. Musím říct, že rok brigádničení za to nastopéro stál! Zatím najeto jen pár km, ale už teď můžu napsat, že je to super stroj. Při prvním nasednutí a projetí to byl pro mě trochu šok.. Něco úplně nového, jako kdybych řídil moto poprvé v životě. V tu chvíli jsem si říkal, jestli jsem se neměl ještě vyjezdit na nečem slabším. No, po první větší projížďce jsem zjistil, že to nebude tak horké a teď už je to uplně něco jiného :) je to o zvyku.

Moto je seškrcené na 25kW jak papírově, tak motorově a na 18-letého *** :D je to silné celkem dost. Je to typ s ABSkem , ale k životu se mi podařilo probudit jen zadní, u přední to už musí být asi fakt nášup, aby se probudilo. (po třech letech - píčovina, vytáhnul jsem pojistku )

Více jsem napíšu až toho trocha víc najezdím :) Zatím jsem spokojené jak blecha

Po více než 2000 km mě to baví víc a víc :) Hornet drží jak přibitý, nekroutí se, zkrátka nic.. Na nerovnostech (ale poradnejch) se mi při rozjedu podařilo rozkmitat řiditka :D celkem šok, ale dobrý :).. Maximálka, hm dejme tomu 180 (jde i víc ale uz to chce z kopce a vitr v zádech)

Brzdy super, někdy mi do toho ale nesmyslně kecá ABSko..
dá se vytáhnout pojistka a motorka hned líp brzdí.. nesmí se tam dávat žádný sračky typu goldfren... pak to žere kotouče a nebrzdí..
Motor .. 25kW - Jede to asi jako GS500. Jinak musím mít pořád na mysli, hlavně při předjíždění, že už tam ten výkon jaksi nestoupá (do 8 tisíc to táhne, pak už se jen vytáčí). Plyn musím držet na půlku.. Na plnej se to zadusí a nevytočí víc jak 8 tisíc, divný, ale zvykl jsem si (příčína byla chybějící příruba na sání pro 25kw kit)
75kW - od 2,5 tisíc do 4 je to tak na brumlání po městě... od 4-8 tak normální jízda, od 8-13 pila, díky kratšímu převodu není problém jet okresky, kde se háže 1-2, po zadním.. na jedničku jde na zadek bez výplachu i s ním, na dvojku přes spojku, s výplachem a při dobré konstalaci hvězd i při držení 8 tisíc a pouhým přidáním plynu
Převodovka řadí :D... no ale popravdě někdy se mi tam podaří kopnout falešnej neutrál, někdy se rychlost pak ještě chytne (celkem nepříjemný pocit), někdy jej tam musim zařadit. Falešnej neutrál tam jde hlavně když tu rychlost málo zasunu. Pravej neutrál se tam dává bez problémů. Na 25kW by mohli být převody kratší, dá se to vyřešit menším sekundárem, ale asi to měnit nebudu.

Podvozek jak jsem psal je skvělej, zadek jsem si přitvrdil naplno. Někomu to přijde tvrdé.. Vzadu byla Metzelerka Sportec M3 190/50 při koupi před smrtí, tak jsem ji sjel až na plátno. Teď nově mám pilot road 2 od Mišky, a správnej rozměr, tedy 180/55, a je to celkem rozdíl. Víc obratnější :)
Teď jezdím Bridgestone S20 a super
Světla jsem v noci nezkoušel, nějak mě to ani neláká. Jinak se zdá, že svítí pěkně. Už mám za sebou i první výměnu žárovky, nic složitého ale gramlavé ruce ten den práci pekelně prodloužily :D (zapadávali šroubky). Zadní ledky svítí náádherně :)

Závěrem akorát napíšu, že jako motorka do 25kW je to dobrá volba. Sice jsou ve výběru 250, ale přecejen, šestistovka má ten výkon jaksi dřív k dispozici, hlavně krouťák. Možná by bylo výhodnější nějaké to otevřené pětikilo (menší váha, vyšší výkon, levnější)...

Jako nástupce zlatky bych si vybral... No to sakra nevím, uvidím jak pojede otevřenej hornet :) (otevřeno a zatím stačí)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rulzmaker
rulzmaker napsal 29.06.14 v 15:24

Koukám jak máš ty hlásiče náklonu zbroušené... no těším se, že dám taky jednou kolínko

MichaelaZX636
MichaelaZX636 napsal 14.05.13 v 07:32 10b.

Také to máš moc krásné a když to člověk má v rukách je to paráda

Dave.OL
Dave.OL napsal 28.02.13 v 21:20 10b.

taky máš pěknou hračku, čas od času tě potkávám a pamatuju jak jsi ještě nedávno krotil tu 05ku nebo co to bylo - tak hlavně opatrně , a že pozdravuji taťku (on bude vědět od koho)

harwey10
harwey10 napsal 10.02.13 v 19:04 10b.

Pěkná,ať slouží

Motash
Motash napsal 14.12.12 v 11:38 10b.

Pěkný stroj,super foto

Více komentářů



TOPlist