renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000S (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Nori
Vloženo 2.2.2008
Aktualizováno 11.7.2010
Zobrazeno 14 852x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Big Twin, Sport Allrounder,polokapotka,nádherný zvuk a dobrý zátah.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Recenze

Důvody proč jsem si pořídil tuto motorku,byly 3: 1.Chtěl jsem univerzální mašinu pro cestování i sportovnější jízdu,ale žádné dělo-uklidnění psychiky po vážném pádu na GSX-R1000).2.Funglovku bez sebemenší zkryté vady.3.Vynikající cenová nabídka za nový stroj.(původně jsem měl v hledáčku FZ1Fazer-ale cena nového byla vysoká).Takže na začátku jenom takové technické věci o motorce.Začala se vyrábět modelovým rokem 2003,po dvou letech došlo k úpravám na motoru-zvýšení výkonu ze 120 na 125 koní,černě lakovaný rám a v roce 2007,změna předního ráfku ze 120/60 na 120/70,úprava grafiky na přístrojovce.

Dvouválec do V,dva výfuky,polokapotka,vypadá docela pohledně takže,jak teda jezdí?

Jízdní pozice je sportovnější,ale ne tak radikální jak na dnešních supersport šestkách.Přirovnal bych to k posezu na Thunderace nebo Fireblade 1998.Sedlo je poměrně tvrdší a užší,to odpovídá celkové štíhlé linii motorky.(se svou postavou tady moc nezapadám ) Pro spolujezdce je příjemné,že má pěkný výhled,madla k držení,ale sedlo taky není zrovna z GoldWingu.

Nyní ale startujeme a probouzíme k životu dva půllitrové hrnky.Na to,že má sériové výfuky je zvuk opravdu supr.A co teprve s pořádnými laufy!

Převodovka je typická Suzuki řady gsx-r.Jedním slovem bezproblémová.Příjemná,měkká a přesná.Za 8100 km,co jsme spolu najeli rychlost ani jednou nevyskočila.

Při rozjetí je potřeba trošku víc plynu oproti čtyřválcům a opatrně se spojkou.Ale rychle se dá navyknout.Nyní už následuje bombastický rozjezd.Dvouvál je prostě dvouvál.Motor táhne skvěle od nějakých 3 tisíc otáček do 9000.Řekl bych,že do 5500 otáček je lepší,než Suzuki GSX-R 1000 K2,pak džiksr prostě zmizí.(taky má 160 kobyl...).Po přerazení dalšího stupně opět cítím mohutný tah,výhodou je i použití do města.Pokles otáček není problém,vždy vystřelí od spodu bez nejmenších problémů.Ale nedoporučuji klesnout pod 2500 otáček,bez vymáčknutí spojky může chcípnout motor.

Brzdy jsou o dost slabší,než součásné radiální třmeny na supersportech,je potřeba vyvinout na páčku větší silu a blíž říditku.Pak ale spolehlivě a rychle zastaví.Dle mého názoru tak 7 let pozadu oproti nejnovější top kategorie brzd.

A nyní pocity při sportovní jízdě.Celkové nastavení podvozku jsem nechal v sérii takže příští rok po úpravách budu mít lepší pocit než teď.Proč?

Když se mašina veme pořádně za krk,tak cítím měkkost předku a mírné vlnění hlavně při rychlém překlápění ve vlásenkách.Někdy má tedenci vás nakopat říditkama,tady je neocenitelný sériový tlumič řízení.

Pozor,tato motorka není v žádném případě určená pro začátečníky.Mohutný zátah odspodu vyžaduje v zatáčkách přesně dávkovaný a konstantní plyn a jakákoliv změna může způsobit kuevský problém.Ze začátku jsem nechtěně driftoval(a to jsem měl litra gsxr 2 roky...),v případě ubrání plynu litrový dvouvál brzdí motorem jinak než čtyřválec...Brzdí motorem strašlivě moc!

Čtyřválec může chyby odpouštět,ale tady to je bohužel jinak.Chce to snahu se s tím naučit jezdit,pak se ti SV zalíbí,ale chce to dost trpělivosti.Myslím,že po sportovním nastavění podvozku se chování výrazně zlepší.

Já tuto motorku ale za sporta moc nepovažuji,pro mě je to sportovní cesťák.Proto jsem vyměnil původní pneu Michelin Pilot Sport za Pilot Road 2.

V cestování je naopak big SV velice dobré.Polokapotáž zvládá svou roli báječně,není problém jet dlouhodobě 190 -200Km/h a větší proudění vzduchu není znát.Spotřeba se pohybuje od 5,2 do 9 litrů,průměrně jezdím tak za 6,5-7 litrů.

Maximální rychlost jsem na tachu viděl 265km/h.

Poměr cena(v mém případě 214000kč,funglovka)/hodnota je dlého názoru vynikající a motorku vyježděnějším motorkářům můžu doporučit.

Edit,duben 2008:Začal jsem na SV brousit slideryChybělo mi to,je to výborný pocit.Chce to ale opravdu změnit nastavení podvozku,je nejvyšší čas.Motorka má najeto 9500km.
Edit,červenec 2010:
Motorku jsem prodal,naštěstí do rodiny,bráškovi.Najeto 28608 km.Motorka neměla žádný pád,ani poruchu,která by zpusobila nedojetí do cíle.Děkuji.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Riddick
Riddick napsal 30.01.15 v 19:15 10b.

Woky
Woky napsal 15.01.15 v 12:06 10b.

Tensai
Tensai napsal 23.01.14 v 20:46 10b.

Huby
Huby napsal 11.07.10 v 10:35

krásné esvo... za 10b... jinak super čtení konečně vim v čem je dvouvál jinej

vencaFZS600
vencaFZS600 napsal 10.03.10 v 09:58

pěkná pěkná za10

Více komentářů



TOPlist