renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLR 650 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MaaRtyCZ
Vloženo 27.5.2011
Aktualizováno 4.4.2016
Zobrazeno 4 854x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


Klasickej jednobuch, jede skvělě, kawasaki zelená!

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - super, jako každej přestup na silnější ;-)

Recenze

Zatím ji mám něco málo přes měsíc a jsem spokojen. Spotřeba se pohybuje kolem 5 l. Na lehčí enduro trati se neztratí a na silnici neustřeluje, jen při vyšších rychlostech (130 km/h) trochu vibruje a odpor vzduchu je velikej.

Cestování ve dvou se dá v pohodě na střední vzdálenosti, tak po republice. Dokoupen kufr na zadní nosič, držáky pro spolujezdce, boční kufry s kovovou konstrukcí, kterou musím ještě převařit, aby seděla na KLRu.

Taakže k srpnu 2012 už je najeto přes 2 tisíce kilometrů po celkové go za 18 500 Kč (V době opravy měla moto najeto 32 600 km). Oprava prováděna panem Honsou z Luk nad Jihlavou. Novej píst, těsnění, výbrus, brzdové destičky, přetěsnění tlumičů, baterie... Odstraněny všechny problémy, olej trošku sice papá, ale nedolejval jsem ani litr za ty 2 tisíce. Jinak zvládla dovolenou ve dvou v Jizerských horách a to na jedničku. Se spotřebou 4,8 a 5,2, což je supr. Za rok 2012 ježděno do práce a zpět převážně. Na konci sezony 2012 najeto 35 382 km (2800 km).

Jaro 2013 - v moto vyměněn olej a filtr, na zajetí tam byl Motul 10w40, teď stáčený z Bikers Crown. Vyčištěn vzduchový filtr a tím odstraněna poslední závada. (nechtěla startovat po delším stání). Výlet do Rakouska - Grossglockner. Na konci sezony 2013 najeto 39 171 km (3800 km). Moto začla zase papat olej, hodně!

Jaro 2014 - Oprava a servis u jiného mechanika (pana Kružíka v Batelově). Předchozí mechanik pravděpodobně použil staré těsnění pod hlavu a nastříkal ho stříbřenkou. Následuje fotka hlavy a ventilů. Mechanik říkal, že musela žrát hafo (i žrala) a prej papat i vodu. Z tohoto důvodu nedoporučuji pana HONSU z Luk nad Jihlavou.





Na dalším obrázku je vidět stav pístu.





Píst a hlava se vyčistily, objednalo nové těsnění, přetěsnila se hlava, spravila závada chybějícího vodiče u napínáku rozvodového řetězu (chyběla tam tyčka), provedena výměna oleje, brzdící kapaliny, filtru oleje, řetězové sady.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tuareg-Tengai
Tuareg-Tengai napsal 02.11.14 v 20:24

super motka já mám Tengaiku tak je jen drobátko těžší

endur
endur napsal 10.06.11 v 17:22

Moc pěkná máša ,užij si s ní hodně radosti ,mám stejnou,až na tu váhu bezva.

BIG-daddy
BIG-daddy napsal 31.05.11 v 17:42

Krásné KLR než jsem si kopil BIGA tak to byl horkej kandidát tak za 10b.

Více komentářů



TOPlist