Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | pěkná |
pohodlí, rozměry, zvuk, dobrá světla, levný provoz, zrcátka, pružný motor, spousta doplňků, je to dvouvál, dlouhé servisní intervaly
Chybí šestka, křehké plasty, nemá zástěrku před zadním tlumičem=je pořád špinavej, v sérii měkké přední tlumiče, ve dvou s kuframa už je motorka fakt slabá
Moje úpravy |
Topcase Kappa 49L, tankvak z Lídlu(je super), širší řidítka od minulého majitele, vyšší plexi Kappa, 12V zásuvka, držák GPS+obal, hlavní stojan SW-Motech, padací rámy SW-Motech, držáky kufrů samodomo, alu kufry Big Husky |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | trubkový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Nabídka doplňků | |
---|---|
Servisní intervaly | |
Ceny náhr. dílů | |
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | cca 500 km |
Obecné
Moje závady | žárovka:-) |
---|
Sport
Úpravy motoru | nejsou a nebudou |
---|---|
Použité pneumatiky | Pirelli Scorpion - dobrý gumy, montují se už od výroby a byla to dobrá volba. Drží dobře, za mokra též, na šotolince se to za sucha dá celkem krouhat, výdrž super (20 000 km) Pirelli Scorpion Trail - o třídu horší než normální Scorpiony, méně drží, předek na vodě fest klouže a na suchu taky, výdrž taky nižší (odhadem 15 000 km, vyhodil jsem je asi v půlce životnosti) Metzeler Tourance - perfektní guma! Škoda, že se v předepsaným rozměru dělá jen na zadek |
Použité destičky | Brembo |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |