renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLR 650 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Anti
Vloženo 9.11.2015
Aktualizováno 11.12.2018
Zobrazeno 5 025x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Tak tentokrát už určitě naposled.Srdcovka bez které je můj motorkářský život neúplný.

Více fotografii

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLX 650: Cena je jinde,ale především už pocitově dost drobná na mou postavu.Velmi málo dílů z bazaru,nulové zlušenosti s úpravami

První dojmy - První dojmy?Hurá!Zase zpět v sedle mojí lásky.Strach,že budu zklamán z důvodu zvyknutí si na předchozí stroj se rozplynul už po několika metrech.Oproti Elefantovi to si nejede,fouká na tom a vlní se to,ale průběh motoru a lehkost ovládání mi vynahrazuje veškerá relativní negativa.

Motorku bych doporučil pro - Pro koho?Pro lidi jako já.Pro ty kteří neskousnou váhu dvouválce,a štve je když motor začíná fungovat až od třech tisíc a žere jak auto.Pro ty co chtějí něco lehkého a obratného ale žádnou ostrou mrchu nepoužitelnou na silnici s vysokými provozními náklady. Pro lidi co chtějí lehkou obratnou univerzální motorku s traktoroidním motorem který si nechá líbit podtáčení a nežere.

Doplňky na motorce - Stav k červenci 2018:
Hliníková řidítka Renthal
Přední plně stavitelné USD tlumiče z YZF426
Zadní tlumič WP z KTM
Přístrojovka KOSO
Změna rozvodu vyvažováků.Osazeny ozubené kola a jediný vyvažovací hřídel
Vložka válce je původem ze Zetoru,píst a kroužky z nového modelu pro USA(dají se sehnat kroužky)
Laděný výfuk Tenax s tlumivkou
Překopávka na vstřikování.Řídící jednotka Ignitech,těleso vstřikovače z XT660,palivová pumpa tuším Z 750.Naladěno na lambdu.

Recenze

Dost lidí toto nepochopí tenhle "downsizing" mého motocyklového vývoje,ale já prostě nemohl jinak.Předchozí Elefant je kult který budí zájem všude kde se objeví.Jeho motor je mnohem silnější,podvozek je stabilní a pohodlný.Snažil jsem se o "lásku" zhruba tři roky s tím že si časem zvyknu,ale stejně jsem stále vzpomínal na tu lehkost,ovladatelnost a průběh výkonu mého oblíbeného jednoválce.Loni to vypadalo že budu mít obojí,ale bohužel.
Letošní plán byl jasný.Prodat Elefanta a vrátit se ke KLR.Nakonec po delší době se našel někdo,komu nevadily úpravy a Slona si odvezl.
KLR je výrobcem řazeno do kategorie "dual sport" což asi nejvíc definuje užití tohoto stroje.Je to stroj který v ničem nevyniká ale umí vše.Populární je především na Americkém kontinentě,v Evropě potažmo v Čechách se na něj kouká motorkářská komunita tak trochu "skrz prsty" a dává přednost konkurenční produkci.Ale pro trh v USA se vyrábí doteď.Tam jej používají jak jako ostré enduro,tak i na Expedice a dálkové cesty.
Já ho užívám na krátké trasy do práce,města a po okolí.Cestovatel nejsem,těžkému terénu se vyhýbám.Naprosto mi vyhovuje jeho univerzálnost a nenáročnost.Průběh výkonu je pro mě ideální,stejně jako posez.
Tento konkrétní kus je to tak trochu mutant.Zakoupil jsem rám s doklady na KLR650C.Tato pro Evropu poslední "evoluce" modelu KLR mi připadá vzhledově mnohem zdařilejší než předchozí ročníky.Takže rám,nádrž,sedlo a veškeré plasty jsou z tohoto modelu.Kola s hliníkovými ráfky,motor,hliníkovou kyvku,CDI,karburátor,přední brzdič dodal model Tengai,pár drobností model KLR650A.Tedy krom předních tlumičů,ty jsem napasoval z YZ426,zadní WP z KTM a přístrojovky od čínského bratra.
Motor nebyl a ten z Tengaie měl vyrezlý válec.Následovalo další skládání.Vložku mi vysoustružil známý z vložky válce na Zetora,píst s kroužky je z Ebaye z nového modelu,v motoru je osazen pohon vodní pumpy ozubenými koly třetí generace.Elegantně se tak dá vyřešit problematický originální rozvod vyvažovacích hřídelů a absence vyvažováků se příznivě odráží na charakteristice motoru.Vibrace jsou sice větší,ale jsou to ty hrubší které nezpůsobují mravenčení a vůbec neobtěžují.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
lopata75
lopata75 napsal 04.03.18 v 15:45 9b.

Byl to můj první jednobuch a moc rád na ta léta vzpomínám...v té době Kawa jela jak z praku, xtečka se nechytala... Projel jsem celý pobřeží Jadranu až k Dubrovníku... L.P. 1995/6

Dodu
Dodu napsal 22.04.17 v 21:37 10b.

Pěkná

Mann
Mann napsal 31.05.16 v 18:25 10b.

Nejede to, nebrzdí to, vibruje to, ovšem stejně máme huby od ucha k uchu Těžko se to vysvětluje ale přesně vím o čem mluvíš Ať je tvůj život kompletní na furt

bewec
bewec napsal 16.11.15 v 23:38 10b.

k obrazu svému - super

Milan1963
Milan1963 napsal 16.11.15 v 15:43

že bez ní nemůžeš být ? Můžeš, ale zhoršila by se Ti kvalita života. Asi jako já bez Jawy.

Více komentářů



TOPlist