Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
- Ochrana jezdce (ve verzi SZ krytá i kolena)
- Zátah ve středním pásmu otáček, zároveň neuvadající skoro až do omezovače
- Motor V2 - spolehlivý japonec co už do takovéto motorky neseženete, krásný zvuk a projev
- Klasický vzhled a kus motorky
- Příjemný univerzál, spíše sport, ale zvládne i nějakou delší cestu
- Tovární konstrukce ložiska koše spojky a slabé pružiny - lze vyřešit
- Méně odolná povrchová úprava motoru
- váha - není to úplný atlet, ale zase díky tomu není rám jak z papíru
Moje úpravy |
Výfuky SP Cobra, sportovní stavitelné stupačky, |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,15 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | vakuově litý z hliníkových slitin, do výsledné podoby svařen z několika částí |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 160-220 |
Obecné
Moje závady | Spínač brzdového světla, zkrat v konektoru mezi alternátorem a regulátorem. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Motul 7100, NGK Iridium, KN olej filtr, BMC vzduch filtr, pneu Bridgestone S22 |