renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLR 650 (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lyer
Vloženo 6.5.2007
Aktualizováno 8.1.2017
Zobrazeno 7 799x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Hodnocení motorky
Nalezeno 42 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 35 000
Silné stránky

Jednoválec krásně táhne odspodu a nezáleží na zatížení moto!!!

Slabé stránky

Rám - kroutí se, vyšší rychlost než 130 Km/h s ní nejde. Chyba je možná i v pneumatikách Mitas, které nejsou tak pevné při vyšších rychlostech.

Moje úpravy

Na té motorce je pořád co dělat. První co bylo potřeba tak jsem nechal udělat nosič na kufry + kufry Big Husky, padací ochranný rám, zvýšení řidítek, zásuvku, výměna předních pružin a zadní pružiny, nový lak kapotáže a jiné důležité vybavení na dlouhé cesty...

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 4.5
Spotřeba oleje l/1000km 0,1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Trubkový centrální

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 450

Sport

Použité destičky klasika
Úpravy motoru Není potřeba - klasika jednoválec.
Proběhlo jen vyladění výkonu formou vzduchového filtru, přetryskování karburátoru, laděný výfuk.
Úpravy podvozku Nechal jsem namontovat silnější zadní pružinu - když se cestuje je ji potřeba, úprava předních vidlic - silnější pružiny.
Úpravy brzd. systému Pancéřové hadice.
Použité pneumatiky Mitas E 09 - celkem dobrý pneu, ale na silnici mizely. Hlavně přední se rychle oskákala.
Teď tam jsou Mitas E 08 - dovolí velký náklon a moc nemizí. Přední guma hučí, a už se taky oskákala.
Pokud ale člověk chce něco projet, nejlepší jsou stejně špunty...

Obecné

Moje závady Kompletní rozložení a složení motoru, kde se vyměnilo spousty dílů z důvodu opotřebování. Byly to ložiska, rozvoďák, vyvažovák, výbrus válce a jiné. Má na to přeci jenom nárok, když má najeto už přes 70 tis. km a kdo ví kdo s tím jezdil :-)...


TOPlist