renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Dirtbike & Pitbike Pitbikes (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník F.i.l.a.s
Vloženo 21.12.2008
Aktualizováno 6.3.2009
Zobrazeno 4 988x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Supr závodní pit od OOracing. Celohliníkovej rám a kyvka, komplet štelovatelný tlumiče. Slušný brzdy i motor(125ccm) moc práce s motorkou nemaj, skoro nic neváží. Kola 10/10. Řídítka renthal, hliníkový stupačky a další příjemný drobnosti.

Více fotografii

Recenze

6.12. 2008

Pitbika jsme přivezli domů. Podle prvních dojmů z krátký jízdy super, ale bude potřeba si na jízdu na takto malém stroji zvyknout.



21.12. 2008

Zatím jsem ho jen zajel, ale už se chystá v dílně na plnou palbu.



27.12. 2008

Pitbike prošel prvním servisem po zajetí. Vyměnil jsem olej, seřídil ventily(0,05mm sací i výfukový), pořešil pár detailů, který scházeli (přilepil jsem gripy, nejlépe se osvědčilo lepidlo na gripy od renthalu, drží teď jak přibitý.atd.). Taky jsem vyrobil z kusu gumy zástěrku na zadní tlumič, protože ho nechci servisovat každej půlrok. Přidělal jsem měřič motohodin BUD racing. Na rám to bohužel nešlo, kvůli vyfrézovanejm hvězdicím, tak jsem ho přidělal pomocí plastový destičky na držák řídítek.



1.1. 2009

Mám za sebou už pár hodin v sedle tohoto motocyklu. Sice venku pořád mrzlo, ale sníh zatím nenapadl, tak se dalo celkem slušně jezdit. Motor šlape pěkně a na to, že je to dváca, letí to dost slušně, jenom je celkem hlučnej. Akcelerace je skvěla do nějakejch 80km/h, pak už začínám bejt limitovanej malejma kolama(10/10 palců) a těžkým převodem. Docela jsem se desítek kol v terénu bál, ale není s tím žádnej problém ani na rozbitý motokrosový trati. Motorka, jak je malá, je krásně ovladatelná. Pozice sezení je uvolněná (měřím cca 176cm), skvělý jsou vysoký řídítka renthal, sedlo je rovný a celkem tvrdý a hliníkový stupačky drží skvěle motokrosovou botu. Tlumiče fungujou jak na velký motorce, nejsou to žádný nefukční atrapy, ale značkový tlumiče. Předky (ONE shot) fungujou na principu stlačenýho plynu a mají seřiditelný odskok a kompresi a zadek Fast Ace je klasickej plynokapalinovej tlumič s expanzní nádobkou a má taky seřiditelném přepětí, odskok a kompresi. Bzdy jsou super, jak předek, tak zadek. Prostě tahle motorka už funguje a já se těším na první závody.



1.3. 2009

Měl jsem po delší době čas, tak jsem motorku trochu doladil. Při rychlém vytáčení z nízkých a středních otáček měla nepříjemnou díru. Podle rad, které jsem dostal, jsem udělal. A je to mnohem lepší. Mezi karburátorem a přírubou je plastový asi 4 mm tlustý mezikus, který má ale menší průměr než karburátor a přírura. Tento mezikus jsem tedy vyndal, směs z 1,5 otáčky dal na 1 - 1,1. Díru má motorka pořád při rychlém vytáčení na místě, ale při jízdě se to mnohem zlepšilo. Reakce na plyn je mnohem rychlejší, motorka má větší sílu. Ještě to bude potřeba doladit, ale nějakého posunu vpřed jsem docílil. A musím říct, že moto jede opravdu dost, myslím, že na trati celkem potahá.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PMriders
PMriders napsal 03.08.10 v 18:05

FildaX
FildaX napsal 05.01.10 v 17:40

Krásný pit

SuperSic58
SuperSic58 napsal 23.12.09 v 06:58

Tk jak jezdí pitík? Už si tu dlouho nic nenapsal.

Jancek
Jancek napsal 07.08.09 v 12:47

nikdy sem to neridil vubec si nedovedu predstavit jak se na tom jede? ale asi je to zajimave svezeni

řÝzek
řÝzek napsal 07.06.09 v 22:26

Dík,že ses mně zastal,máme stejný názor.

Více komentářů



TOPlist