renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Acilah
Vloženo 18.6.2023
Aktualizováno 24.8.2023
Zobrazeno 391x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Řekl bych ideál pro mě jako začínajícího motorkáře

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 600S: Nenaskytl se vhodný kandidát

První dojmy - První dojem po 5km :) - sedl jsem na motorku a jel, samozřejmě první nervozita, ale vše je na správném místě.

Motorku bych doporučil pro - Asi pro každého komu padne do ruky jako mě :) EDIT: Pro toho kdo chce levný a spolehlivý univerzál - cestování, lehký terén, město, vyzkoušet si okruh.

Doplňky na motorce - Instalované jsou padáky; NAVI, TopCase, deflektor

Recenze

Stroj jsem vybral proto že po Stromku koukám už 2-3roky (co jsem prvně viděl cestovlog Pavla Pondělíka), a teď se sešly všechny okolnosti, kdy ho známý prodával ve velice dobrém stavu 42,3tkm.
Protože nemám nic najeto doplním později.

Je doma



EDIT 08/2023:
Po dvou měsících najeto 4300km (tacho 46,6tkm) a mojí zkušeností je univerzálnost V-Strom DL 650 2006. Ideál pro mne jako úplného začátečníka na první motorce.
Zkusím se trochu rozepsat jak píšou v návodu :)
Poslední zkušenost s jízdou na moto byla na podzim 2022 - 3x kondiční jízda na SV650, abych si ověřil jestli vůbec na moto mám schopnosti. Řidičák jsem dělal před 32lety s "B" , ale do motorky jsem nikdy nešel. Kondiční jízdy loni ukázaly, že to půjde.
Se známým jsme se letos v půlce června domluvili a když jsem doma parkoval těch 220kg tak to byl napoprvé opravdu záhul. Ještě že je stromek tak nízký a já mám 188cm/90kg.
Na pořad přišli motoškoly v následujícím pořadí:

Učme se přežít (1den v Ostravě)
MotoGymkhana PIKLEN ... 4x
Silniční motoškola Vysoké Mýto
PITBIKE SM Morava - letiště Vyškov 3x
Okruhový den na SPZ BRNO - Okruháři
Volné ježdění BRNO

Takhle pěkně chronologicky se to ve 2 měsících sešlo a každá část dala základ pro ježdění, ještě zbývá OFF ROAD :) a ten je v plánu s Gabčou Budínovou, už se těším :).
Konečně se dostávám k motorce
Jízda/Podvozek - obuty nové Pirelli Scorpion Trail II - 180km/h není problém ... samozřejmě pouze na okruhu :) ... , dál už to jde hrooozně pomalu, žádné vlnění, motorka jede jak z partesu. Sériový podvozek i při brždění na dromu krásně pracuje. Další plus : Tam kde mi kámoš odmítá na 650Ninje jet, tam stromek upaluje a krásně žehlí "drobné" nerovnosti okresky III tř. Nevýhoda tedy je nízká světlost, takže omezení je jak v terénu tak i na okruhu kde jsou obroušené stupačky v polovině náklonu okruhovek (pneu by to daly).
Co se týká delších tras, tak pohoda vždyť je to přece cenduro (ale musím dokoupit ruční tempomat). Deflektor i s mojí výškou odvádí dobrou práci. Jsem rád, že nemusím čistit od hmyzu oblečení, kromě helmy.

Motor - Twin 650 zátah odspodu až na 10tot/min. Musím dávat pozor při "závodním" podřazování a použít meziplyn. Jinak řazení odzkoušeno bez spojky v běžném provozu od trojky nahoru a dolů taky, ale jen když jsou otáčky kolem 3tot/min. Chce to cvik. Dlouhodobá spotřeba v mém podání 5,6l/100km. Umím jet plnou nádrž i za 4,4l/100km, ale nebaví to :). Protože trénuji motogymkhanu změna na těžší převod 14/48 a taky protože prvně v Brně na dromu s 15/48 jsem nedal ani 6. Podruhé na dromu se změnou primáru to bylo lepší :).

Brzdy - přední desky dojíždím a nevím jestli jsou ještě z výroby, ale brzdí velice dobře. Mám už připravené na výměnu dopředu sintrované Bremba. Br. kapaliny jsem měnil po koupi. Přední kapalinu asi někdo měnil ale zadní kapalinu ne, asi se nechtělo sundávat kryty tak jsem byl možná první. Dvakrát jsem kompletně čistil třmeny a jak píšu brzdí to parádně prověřeno na dromu na suchu i na mokru :). Musí se počítat s tím, že není ABS a že se více noří vidlice, ale to se dá nacvičit.

Ovladatelnost - teď se dostávám k excelentní disciplíně v-stromu. Začnu plynem který pro mě byl v malých rychlostech na 1 ucukaný, ale šroubkem lze zvýšit volnoběh na horní mez doporučenou výrobcem cca 2000ot/min a je vyřešeno (asi se zvýší i spotřeba). Jak jsem psal výše, ovládání cvičím při motogymkhaně a obrazně řečeno, skoro nepotřebuji ruce, stačí se správně hýbat tělem a stromek se ochotně naklání a zatáčí kam potřebuji. Toto je pro mne na stromku to nejlepší a úžasné.

Servis - zatím se týkal jen výměny oleje + brzd.kapalin + pneu; čištění brzd a mazání řetězu. Po ježdění na dromech si vzal cca 1litr oleje.

Budu rád, když mé postřehy někomu pomůžou při rozhodování.

MotoGymkhanu vřele doporučuji každému motorkáři bez rozdílu zkušeností a motorky ... v další fázi nebyl pád... :)



s partou PIKLEN na letišti Vyškov



Chudáci stupačky, dostali ve V.Mýtě zabrat
(1:02:50 Race Chrono nahoře oba retardéry)



Byla by škoda nezkusit Brno i na vodě, s instruktorem (Adam Speciál-Multistrada 1200) jsme pěkně pojezdili
(na suchu 3:02:66 Race Chrono)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist