renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000S (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Johny89
Vloženo 11.6.2023
Aktualizováno 11.9.2023
Zobrazeno 238x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Výroční a silnější verze SZ= plná kapotáž s barvami na počest 20.let GSX-R, upravená jednotka a zvětšený kompresní poměr.
Zároveň jeden z posledních japonských plnotučných silničních V2, kromě kultu TL1000 R…

Více fotografii

Výška jezdce: 1 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-09 Street Rally: Cena, zvuk V2 je prostě lepší…
Yamaha MT-09: Cena, zvuk V2 je prostě lepší…
Honda VFR 800: Váha, menší výkon
Honda VFR 1200F: Váha, cena
KTM 990 SM R : Nebyla možnost otestovat, vzhled
Ducati Hypermotard 1100/1100S: Vzhled, nepohodlí bez kapot
Ducati Monster 1100S: Ne úplně pohodlná, je jich málo a nedají se moc sehnat za rozum
Triumph Speed Triple: Bez kapot, zvuk V2 je prostě lepší…
Suzuki SV 1000: Bez kapot
Aprilia Tuono V4 1100/RR: Cena, na moje použití možná až moc radikální a sportovní
Suzuki GSF 1200 Bandit: Přeci jen jsem banďoura už měl, sice ne plnotučného, ale je to už vyzkoušené
KTM Duke 690 R: Nevýhoda jendoválce na delší cesty, bez kapot
KTM 690 SMC R: Nevýhoda jendoválce na delší cesty, bez kapot
Yamaha XJR 1300: Váha, stav
Yamaha FZ1 N: Dvakrát do stejné řeky… no vzpomněl jsem si co mě na ní vadilo
Yamaha FZ1 Fazer: Skoro stejná řeka, a to co mi vadilo by nebylo jiné ani s Fazerem
Ducati Streetfighter 1098/s: Cena, bez kapot- ale tady bych to asi zkousnul
Suzuki TL 1000R: Nesehnatelné, a už vůbec ne v hezkém stavu.. :(

První dojmy - Zátah co měla FZ1 kolem 8500 rpm, se tady objevuje už kolem 6000 rpm… a je to hutnější! Moc moc pěkný!

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho komu už všechny ty uhlazené čtyřválce nic moc neříkali a zároveň chce něco na čem je možnost se svižně projet, ale taky každodenně dojíždět.

Doplňky na motorce - Koncovky výfuku SP Cobra SP1, “pancéřové” hadice HEL/ PP Tuning, BMC Filtr, krovka v barvě, CNC páčky, Stompgrip, padáky, krátký CNC sport. stupačky a držák RZ, tmavé plexi, blinkry do kapot, černá rozeta supersprox.

Recenze

Miluji ten projev V2! Je to prostě to správný železo s trochou nostalgie, že už Japonci nic moc podobného nevyrábí. Škoda. Třihrnek se tomu sice přibližuje, ale stejně to není ono. Nakonec jsem úspěšně našel jednu ve verzi SZ, verze která byla k dispozici pouze pro Evropu a některé trhy, událost k oslavě výročí 20. let GSX-R. Od Ska ji odlišuje plná kapotáž a lakování ve stylu GSX-R. Podle některých zdrojů by měl motor mít i jinou kompresi a jednotku a lepší průběh výkonu. Těžko říct, ale jede skvěle. Na Sůze jsou nyní nějaký laciný rádoby Carbon laďáky a má to ve spodku otáček docela díru. Až mi dorazí nové výfuky a filtr, půjde se na brzdu a mapování jednotky. Uvidíme. =>>> UPDATE = německé výfuky od SPEEDPRO COBRA, verze SP1 hodné pomohli! Zvuk paráda a průběh mnohem lepší! Zároveň odstranění systému PAIR = už žádné střílení.
Každopádně kromě skvělého motoru mi vyhovuje zaměření, posez není tak radikální jako na SS, ale zároveň dost sportovní na svižnou jízdu a plná kapotáž poskytuje super ochranu, na to jsem nebyl vůbec zvyklý z naháče. Příjemné.
Brzdy - kritizovaný je často, bál jsem se toho, ale po montáži hadic HELL od PP Tuning a repasi třmenů + desky Brembo - modré organické s příměsi karbonu, to brzdí skvěle a dostatečně.
Podvozek- na moji váhu (75 kg) funguje krásně. FZ1 byla mnohem nervóznější v rychlých zatáčkách. Předek při brždění jde více dolů, ale mě to nějak extra nevadí a je to čitelné.
Oproti nahačům co jsem jezdil dosud, se musím trošku více učit a soustředit na zatáčky, je to celé jinak s váhou a posezem, ale baví mě to a mám co zlepšovat.
A ten zvuk… to je prostě krása. Řekl bych takový sportovnější HD 48.. ?

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist