renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000F Firestorm (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Tugar747
Vloženo 12.7.2011
Aktualizováno 22.6.2015
Zobrazeno 6 252x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.6

Popis motorky


Svalnata dospělá motorka se srdcem V90 :D

Více fotografii

Motorka koupena od Honzisko

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Zatim se szivame, ja si zvykam na novou ergonomii a vykon. Je znat ze oproti nahaci ji vic sedi okresky a dalnice nez mesto a okresky. Zapesti si zvykaji ale prozatimni zkusenosti jsou naprosto pro. :) (koupeno 29700km)

Motorku bych doporučil pro - Kdo se chce adrnalinově bavit na univezálnější motorce.

Doplňky na motorce - V garáži výfuky Blue Flame (nehomologované) nasazené Leo Vince SBK oval EVO II, Jinak jenom udržba.
Znáček kavalerie na plexi

Recenze

(54000km)
Super stroj pro víkendové poježdění po kvalitnejších okreskách. Storm je něco mezi sportem a naháčem. Chtělo by se říci i cesťákem, ale na to není nejlépe zkonstruovaný co se týče možnosti přidat bagáž případně kufr. Neříkám že se nikam nedojede. Hodí se batoh před sebe a za sebe a věcí se do nic narve fůra, ale nějak to ní nemám ten cestovní pocit. Dalčím anticestovním faktorem je 8l/100km Po výměně oleje ve vidli a poštelování podvožku tak aby začal dávat smysl, se jenom podtrhly její sportovní rysy. Pokud by někdo chtěl se stormem trhat rekordy na okruzích, tak na to má špatnou motorku. tohle VTRko má ve světě pověst motorky bež světlé výšky naprosto právem. V době kdy ji vyrobili stála proti Ducati 996 a Suzuki TLR 1000 R. Proti těmhle dvěma má stát VTR SP1 nebo SP2. Rozhodně například není dobrý nápad snažit se závodní okruh naučit tak že budete sledovat dvě Ducati 1198 , potom pojedete přímo jejich stopě tam, kde oni v klidu jen sklopí ještě víc, vy už jste dávno na stupačce a je na čas přemýšlet jak zatáčku dotáhnout a nesložit motorku přes výfuk. Ale To neznamená že by s ní na okruhu nebyla sranda. Jenom si vybrat správného soupeře a honička může začít. Jenom to chce jet s vědomím toho že Firestom nebyl nikdy vymyšlený tak aby mohl lehnout až na úroveň kdy se k jedné straně kolena tiskne asfalt a k druhé plast vašeho stroje, a potom se z toho jěště zvednout. Storm se doma cítí na normálních silničkách s přibližně 100 koňmi to není nejsilnější stroj na světě, ale krouťáku má pro radost tak akorát. super vlastnost je možnost nastavení předpětí i útlumu vepředu i vzadu.

Když jsem na Stormovi seděl poprvé tak jsem mě strach ze spojky že pokud bych si nedal pozor, tak by mi motorka ujela z podzadku :D To tady nehrozí motor má velmi rozumě udělaný průběh, ale pod tři tisíce se dusí. Od tří tisíc už jede ale je znát že to ještě není ono. Na 5ti sbírá dech a od 7mi do 9ti jenom letí. dál nemá cenu točit, motor už o moc víc výkonu nedá a zbytečně by se trápil. dvouválce stejně nikdy nebyli o vysokých otáčkách, že jo.
V současné době mi spotřeba kolísala mezi 7,4/100 při snaže o eko, do 8/100 při kombinované. Holt karburátory a pilot co má 110kg

Posaz je asi jako na Sport toureru. O něco víc dopředu než na naháči, ale zase ne tak moc jako na čistokrevném sportu. VTRko je stabilnější než sporty, ale zase se mu chce znatelně méně do zatáček a potřebuje na klopení trochu víc síly. Plexi je nižší a víc přes něj táhne ale i tak se za něj dí skrčit. Zrcátka kupodivu naprosto vůbec nevibrují. Jak na mé YBR250, CBF500 i pujčeném hornetu vždy vybrovala zrcátka že při uřčité rychlosti v nich byly vidět jenom šmouhy. Tady jsem nikdy nic takového nezaregistroval.

To co o Ovladatelnosti při klopení platí na druhou o brzdách. Brzdy jsou na úrovni běžného silničního, nebo spíš cestovního stroje a na to aby se přiblížili kvalitě podvozku a motoru to chtělo upgradovat desky na SBS. teď už lepší ale pořád se musí brzdit dvěma prsty.

Úložný prostor je jak to tak říci, moderní. vejde se tam lepení, nářadí a pro všechny případy gumová síťka. Na všechno ostatní za sebou tahám batoh. Jsem od nátury docela pohodlný a tak okolní motorkářstvo bavím tím co všechno s sebou vlastně tahám. Ale faktem je že mít kam dát foťák, GoPro, nepromoky a další blbosti se mi ještě nevymstilo .

Jinak VTRko je velmi spolehlivé a zatím mě nikdy nikde nenechalo. Jako jediná "porucha" by se dalo povařovat, že podsedlový plast je přichycen k zadnímu blatníku takovým gumovým čučkem a ten se mi už dvakrát vyklepal. Ono je to tam jenom proto aby se o sebe ty plasty zbytečně netřely, takže toho, že tam čuček zase neni jsem si všiml náhodou když jsm dával motoku na stonaj při údržbě a plast byl na levé straně rtošku volnější než na pravé. Jinak wjenom klasickí údržba. díly stojí to samé jako u každé hondy, takže trochu víc než jinde, ale zato je mají všude. Výměny oleje jsou trochu dražší, protože se pak dolévají skoro 4litry, narozdíl například od 1.5litru u GSXR600. Vzhledem k tomu že najezdím kolem 16 000 km ročně tak mě běžná údržba vyjde na cca 30000CZK/rok (2-3x gumy. 2-3x olej+filtr 1x brzdy)

Co se týče zvuku, tak viz opatrná podzimní projížďka na youtube

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kain80
kain80 napsal 06.07.22 v 11:42 10b.

Jarda89
Jarda89 napsal 14.08.16 v 21:04 10b.

Super motorka, včera jsme měl možnost se na jedné VéTéeRce svézt na letišti v Tchořovicích a musím uznat, že mě velmi mile překvapila, příjemný poddajný motor, krásný zvuk, a super ovladatelnost. Na koleno a na záda jedna báseň hned po usednutí. Super stroj, Honda power!

Tugar747
Tugar747 napsal 05.05.12 v 22:01

No jezdí pěkně, onehdá byla na stupačce, a když sem viděl jak blízko to bylo ke koleni výfuku moc dobře mi z toho nebylo. Taky se byla nedávno podívat v Mostě :) . Ale jezdí se na ní teda fajnově.

honziskoo
honziskoo napsal 02.05.12 v 10:52

Se slzou v oku na ni koukám, jak to jezdíí?

DeadSmoke
DeadSmoke napsal 09.12.11 v 23:27

hmm krasa v te matove :)

Více komentářů



TOPlist