Zajímavý design který při pohledu zezadu přiláká spousty lidí
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Měl jsem velký obavy z posezu aby to nebylo nepříjemné ale po najetí prvních 200km se mi velmi posez zalíbil. Je to můj první 2val takže se stále učím ale každým dnem a najetým kilometrem mě baví víc a víc.
Doplňky na motorce - Výfuky leo vince sbk
Recenze
Začínal jsem jako většina z nás na nějaký 125, u mě to bylo cbr z roku 2004, byla upravená a měla laďák, pro tenkrát mladíka to bylo něco suprového.
Potom v 18 přišlo auto a motorka šla stranou a do 24 než jsem si dělal papíry na neomezenou jsem najezdil asi cca 3500km takže vlastně nic.
Potom jsem si udělal papíry a rok jezdil na hornetu 600, to mě bavilo a motorka byla super pro naučení a opouštěla nějaké ty chyby, pak přišla finanční krize a motorka musela pryč.. Takže jsem byl zase bez moto...
Ale ježdění mě tak bavilo a měl jsem super kamarády že jsem jezdil na fz1n 2010 a pak když nebyla možnost, že tak jsem jezdil na v-Storm 650.
Po tom přišla právě tahle kráska Suzuki sv 1000s.
Několik měsíců jsem na ni koukal a pak jsem pro ní jel k Blansku.
Prodejce byl stejně starý kluk, jen co jsme přijeli mě padla do oka tak jsem na to sednul že to jedu zkusit. Tak jsem se rozjel a najednou kolem 6tis zátah až jsem se lekl říkám si nooo tak tohle bude teprve sranda.. Přijel jsem zpátky a majitel říká : "koukám na tebe jak se pěkně klepeš" já mu říkám no tohle jsem nečekal fakt ten 2 val je úplně něco jiného.
Tak jsme sepsali papíry a vyrazili domů (3h cesty.. Řídil to kámoš co mě půjčoval to fz1n (teď vlastní legendární kawasaki zzr 1100) dojeli jsme cca 10km před bydliště, tam jsem mu dal auto a on mě motorku a už jsem musel dojet domů.
První dojem : spojka šla ztuha a pouštěl jsem ji na natažených prstech, asi tak 2 km jsem jel v koloně a motorku (spojku) proklínal ale zase mě to vynahrazoval zvuk a tah. Dojel jsem domů, ruka skoro nečitelné.. no tak mě až doma napadlo si otočit kolečko na spojku.. byl jsem z toho celý nadšený. Přišla se podívat přítelkyně a i syn. Tak jsme kolem toho asi hodinu chodili. Poté přišla babička, jako každou středu si vzala syna ven a mě se rozzářili oči.
Tak honem prevliknout se a jedeme se projet.
Tak jsme vzali SV a ZZR.
Cesta začala ukázat to tátoj, (cca 15 km) tam říkám že je to málo a tak jsme ještě popojeli jinam, napadlo nás že si dáme zmrzlinu ale bylo tam zavřeno a venku moc hezky.. Tak říkám kamarádoj, ještě bych někam jel. Tak jsme jeli. Když jsme přijeli domů, najednou z 15 km bylo náhle 170km.
Cestu jsem si užíval, přijel domů slezl a zadek a ruce jak kdybych nic nedělal, jen třísla trochu bolela ale bylo to super.
No a pak jsem se byl ještě několikrát projet ale počasí moc nepřeje..
Dnešním dnem mám najeto cca 1000km a nemůžu si to vynachválit a stále mě udivuje a baví mě čím dál tím víc.
Vím že jsem našel co jsem hledal.
MOTOR v krásném stavu najeto 33tis, zrovna jsem měnil olej a filtry a ještě pár úprav si tam udělám.
Pohodlí spolujezdce : nestěžovala si a když se chci jet projet musí jet mermomocí semnou takže usuzuji že je to pohodlné
V zimě si ji chci rozdělat a kouknout na spojku a jak je na tom motor atd ale to ještě nejdříve najdeme spousty km.
Tak to je můj prozatímní vyčerpávající text jak to vše šlo a jaký mám dojmy.
Edit: Bylo pár hezkých dnů, tak jsme zase nasedli a jeli se někam vyvětrat.
Po pár rychlejší h zatáčkách jsem zjistil, že na plyn se musí zlehka. Při prudkém přidání má motorka tendenci začít driftovat. Budí to respekt ale jináč vkuse cca 250km a tělo bylo velmi vpohodě, cesta byla velmi příjemná ale je ještě kupu co se učit. Třeba zavření plynu v zatáčce, nedoporučuji ! Motorka se pak chce stavět ale to může člověk očekávat od 2V. Koupil jsem si nové štelovací páčky a je to velká úleva motorka mě baví víc a víc, úplně mi každý den vykreslí úsměv na rtu..
Gratuluji, krásné moto. Bylo celkem dlouho v inzerci... jen já jsem na inzerát na bazoši hleděl minimálně 50x. Když už jsem se rozhoupával, že ji po SV650 zkusím, tak byla fuč. Ať dělá radost
Ahoj, pěkný kousek. Kdysi jsem o litrovém sv taky uvažoval - v nahé variantě, ale nebylo moc z čeho vybírat, tak jsem zůstal u R4. Tak hlavně opatrně. Už jsem bohužel letos viděl i nějake moto na odtahovce po havarce... Ať dělá jen radost a vždy se vratíte domu ve zdraví . D.
Paráda Nech robí radosť!
Miloval jsem ji. Ať ti dělá jen samou radost, já na ni budu vzpomínat jen v dobrém.
Pohled na dvě hlavně kulometů a pořádně zvedlej zadek dycinky lákal pohledy plechovkářů
Dřív byly mašiny prostě pěknější