renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia SL 1000 Falco (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hroch
Vloženo 9.5.2009
Aktualizováno 13.1.2022
Zobrazeno 1 776x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Jedna z nejkrásnějších Italek, co znám. Jo, pravda, Rakouské občanství jejího dvouhrnkového srdce to krapet kazí, ale aspoň se mi striktní vyznavači rýže a buddhismu pořád netlemí, že slyší stroj, fungující na principu náhodných výbuchů

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Jednoduché, bál jsem se... Přesednutí z 6ky Monstéra na tuhle v té době absolutní šílenost... bylo jako splést si vodu se slivovicí:-D jako dáš to, ale faaakt si pobrečíš :-D

Motorku bych doporučil pro - Snad kdo si přečte následující řádky, se mnou bude souhlasit, že to není hodná kočička, co si jen tak něžně vrní. Takže nebuďte takoví chytráci jako já a kupte si to až s mnoha odcválanými km na něčem, řekněme méně kousavém. Protože pochybuji, že třeba na mt07 by se mi stala byť jen polovina ze všech prekérek. A rozhodně by na něm bylo o mnoho jednodušší se z nich dostat. Nicméně pro člověka se zkušenostmi a mozkem v hlavě a ne níž, je to stroj neskutečně zábavný, který chce řídit. Nedává nic zdarma, musíte si to odmakat.

Doplňky na motorce - Titanové laufy původem z rsv mile.

