renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM EXC 250 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sally06
Vloženo 1.1.2016
Aktualizováno 22.2.2019
Zobrazeno 5 687x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


První a poslední funglovka co jsem si v životě pořídil.

Více fotografii

Motorka koupena od Galaxy4bike - Pohodovej chlápek, nasmáli jsme se, pokecali, pohodička

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 300: Byl jsem se dívat na 09 v celku zachovalá, MTH na ty roky neseděli a cena vysoko. Druhá 450 km ode mě za cenu téhle nové

První dojmy - První dojmy byly hrůzostrašné! Start OK. Nezvykle tichoučké. Po rozjezdu doraz na plynu před čtvrtkou, jelo to jako simson i méně myslim, no spíše nejelo. Skrátka tovární nastavení na 6,8 kw, jak je v papírech. Takže odstranění dorazu na šoupátku a poté zjištění, že to má katalyzátor, to jsme čuměli a sání, že to má zmenšené tak na 10%? Zvuk to dostalo lepší konečně, ale stále to nebylo ono.

Motorku bych doporučil pro - EXC 200 - točivá, lehká, hravá pro nevybouřené teenagery a na závody CC EXC 250 - kultivovaný hodný chod, žl. pružinka na přívěrě - je hodná, nezáludná, hned člověka nepřekvapí, možná i slabší než 200 ve vyšších otáčkách, spodek ale úplně naopak.

Doplňky na motorce - Po rozebrání moto a uvedení do provozu jsem byl happy, že jsem jí dal tolik lásky co jen šlo, ale něco tomu chybělo! Takže za 5 dvanáct jsem si vyrobil z hliníku kryt motoru a kryt kolínka a kryt proti blátu, který kolínko dost zpevnil a tak je menší pravděpodobnost, že se kolínko jebne u válce (pokřivý). Z vyjížďky jezdim s čisťounkým motorem jako bonus a od kámoša jsem dostal vodítko řetězu vyrobené z duralu.




































Dále následovali powerparts doplňky od KTM jako bonus s využitím vocheuru při akci KTM powerparts mi odečetli 1300,- z objednávky. Takže jsem vzal, výztuhy chladičů, blástry, kryty rámu, mřížka světla a neopren na PDS

















































Recenze

Ve ČT se objevil inzerát. Nevěnoval jsem tomu pozornost a ještě posílal kámošovi, že je to stará vrána a tak drahá, ale nepodíval jsem se, že je úplně nová! Začalo nám to šrotovat. Nechal jsem to být i když jsem po ní v duchu toužil. Po zkonzultování s kolegou (večer) jsme se rozhodli, že kontaktujem prodejce, ale bylo pozdě, takže až ráno, říkali jsme, že to bude osud, netlačili jsme na pilu, nechávali jsme to volné. Napsal jsem ráno SMS pánovi a za chvíli odpověděl, ihned jsem volal, byl jsem čtvrtý volající, pán mi řekl, že ji zamlouvat nebude, kdo přijede první a zaplatí toho bude (po mě volalo dalších 12 zájemců ten den). Nakonec jsem ho po všemožném přemýšlení a počítání překecal ať mi ji drží, že tam za 24H přijedu. V PÁ v práci od rána v euforii jsem si zabrousil flexou lehce do prstu, od té doby už jsem si dával majzla, protože jsem se jaksik klepal - nevěřil jsem tomu. Nechápal jsem to do doby než jsem se sní mazlil v garáži (hódně dlouhá euforie).N ikdy jsem si nemyslel, že bych mohl mít novou moto - ani jsem enduro nové nechtěl, když vidim kde jezdíme a jak to dostává čočku - je mi toho líto, ale nová je nová! No je to nádherné prostě, jak je to nové nedomrdané, ale o to víc mě to bude srát, když si něco dojebu. Já jsem vlastně říkal, že 250 nechci, protože to je 300, ale se slabším spodkem a prý o dost. Ale když se objevila tahle uloženka neřešil jsem, že je to 250.
foto dorazu na šoupátku, katalyzátor a uloženky (pavučinky před nádrží, sání a další








































pravděpodobně měla natlačeno 2 km asi z přemisťování po prodejně a na skladu











Po odstranění všech serepetiček to stále nebylo ono. Nikdo v okolí novou nikdy neměl a tak jsem nevěděl, že je nutnost dostat v příbalu i otevřené kolínko. Pán mi ho ochotně poslal i s taškou KTM a manuálama a že trysky s pružinkama do přívěry tam nebyly, čert to vem ty jsem si objednal. Balík došel za 24H a kolínko mělo totožný tvar, jak to co tam bylo chvíli jsem přemýšlel volal a vyptával se, abych ho kdyžtak jako nejeté poslal zpět, že je špatné, nakonec jsem došel k tomu, že jsem vážil kolínka na kuchyňské váze To origo váží o 350g více, tím mi došlo, že je v něm něco ještě navíc určitě. Po vyzkoušení to začalo jet, ale díky tryskám to nebylo ono. Trysky dorazili v PÁ ( týden od koupě). Mezitím jsem motku kompletně rozebral, promazal a zkontroloval, tak jak před měsícem EXC 200, takže už jsem věděl, jak na to a šlo to rychle.















i tady šlo vidět, že delší dobu stála. Jo nádrž smrděla ještě plastem novým. Ještě tam nebyl nikdy benzín dokonce, no nádhera!











