Dvoválec do V - rozuměj "motorka se srdcem"
Recenze
Inu copak bych napsal ? Motocykl je dovoz do ČR, rok výroby 1999, podle původního IT TP jeden nebo dva majitelé (nechce se mi dívat pořádně =), je to nepřehledné ). Měla by mít najeto dle tacho 24tis. km (víme jak to chodí), avšak její stav zdá se býti velmi udržovaný a celý stroj obecně opečováván.
2009: Čekal jsem měsíc na přihlášení, takže moto ani nebyla doma. Letos plánuju ještě pár kilometrů najezdit a pak ji definitivně odložit k zimním pracem... takže klasika u nové moto + nějaké "zimní" úpravy: olej, chladící náplně, ventily, filtry, z jara pneu, preventivně i proklamované šponováky rozvoďáků, apod.
Z úprav bych chtěl právě racingové plexi MRA, výfuky LeoVince SBK + KN filtr + Dynojet + doladit na brzdě, upravit držák RZ a podsedlák obecně, pravděpodobně i montážku na kufr, pancířové hadice, měkčí desky Bendix, pohodlnější gripy, apod.
Jinak zatím není opravdu co psát... moto nemám dlouho, najeto pár stovek km, a vše je teprve před námi... zatím věřím, že jsem si vybral správně :o).
---
Zima \'09
Tak s moto jsem do uložení nějakou tu tisíckovku km najezdil, a myslím, že jsem se trefilo s výběrem - spokojenost. Nekupoval jsem ji jako sportovní motorku, protože po 10let staré motorce nemůže dnes nikdo chtít rekordy - a ačkoliv se někteří ted budou smát, já do toho šel spíš jako do cesťáka - rychlejšího cesťáka.
Z tohoto pohledu jsem pak nenašel problém - poloha sezení není až tak násilná, váha na řidítkách není nic strašného a dá se udržovat pohodových cestovních 190km/h aniž by Vás nějak vítr lomcoval.
Ted už je moto odloženo a rozebráno... z podsedláku trčí jen rám a plno kabelů, zbytek motorky je na tom obdobně. Krom toho že si chci trošku pohrát se vším a zkontrolovat/vyměnit spotřební součásti, plánuji (nebo již mám zakoupeno):
- oleje, kapaliny, filtry, těsnění apod. - klasika
- laďáky LeoVince
- KN filtr
- dynojet sada Stage1
- racing plexi double buble
- leštěné límce kol
- kryt sedla
- podsedlák ermaX
- zadní diod. světo s integrál. blinkry
- zvednutí zadku na přepáčku Methisse
- měkčí desky Bendix
- pancéřové hadice včetně spojky
- šestipístky tokico na předek
- zadní blatníček ermaX
- jiné blinkry dopředu (možná)
- rukojeti
- možná radiální pumpu... (luxusní maličkost)
- iridovky NGK
- spojkové ložisko (trošku je slyšet)
- šponováky rozvodových řetězů (řetězy samotné dle stavu)
- přešití sedla + "gel" DD-Tuning
- olej vidlic
- závažíčka řidítek
- padáky
- Phillips žárovka H4 (moto)
... + více drobností. Zatím se daří shánět i financovat, byť teď trošku na úkor ostatních motorek. Dobrá polovina věcí už je doma nebo na cestě... tak se uvidí.
---
2010
Takže všecko jinak. Jedinné co je 100% jisté je to, že mi nezáležé jestli motorku dostavím příští rok nebo let několik.
Motor půjde ven, půlit, a budeme upravovat. V plánu je keramika, ve výhledech je 1200ccm (vložky MAN, písty Wossner pro XTZ660), a v podstatě překopání motoru po technické stránce, abych motorku udělal trošku víc neposlušnou.. zabývají se tím v Německu a stojí to skoro 3500Euro.
Z estetické stránky samozřejmě též chci, aby se jednalo o charakteristickou stavbu. Při střední škole to není zrovna malý sousto, ale protože nejezdím a snažím se makat, nějaký hrachy jsou... prostě touha po seberealizaci a "vlastnit" něco čím se odliším.
Poslední jízda seriovky.. bylo to v prosinci a v lehce mínusovejch teplotách asfalt prostě nepodrží, takže nepotřebuju slyšet jak se bojím zatáček ;o).
Pecka chlape,10bodiku a malej dotaz,nechces to tve VeTeeRo vymenit za to me? Aby jsi mel zase na cem makat?
no krása, sem zvědav jak to bude po úpravě kterou jsi tady popsal, ten motor se snad potom roztrhá výkonem v uvozovkách :D můj otec měl přesně tohle VTR i barvu stejnou a otevřené filtry K&N a akrapoviče a to byl panečku zvuk, ale je to i sportovní motorka, otec jezdil s ní po okruhu v Brně ale názor ti neberu, tak mnoho krásných km, ode mne za 10b
Koukám, že se v tom umíš dobře pohrabat ... dávám desítku
Nádherná práce, moc fandím.. udělej z ní unikát...
Tak uz ho mam VeTeeRo.Je moc pekne a jede paradne.Len cekam na prihlaseni a lepsy pocasi.Maj sa a preju paradnu sezonu moc km v sedle VeTeeRa.Cawes.