Recenze

Proč? Byla to láska na první pohled... Jednou jsem ji viděl na pumpě mmm... bylo to
Nákup byl celkem snadný, vzhledem k počtu inzerátů, teda vlastně spíš nepočtu, neb jich tehdy bylo na prodej asi 5. Nakonec jsem si pro ni jel do Valašského Meziříčí. A už tehdy jsem z jízdy na ní byl kapku vysr... kámoš tehdy povídá,, joo vo.e, to taky nesmíš jet jak prorvanej, to musíš kadlakadla". Řídil jsem se jeho radou a vydal se kadlakadla tatínkovou Sierrou s vozejkem za zády a tehdejší mou nejdražší(ahoj Šárko ) vedle sebe.
V Meziříčí mezi garážemi jsem byl za hvězdu, chlapík ji natočil a nechal ohřát, já si sedl, kop tam za jedna, ona mi chcipla a díval se na pána, co to? A on na mě pohlédl jako na někoho, kdo právě slezl z nejbližší palmy s banánem v ruce a suše povídá stojan... dobrý teda, proběhla dravá okruhová zkušební jízda skládající se z 50ti metrů tam, okolo nohy otočit a 50ti metrů zpět(samo, že už jsem tam tu jedničku radši nechal) se zjištěním, že teda jedničku to má a hýbe se to směrem dopředu a asi to má i brzdy, neb jsme zastavili zkušeně před nájezdem na vozík. Nastrkali jsme ji tam, pán dodal, že vozík byla rozumná volba a s přáním hodně šťastných km mi doporučil, ať jsem opatrný, což si myslím, bylo zcela upřímné a namístě.
Ještě mi pověděl, že má do trojúhelníku sjetou přední gumu, tak ať si na to dám bacha(bacha jsem si dal na sto procent, o půl roku později to byl jeden z důvodů válení se po silnici) a že to chce laďáky. Jo, jasně, musíš být slyšet říkám, on že ne(opět shovívavý pohled zenového guru), že to dole nechce jet. Pochopil jsem záhy, co znamená "že to dole nechce jet" ale nebudu předbíhat.
Tedy dopravil jsem si ji domů a hned přišla pochvala od tatínka, sdělil mi, jestli jsem zdráv a zda jsem si ráno vzal prášky na hlavu. Uzavřel to doporučením, ať jezdím hlavně opatrně.
Pln dojmů a evidentní důvěry v mé řidičské schopnosti ze všech stran jsem usedl za řídítka a jal se prozkoumávat taje mé nové lásky.
Ehm, no, jak to říct. Byl to děs. Po ducně, kde sedíš v mírném předklonu na pohodlném kulatém sedle sem si připadal jak trestanec na pranýři přikovaný k nesmyslně vzdáleným řidítkům sedící na nehoblovaném prkně. Na okamžik jsem zapochyboval, jestli jsem si ty prášky fakt neměl vzít, ale hrdina ve mě tyhle myšlenky zapudil se slovy "to dáš".
A pak jsem pochopil, z jakého důvodu mi říkal o laďácích, na trojku padesát po vsi = jedeš systém on-off, malinko přidat letíš dopředu, ubereš, narveš nářadí hluboko do nádrže. Na 4ku skáčeš jak cemio kamzík po Alpách. V obou případech seš pro přihlížející jak američan s manuálem, prostě špatně. Opravdu ty origo výfuky mají odpor jak prase, vyřešil to vážně až titan vycpaný vatou, kterým je vidět pomalu až na ventily.
Po zkušenosti s padesátkou jsem doufal(ok, bylo mi 25,asi věkový rozdíl), že za rodnou vsí mi to vynahradí, jinak jsem už v duchu formuloval inzerát.
Vynahradila. Odporným kalupem, kterýžto jsem do té doby nikdy nezažil. Spotil jsem se až ve žlábku, ale byl jsem její.
Asi to zapříčinil i fakt, že předchozí majitel provedl tuning po italsku. Nebo znáte nějaký jiný stroj, kde přecvaknete drát, omotáte izolačkou(pro dobrý pocit) a tradá, máte deset kobyl navíc?
Po seznamovací sezóně jsem už byl samozřejmě "zkušený harcovník" s najetými počítám tak třemi, čtyřmi tisíci (rozuměj nevyskákaný debil, co si myslí, že umí naprosto všechno), jsem mezi Ledčí a Světlou n. S.(mimochodem před narovnáním skvělá silnice ) v prdeli zvané Mrzkovice, natáhl asi tak v třiceti km rychlosti. Součet několika hovadin, se kterými si samostatně snadno poradíš, ale pohromadě znamenají průser. Štěrk vysypaný v zatáčce, nedořazená dvojka, co se v nejblbější chvíli chytí, trojúhelníková přední guma a obecná chuť padat do zatáček = porvaný plasty, chladič k.o.,blinkr k.o... A honem rychle se zvednout, protože si před tím vzal notně naložený klaďák a do zatáčky není vidět...Naštěstí mě nepřejel.
Od té doby mám žlutou nití zašitý kožený kalhoty, které moje žena (ahoj Leničko) z duše nenávidí. ale sou památeční
Jo ještě jedna story z úplného začátku: v Jihlavě na semaforech tůrovačka s kámošem, chystáme sprintík, řadím za jedna a do plnejch. Kdo tipuje svíčku, tipuje správně, naštěstí jen řídítka leva pravá a na zem. Bez držkopádu
Abych tedy dostál výše uvedenému formátu:
Italská cestovně-sportovní motorka(tak tomu fakt můžou říkat jen Italové ) s rakouským rotaxem(no co, Hitler byl taky Rakušák a je to nejznámější Němec), který funguje v opravdu širokém spektru otáček, cca od 3 do 10tisíc se s tím nechá jet jak vystřelený z praku.
Podvozek je slušně naladěn pro blbnutí na okreskách, je tuhý, slušně drží v zatáčce a je vcelku čitelný. V náklonu je potřeba brát ji do naproti, protože má tendenci do nich padat. Dá se štelovat a lidi, kteří si v tom libují, se mohou vyřádit dosyta. Já mezi ně nepatřím, asi proto, že nemám koule se v tom hrabat. Nerad bych si to rozházel a pak složitě opětovně hledal původní nastavení.
K brzdám asi netřeba mnoho dodávat, stejná Bremba fungují i na ducnách a fungují skvěle.
Gumy jako každý dvouvál žere na posezení, zhruba po třech, čtyřech tisících je zadní na drát. Předek ustojí i dvakrát tolik.
Opět doporučuji senza piombo 100oktan, je to prostě znát.
Na zimu vytahovat baterku jest základ, neb ji palubní deska zruší tak, že si z jara jdeš pro novou. Dobíjení je taky veliký peklo, vlastně do dnes mi pořádně nefunguje.
A perlička na závěr. Svižně si to šinu z Brodu směr Skříňka a cestou někde ztratím sedlo spolujezdce. Naštěstí na něm nikdo neseděl, ale i tak mě to vcelku nasr... Holt nedodělek, krovka jde zacvaknout skoro pohledem, ale sedlo se muselo zalehnout silou hydraulického lisu. Jednou ho třeba někdo plesnivý najde. Jo a sedlo je příplatková výbava. Inu Italská cestovní motorka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
otajs-ZX9R
otajs-ZX9R napsal 25.08.10 v 20:36

Nedoceněná dobrá motorka Ať ti slouží dobře Gumama dolů a pokud možno bez deště

martjan_1098
martjan_1098 napsal 08.06.09 v 14:25

To padani do zatacky je normalni i s tlumicem rizeni, na to si brzo zvyknes jj, jenom vice fotek sester apod :)

Hroch
Hroch napsal 27.05.09 v 22:33

btv.:moje nynější "kamarádka" co je taktéž velmi pěkná slečna plánuje pro začátek gsko takže až budou další fotky pěkných slečen tak je sem stopro dám

Hroch
Hroch napsal 27.05.09 v 21:53

díky chlapi jinak slouží fakt dobře akorát včera kapku průser.lehl sem si s ním na levou stranu v zatáčce na štěrčíku co nebyl vidět takže kapku podřený kapoty a prodrblej chladič no nahouby.ale snad to dám brzo dokupy a bude se zas jezdit jinak ta pěkná spolujezdkyně je ségra ale vezmu ji někdy sebou

BobRF
BobRF napsal 16.05.09 v 09:51

Krasny Falco vitej mezi nas ja taky nemam tlumič řízení aspon je to adrenalin mimo pekna spolujezdkyně

Více komentářů



TOPlist