PROFIL MOTORKY

KTM EXC 250 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník KTM-EXC-2TPower
Vloženo 19.2.2009
Aktualizováno 14.6.2015
Zobrazeno 9 513x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 9 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 42 000 Kč
Silné stránky

Samozdřejmě Endruo 2T průběh výkonu proto ze starších strojů taky KTM.
Hlavně OHLINS s přepákováním je "bezůdržbový" a je místo na normální Airbox. Modely 99-04jsou sice o chlup lehčí, ale vůbec bych neřekl že lepší. Opakovaně přetěsnují Airbox(boční) siliconem , často mají vůle na WP PDS kloubku a dřív či pozdej ukroutí zádní náboj, který byl tehdy nově bez výztužných žeber. Tenhle model má ještě léty odzkoušenou stavbu jako Japonské krosové 250 2T.

Staší modely mely ještě průchozí kolena bez katalyz. vložek, takže jedou dobrě i bez laďených kolen.

Slabé stránky

Osobně bych bral 6 rychlostí - jako hobík bydlící u slušných kopečků potřebuju na výjezdy převody krátké, při "přesunech" po ose a na polňačky zas dlouhé. 6-ti kvalt by to trochu zlepšil.

Moje úpravy

-Seřízení na moje rozměry - páčky, řídítka, záběr zadní brzdy, přitvrzení centrálu o 7 závitů (107 kg)
-Nabroušení oleštených hrotů Stupaček a zadní brzdy.
-Oprava dorazu nakopávačky znovu na 90 stupnů.
-Opraveny vymačkané dorazy stupaček,(byly lehce "zvadlé").
-Rozšíření chladičů s krytů o 20 mm od rámu na každé straně.
-Úprava (snížení) šroubů na dorazech řízení (mělo to rejd jak silniční mašina.)
- Zadního brzda Brembo celá spravená : vyběhané(vytřepané) uložení destiček (klasika) podloženo vyrobeným pozink plechem-dvojitě, tvrdá gumová hadička mezi hlavní čep a třmen, nově vyrob. čep držící destičky se závlačkou.- Poloha destiček a vůle jako nové. = nic složitého,bez investic,rychlovka - co "sklep(dílna) dal"
- Vyklepání kolene, nalezena skrytá prasklina
- Utěsnění praskliny kolene, dotěsnění koncovky = SUPER TICHOUNKÉ !!! - prasklina (rovná) evidentně strašně rezonovala a i s pětěsněím na válci to byl řev, který by přeřval jakoukoliv krosouvou koncovku.

Sport

Použité destičky Delta Braking
Použité pneumatiky MICHELIN S12 CrossCompetition
MITAS C-19 Eagle
MITAS C-15 Cayman
MITAS C-09 (už nevyrábí,hustší)
---------------------------
MITAS C-12 (120/90 R18) ráfek 2.50 = 140+ mm.
Mitas C-10 (110/90)- 130+ mm.
MITAS C-10 (120/90) SpeedyCroc.
Mitas C-20 (110/100) KingStone-na léto.
Mitas C-18 (120/90) Eagle.
Mitas EF-07 (130/90).
Úpravy motoru vrt. zvětšno o 0,5 mm, kvůli správnému, kvalitnímu nicasilu. těd vrt.68/zdv.69,5. = necelých 253 ccm. Wossner naštestí dělá i na tyhle modely KTM oversize kované písty, takže přesný píst 67,94. Nejde ani tak o ten trošku vyšší obsah, ale při původní hlavě je lehce vyšší kompresní poměr.

Obecné

Moje závady spíš oprava spusty drobností odpovídající věku závodně-sportovního stroje., jako natažené závity, odstranění vůlí, vymačkané dorazy atd. Všechno opravuju sám.


TOPlist