Edit: 9.4.2012 prodáno
...Sevenfifty F2 :) Co dodat, tahle klasika z Japonska mě potkala po téměř desetileté pauze po třech supersportech
Recenze
Update 29.12.2011: Objednaná nová baterie (samozřejmě origo YUASA), takže doufám že se tim elektrolytem zase poleju jako posledně
Až se lehce oteplí, tak bude zase na řadě olej + př.pneu (ta půjde opět stejná jako na zadku - Dunlop Sportmax Roadsmart, tyhle pneu jsou úžasný, sice trošičku rychleji ubývají, ale drží jak přibitý...)
===
Edit 4.12.2011
...ta motorka je prostě the best, úžasná, boží, ale já chci prostě zpátky na SS... HAWK.
Hledal jsem něco, na čem se jezdí na pomalejší projížďky. Už jsem měl tři motorky: Kawasaki ZXR 400, Kawasaki ZXR750, Yamaha FZR 600 a po lehčím karambolu (za který jsem navíc nemohl) jsem si řekl že už nebudu jezdit. Po téměř deseti letech jsem to nevydržel a opět ustájil japonský stroj. Tentokrát vyjížďkovou, krotkou a svým způsobem stále nádhernou Hondu CB Sevenfifty. Zatím jsem mnoho nenajezdil, ale na rozdíl od předchozích strojů si nyní pochvaluji zátah motoru již od spodních otáček (3.000 stačí na plynulé zrychlení i v mírnějším kopci) a velmi snadné a přesné řízení. Jsem zvědavý, jaké zážitky a zkušenosti příjdou s příští sezonou.
UPDATE 17.8.2011
Myslím, že by stálo za řeč napsat co se vlastně dělo před sezónou a během ní, co se servisu a doplňků týče.
Asi popořadě - CBčko jsem pořídil vloni (2010) na podzim lehce potlučené (tipuji to na upadnutí někde při otáčení nebo něco podobného), každopádně přes zimu jsem sehnal nový přední blatník (navíc v absolutně stejné barvě, takže odpadla nutnost lakovat), jako další šla na rovnání nádrž, kam při zmíněném pádu přechozí majitel zřejmě zabořil kolenní chránič a mě to strašně štvalo, že je to vidět. Přes hrstku známých jsem to nechal vyrovnat, zevnitř řádně vycínovat, sehnat nálepky a zalakovat do origo barvy.
Další přišla na řadu mřížka olejového chladiče s logem křidélka (řekl bych, že to ale možná o něco hůř chladí, ale vypadá to celkem fajn) a to už byl nějaký "skorobřezen", což byl nejvyšší čas na servis (vlastně na úplně první servis od koupě), kde došlo k následujícím úkonům:
- kontrola geometrie (OK)
- kontrola řízení (OK)
- kontrola osiček v kolech (OK)
- kontrola obložení (předek 40%, zadek 70%)
- nová zadní pneu Dunlop Sportmax Roadsmart 150/70ZR1769W
- výměna svíček
- výměna oleje + filtr
- vyčištění a seřízení karburátorů
- kontrola řetězovky (OK, prý téměř zánovní)
A bylo téměř hotovo až na jeden otazník - co s tím zvukem vysavače, který je v Rakousku vítán jako uspávadlo medvědů u silnice? Po delším přemlouvání mi jeden kolega ze sevenfifty klubu vyrobil nové nerezové (a pochromované!)vnitřky koncovek - de facto se jedná o takový trychtýř zastrčený do konce koncovky :)) tvořící několik posledních přepážek. Rozdíl obrovský co se linoucího zvuku týče a absolutně žádný problém v průběhu výkonu/momentu. Spotřeba stejná, koncovky jsou čisté neopálené, výfuk nestřílí ani při vysokých otáčkách při zavření plynu nelítají z výfuků plameny jako v cirkusu :) Prostě super, neřve to sice jako nějakej závodní laďák, ale zní to fakt celkem příjemně. Všímám si, že i auta už o mě trochu víc vědí. Navíc, uznejte sami - jak by tahle motorka vypadala po instalaci dvou Viperů pod sedlem? ...to bych byl jak kdybych přijel z matějský poutě (a místo helmy bych musel mít labuťí hlavu) :)
...no a samozřejmě mi to nedalo, takže jsem ještě zlikvidoval (resp. pečlivě uschoval pro budoucí majitele) ty strašný hranatý "televizní" blinkry a pořídil malý LEDy Highway Hawk (který upřímně myslím blikají daleko lépe a viditelněji).
pěkné
Přesedlal jsem na sevefifty a řeším také zvuk.Nemáš ještě kontakt na toho šikulu co ti vyrobil ty vnitřiky koncovek výfuků?
Suverenity je prostě best
Krasavice, klasika, proste parada
Moc hezký motocykl