Aprilia Tuono V4 1100/RR
Redakční testy
Články
Technické údaje Aprilia Tuono V4 1100/RR
2015 2016 2017 2018 2019 2022
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 1077 cm3
Výkon 126.3 kW 127.7 kW 129 kW
Výkon při otáčkách 11500 ot/min 11000 ot/min 11350 ot/min
Točivý moment 120 Nm 121 Nm
Otáčky při max toč.mom. 9000 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Vidlicový
Počet válců 4
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 78 mm 81 mm
Zdvih 52.3 mm
Kompresní poměr 13 : 1 13.6 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu - Dvojitý páteřový
Materiál rámu lehká slitina - lehká slitina
Zdvih předního odpr. 120 mm - 120 mm 117 mm 120 mm
Zdvih zadního odpr. 130 mm - 130 mm 129 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm 330 mm
Přední třmen čtyřpístkový - čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 17 " - 17 "
Zadní kolo 17 " - 17 "
Rozměr přední pneu 120/70-ZR17 90/70-ZR17 120/70 ZR 17
Rozměr zadní pneu 190/55-ZR17 200/55-ZR17 200/55 ZR 17
Rozvor 1445 mm 1450 mm 1452 mm
Úhel hlavy řízení 25 ° 24.7 ° 24.8 °
Závlek předního kola - 99.7 mm 99.9 mm
Výška sedla 825 mm 837 mm
Suchá hmotnost 182 kg 184 kg 185 kg -
Pohotovostní hmotnost 205 kg - 205 kg 209 kg
Objem nádrže 18.5 l 17.9 l
Rezerva 4 l
Spotřeba 8.07 l/100 km 8 l/100 km -
První cena 399990 Kč - 399900 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) - 349900 Kč 379900 Kč -
Poznámka NYNÍ BONUS 50.000 Kč NA ORIGINÁLNÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ ZDARMA ! - Tuono V4 Factory 1100 - 459 900,-
Videa Aprilia Tuono V4 1100/RR
Témata ve fóru o Aprilia Tuono V4 1100/RR
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Naked bike Prevodovka po 5000km 14 9.8.2023 19:18
Naked bike Průměr díry na ventilek 8 14.9.2022 08:06
Italské Brzdové destičky 11 4.9.2022 08:54
Italské Uložení vaček 33 10.3.2022 09:47
Opravy a údržba ECU Map 2 9.11.2021 21:58
Naked bike Přehřívání motorky 21 26.10.2021 16:30
Opravy a údržba Oprava titanové koncovky Akrapovic 28 31.7.2020 14:24
Vybavení Supercorsa SP vs Bridgestone S21 471 31.10.2019 15:33
Pokec o motorkách MT10 nebo Tuono 1100RR 7 26.1.2019 09:36
Skupiny
TOP registrace Aprilia Tuono V4 1100/RR
Databáze 14 majitelů Aprilia Tuono V4 1100/RR
Průměrné hodnocení od 7 uživatelů
Motor
Průběh výkonu
9.3/10
Spojka
8.5/10
Vibrace
7.7/10
Převodovka
8.3/10
Mechanická hlučnost
7.0/10
Zvuk
9.8/10
Spolehlivost
8.2/10
Brzdy
9.5/10
Podvozek
Možnost nastavení
8.8/10
Těsnost tlumičů
9.2/10
Tuhost rámu
9.3/10
Jízda
Sport
9.6/10
Město
4.0/10
Cestování
6.8/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
5.7/10
Ceny servisu
5.3/10
Servisní síť
6.0/10
Dostupnost dílů
6.7/10
Nabídka doplňků
7.3/10
Servisní intervaly
7.7/10
Cestování
Pohodlí jezdce
7.5/10
Pohodlí spolujezdce
3.7/10
Možnosti uchycení zavazadel
3.7/10
Ochrana jezdce cestování
6.8/10
Ochrana spolujezdce
4.7/10
Světla
7.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.23
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 7.92 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 6 uživatelů.
Kupující kteří dali Tuono V4 1100/RR přednost
NekoupiliZ důvodu
BMW R 1250 RS Cena. Tak jsem ji zavrhl rovnou.
Yamaha MT-10 Testoval jsem ji před rokem u prodejce, vadily mně vibrace v nizkých otáčkách a měl jsem pocit že zase tak o moc líp nejede. Pak široký posez - bolely mě z ní kyčle
KTM 1290 Super Duke GT Jen jsem o ní přemýšlel, odradila mě spolehlivost, výkonově mě zaujala ale nejvíc.
Suzuki GSX-S1000GT Tohle byl největší favorit, hlavně kvůli motoru, ale ta přední maska, to je prostě hnus :( Není to sexy motorka.
Kawasaki Ninja 1000SX Nižší výkon proti mé předchozí FZ1 a nechtěl jsem jít výkonově dolů. Design ale top.
KTM LC8 950 Adventure Také jedna z možností, o které už uvažuji několik let, kdybych přešel na enduro a směřoval více do terénu. Zatím je pořád v pořadníku, prvně bude ale spíše více silniční enduro typu Caponord, Versys atd.
Kawasaki Versys 1000 Aprilia je srdcovka, ale litrový Versys mi seděl posezem stejně dobře jako Capo, takže byl zařazený jako další možnost, kdyby se žádná Aprilia nesehnala.
Aprilia Caponord 1200 Kdyby se nějaký ve verzi Rally objevil, asi by byl doma, ale za poslední rok nic...
Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chtěl jsem funglovku (model euro4), ale tak dlouho jsem spekuloval, až už nebyly.
KTM 890 Duke R už jsem pro něj byl rozhodnutý, ale byla špatná komunikace s prodejcem, navíc jsem zpětně zjistil, že tento prodejce nemá úplně nejlepší reference
Ducati Streetfighter 848/s na ojetinu pro mě vysoká cena, lacině působící LCD displej, horší dostupnost pěkného kusu
Triumph Street Triple RS dle některých vlastníků prý poruchový tříválec, delší čekací doba na mnou vybranou barvu a hlavně ten šílený displej, jinak jízdními vlastnostmi super motorka
Suzuki GSX-S1000 Nelze vypnout ABS a vytahovat pojistku z nový motorky mi přišlo divný...
BMW S 1000 R Moc přesné a precisní
KTM 1290 Super Duke GT nebyla testovačka, dlouhé dodací lhůty, snížený výkon v 2016
KTM 1290 SuperDuke R nebyla testovačka, dlouhé dodací lhůty, snížený výkon v 2016
Kupující místo Tuono V4 1100/RR koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Suzuki SV 1000S Cena, na moje použití možná až moc radikální a sportovní
Ducati Monster 1200S V danou dobu nebyla žádná vhodná k mání nebo za to lidi chtěli nesmysl.
BMW S 1000 R Motor má nepříjemný výkonový kopanec v 4500 otáčkách, špatně se dávkuje plyn v zatáčkách. Mám na ní příliš zalomené nohy.
Suzuki GSX-S1000F Tuono V4RR, to je pecka. Lépe, lineárněji vyladěný průběh výkonu než MT-10, ale stále z toho jde cítit počítač. Nahoře jede víc. Funkční kapota. Nejlepší podvozek. Dá se s tím jet dost rychle i pro hrbolech (nebyla to verze Factory). Zvuk V4 supr,
Yamaha MT-10 MT 10 vyhovuje více. Motor, výkon. Pohodlí, přístup dealera...
KTM Duke 690 R Perfekt moto, nejlepsi na ktery jsem kdy jel; ale patri na motodrom a na to jsem moc liny, a na silnici clovek nepotrebuje mit 175hp
Yamaha MT-10 Diskutabilní spolehlivost, kratší servisní intervaly (dražší náklady na servis) a méně pohodlný posez.
KTM 1290 Super Duke R Dlha cakacia doba.
Honda CB 1000R Nad rámec finančního rozpočtu, ale jednou se dočkám!
KTM 1290 Super Duke R Pěkná motorka s dobrým výkonem a i cenou, ale Superduke je to co chci.
BMW K 1300 R Čistokrevné sportovní nářadí nevhodné na cestováni popř. s baťůžkem
Manuály pro Aprilia Tuono V4 1100/RR
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2017 pycha aprilia-tuono-factor.pdf 2.3 MB user manual ENG
2017 pycha tuono-v4-1100-rr-fac.pdf 14 MB servis manual ENG
Zvuky
2015 jerseySE 25.03.2018 Stáhnout mp3 Staženo:51x
Vložit vlastní zvuk
Bazar pro Aprilia Tuono V4 1100/RR (rss)

TOPlist