PROFIL MOTORKY

Jawa 350/354 Kývačka (1956)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Touringrider
Vloženo 9.2.2009
Aktualizováno 1.11.2009
Zobrazeno 3 750x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.6

Popis motorky


byl jsem o hodne mladsi a trochu blbej (snad se to zlepsilo ) takze doslo k lehke uprave, poprve jsem videl Speed Tripple od Triumpha a udelal na me mohutnej dojem. Totalne nedostupna motorka a novinka v te dobe.

Recenze

Puvodne to byla Jawa 250 typ 353 Kyvacka z roku 1960. Jenze jsem v mladistve nerozvaznosti koupil ruinu a dost brzy podesel motor. Asi se mi ho nepodarilo poradne zajet, takze musel za chvili jeste jednou na GO. Pak zase odesla prevodovka a nejak se mi ji s kamarady uz nepodarilo rozchodit. Byl jsem trochu vzteklej ze jsem nastrkal do hyeny tolik penez a vse na chuja... a najednou se objevila nekde 350 tahle, kamarad mel uz panelku a ze mi tu z pudy kejvacku necha... Tak jsem ji za nejaky mrzsky peniz koupil a on mel uklizeno Mel jsem podezreni, ze bude pasovat do 250 ramu a podezreni se potvrdilo. Druhy kamarad mel zase ram a nejake dalsi veci a predevsim TP. Tak se to nejak nastrojilo, prehodil se stitek a protoze ram nebylo cislo videt, jen ten stitek, bylo po problemech. Pak se to udelaly kryty na vidle z nerezu, mezi kryt mezi brejle, udelala se jako palubovka z nerezu a pouzil se jeden budik z Tatry 613, protoze skodovackej byl malej a podle meho estetickeho citeni vyzadoval jeste druhej do paru - a davat na jawu otackomer - no to jsem videl jako problem. Dat tam druhej budik ze S120L byla puvodni myslenka, ale melo to tolik kontrolek, ktere by nesly zapojit vsechny funkce, az jsem to nakonec zavrhnul, abych nebyl trapnej, ze neumim sehnat a nakonec stejne ani zapojit otackomer. A pak jsem videl ten budik z Tatry a bylo jasno. Speed Tripple to stejne nikdy nebude, ale muselo to mit ty dve oci. No a protoze diky jawacky nadrzi nemohlo vypadat jinak nez do chopperova... tak jeden budik stacil - jako na V-Maxu... Dnes uz bych samozrejme takovehle zverstvo nepachal... ale ceny jaw jsou tak tak jinde... ze jsou mi ukradeny... a pockam si az mi zestarne Kawa, nebo si treba poridim nejakyho anglana s poradnym motorem pro dospele. Ale nejspis ne, protoze nejsem mechanik a chci jezdit a kochat se pujdu radeji do muzea. A Kawa zatim jezdi, snad ji to nejaky patek jeste vydrzi a prodavat ji stejne nema smysl... Postavim ji pekne na cestne misto, kde bude delat radost nejen me ale i navstevam, a obcas v nedeli, kdyz bude pekne... tak se na ni projedu... Ale to se rika kdovi jestli.. zatim jezdi skoro furt...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
p.epanica
p.epanica napsal 19.01.10 v 19:11

Ať v pohodě jezdí . . .

Kilek
Kilek napsal 31.03.09 v 16:40

kultovní začátky, který jsem propásl...je fajn, že je máš

Erixo
Erixo napsal 16.03.09 v 18:36

Nj, to byly doby, kdy se nehledělo co je z čeho a jak to tam nacpat, ale všechno fungovalo
Tvůj stroj je odraz toho všeho - paráda!

Touringrider
Touringrider napsal 18.02.09 v 16:49

to vis... vic jsem vypotil zluci nez jsem se vozil... ...ja vlastne tak moc vrelej vztah k jawe nemam.. i kdyz potom jsem mel jeste Bizona 250 a ten byl super, ale to uz je jina story, byl a zustal v originale naprosto a jeste sel do nemecka... ale to je tak 8 let...

Sinfected
Sinfected napsal 16.02.09 v 20:15

tak to jsou kultovní začátky!

Více komentářů



TOPlist