Lehký , svižný malý čtyrtakt na blbnutí a lehčí cross. Naštěstí na větších kolech 17 a 14, ...
První dojmy - Klepal jsem si na hlavu co jsem to pořídil za vrak a kolik na tom bude práce. Koupeno jako nepojízdné s mnoha závadami. Naštěstí za málo peněz tak mě to tak nemrzelo že budou investice. Původní motor byl 110ccm ač mi kluci tvrdili že je to 125 , ukroucená nakopávačka , utžený kus zapalování. Po výměně zapalování stejně motor na roztlačení nejel. Rozhodl jsem se tedy že koupím nový 125 ccm od Lifanu. Musel jsem rovnou i objednat novou přední pneu od Mitasu.
Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych pro mladé kluky většího vzrůstu (já 186cm) , začínající krosaře a nebo starší blázny jako já co je baví jentak blbnout a zajezdit si po okolí.
Doplňky na motorce - Měřič mth , LED přední lampička +zadní červené sv. pro občasnou jízdu za tmy , kovový držák na telefon , malá ledvinka na nářadí za řidítky ,
Recenze
Pitbajka jsem si vybral a pořídil nejspíše kvůli tomu že jsem ho hrozně chtěl jako mladý 17-ti letý kluk když to nejvíc frčelo, jenže jsem neměl finance na nový stroj a ojetiny jsem se bál. Také kvůli tomu že se po hodně letech vracím k ježdění tak abych se do toho zase dostal a také se trochu vyblbnul po okolních polích, lesích a vesnicích.
Koupil jsem tedy nový motor Lifan 125 a k němu nějaký spešl karburátor Molkt 26. Jenže se mi nepodařilo karburátor seřídit a pořád to blblo , nedalo se stím jet. Několik let jsem to nechal ležet v kůlně na dříví ...až tento rok na Jaře jsem si objednal z Aliexpressu obyč karbec VM 22 , namontoval a motor hned krásně chytil a reagoval na plyn ! Měl jsem stoho ohromnou radost , namontoval měřič motohodin kvůli zajíždění a vyrazil vstříc polním cestám nad domem.
Dojmy byly úžasné že to konečně funguje a překvapil mě i výkon na menší otáčky. Poctivě jsem zajížděl cca 15 mth , vyměnil olej , seřídil ventily. Potom teprve začala ta pravá zábava ! Ale také první poruchy a shánění dílů .Například musel jsem objednat novou pumpičku na zadní brzdu , neustále šponovat řetěz , svařit naprasklý držák kyvné vidlice , rozebrat krk řízení kvůli ložiskám (2 krát) . Lépe přidělat upadlý tlumič výfuku. Vyměnit zadní tlumič za lepší.
Postupně vše vychytávám a pořád mě to baví , semtam je to teda o hubu na tom ale o tom to právě je , vyblbnout se za relativné málo peněz a mít stoho hodně muziky !
Troufám si i na dost velké vzdálenosti po okolí ale chce to benzín do flašky s sebou do baťohu , nádržka je hodně malá. Kousky se dají i ve dvou lidech ale chybí zadní stupačky...
Plány jsou zatím vyměnit přední tekoucí tlumiče , pořídit nový zadní drapák , přidělat menší stupačky na kyvku , o trochu větší karburátor , menší kolečko do primáru (12z) , jelikož maximální rychlost dle aplikace GPS Speedometer je 80,1 km/h a to opravdu v maximálních otáčkách.
Pokud mě to neomrzí nebo se tomu nerozpadne rám tak možná v budoucnu bych mu dal výkonnější jednotku ...( 140, 150, 160ccm ) . Moc se těším na zimu :)
Pekna hracka na blbnuti, at ti dela radost a moc se nesere.