Po složení motky i s novými trysky a všemu okolo byla testovací jízda krátká, před první lehčí zajížděcí jízdou. motka poslouchala, dbal jsem na to abych ji nepodtáčel (přetáčet u mě nehrozí ), motka ovšem po pár kilometrech začala až nechutně čtyřdobovat! Kámoš si to pučil na louce a říkal, tam je něco úplně špatně! Nakonec co se nám ze začátku líbilo hodně, páčka na řidítkách - sytič, který se dá ubrat aby motka neřvala na volnoběh, u EXC 200 mě to sralo, že je tam plnej sytič a nebo nic! Tady to řešení se nám jevilo hodně povedené, ale na té louce jsme zjistili, že do té páčky jsem jebl a jel jsem na sytič, proto a tak od té doby vim, když se to děje nebo když to nenastartuje na hned na druhý šup.
ta páčka před nádobkou na brzd. kapalinu...





Tímto byly veškeré závady odstraněny, jen stáhnutím sytiče a motka zpívala nádherně.

Z první vyjížďky se mi ztratili videjka. Kamerka začíná dosluhovat. Takže není dokumentace, ale slovy se jel takový normální terén se samýma výjezdama, žádné trápení přes spojku nebo vytáčení do krkolomného výjezdu apod. Otáčky se stále měnili, řadilo se hodně a tak jsem byl po jízdě klidný, že pro záběh to byla ta nejlepší jízda jakou jsem ji mohl dopřát. Najeto 3 MTH a 85 km. Po všemožném zkoušení už měla rovných 5 MTH, takže podle manuálu byla zaběhlá, vyměnil jsem olej v převodovce, kterej byl teda ještě čirej a mazlavej jako by byl novej, ale vyměnil jsem ho ať se převodovka propláchne novým, momentálně už mám 11 MTH, vyměnil jsem znova olej a dále ho budu měnit po 10 MTH

Trošku z jízdy. Budu porovnávat s EXC 200. Tohle má spodek trošičku jinde, jde jasně vidět a dává to najevo, že se nemusí tolik kroutit plynem a přesto se škrábe, tam kde bych musel šahat na EXC 200 spojce a k tomu ještě kroutit plynem to tahle jede pěkně jen hlídám, kdyby bylo třeba sáhnout po spojce. Mám za sebou 3 vyjížďky, ale ještě nemůžu hodnotit. Zdaleka jsem všude nevyjel kde jsem byl. Na EXC 200 jsem zdolal všechno v okolí co považujem za vymrdávky a kopce, které jdou jet jen v létě (nebo spíše my je jen v létě vyjedem) tak ty jsem dal i na podzim. EXC 200 je točivější, divočejší a díky její výšce, kterou jsem měl parádně upravenou i hravější.
EXC 250 jsem si popustil na tlumičích a povolil centrál abych dosáhl jako člověk na zem. Ale je to málo oproti vyřízlýmu sedlu na EXC 200 a proto sem si míně jistějí a tolik si netroufám a nehraju si s ním, ale i proto, že je nová a jezdí opatrně, protože si toho nesmírně vážím a nechci si ji dojebat a chci aby mi vydržela min. 3 sezóny bez nutného velkého servisu, což z mým nájezdem 50 MTH za rok by mohlo klapnout. Musím, ale podotknout, že tam jsou pneu z roku 08 jsou tak tvrdé, že mám nafoukáno 0,2 bar a oni pod mojí muší váhou skoro nesplasknou. Skoro nic se nestane. Jsou strašně tvrdé. Dokonce jsem testovací jízdu tu úplně první u baráku jen z vypuštěnýma kolama bez ventilku! Přední je tak tvrdá, že ji každý hádal, že tam mám tak 1 bar, protože nejde skoro promáčknout rukou a zadní jen hodně lehce, když jsem řekl, že tam nejsou ventilky, tak na mě každý hleděl, jak péro, že ty gumy jsou tak extrémně tvrdé! Takže až přezuji na nové měkké pneu, tak si myslim, že bude zase pokrok kupředu, v tom jsem viděl jedinou slabinu, další slabina jsem jen já sám. Pomůžu si novou pneu a uvidím, jak mi to půjde.
No krásnějšího ježíška už nikdy v životě mít nebudu! No ne

Videjko je možné na požádání z prvního ostrého testu poslat.

15.12.2015 koupena
22.2.2019 prodána
hořce jsem zamáčkl slzu a prodal ji, ale zůstala v okrese, takže tak daleko jezdit nebude.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PatriKTM
PatriKTM napsal 03.04.20 v 18:15 10b.

KTM je KTM

Rischwon
Rischwon napsal 23.05.17 v 16:06 10b.

moc pěkně si to rozepsal,...krásný stroj,..měl jsem tu čest ho vidět v akci,...

boutom
boutom napsal 26.03.16 v 01:09 10b.

Miktm
Miktm napsal 05.01.16 v 23:27 10b.

zapomněl jsem obodovat - až moc krytů, ale i tak za dokumentaci atd. plnej počet

Miktm
Miktm napsal 05.01.16 v 23:11

luxus a pořizovačka?

Více komentářů



TOPlist