renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ6 N (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MrBeef
Vloženo 25.4.2023
Aktualizováno 12.5.2023
Zobrazeno 1 088x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Rok výroby 2007 takže model 2007-2009 = výkon 57kw

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 600N: Mé předchozý motorky byly značky Honda a chtěl jsem vyzkoušet něco jiného. + Fz vypadala hravěji

První dojmy - Při první jízdě me omámil výkon, který přicházel už tak od 4 000 otáček a nehodlal ustoupit jako první. Vzhelem k první jízdě a mokrým silnicím jsem radši ustoupil já a motorku moc neškárlil.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil zodpovědným motorkářům přesedající z 35kw (Těch 22 kw navíc se nezdá moc ale paseku to dokáže napáchat takže opatrně) a i už zajetým motorkářům. 57kw není moc ani málo, ale hrát si s tím jde pěkně.

Doplňky na motorce - Přední pancéřové brzdové hadice HEL

Recenze

Byl jsem nadšen a jezdil jsem ihned po přepsání i přez hrozné pneumatiky. Pak jsem přezul na Pirelli Angel gt.

Přesedlal jsem z Hondy Transalp 650.
S mojí postavu 183cm 75kg krom větru nemám žádné potíže, ačkoli na delší cesty by řidítka mohli být blíž.
Podvozek nění tvrdý jak na okruhovce, ale silnicím třetí třídy se při cestování převážně vyhýbám obloukem.
Ovladatelnost je při rychlostech tak do 100-110km/h skvělá (teda alespoň oproti Transalpovi) při vyšších rychlostech nejsem schopný říct.
Při ustálené rychlosti po dálnici (110-130km/h) motorka vybruje a kvůli větru se člověk drží o život.
Čtiřválec zabírá už tak od 4 000 otáček a nenaznačuje že by měl v plánu polevit.
Jel jsem po dálnici a i při 140-150 měl stále nějákého výkonu nazbyt.

Spotřeba my vyšla 5.4L/100 .
Ukazatel hladiny benzínu je sice digitální ale celkem nespecifický. Hladina je značena obélníčky (stejně tak i teplota chladící kapaliny) ale nejde z toho snadno na oko poznat hodnota.
Po tom co se hladina dostane na poslední obdélníček chvíli tam zůstane(hlásí že zbívá dle mé zkušenosti okolo 5-6 l) a jakmile začne blikat znamená to že už máte jen rezervu což je 3,6l

Úložný prostor:
Jediný je pod sedlem kde mám lékárničku, vestu a originál nářadíčko. Ještě by se
tam možná něco malého vlezlo ale už by to možná zavazelo sedlu.
Kufry samozřejmě lze dokoupit, ale koupit si motorku ve stylu
streetfightera a cpát na něj kufry si trochu protiřečí (samozřejmě záležní na
vlastním názoru)

Co se týče brzd:
-Zadní ostrá jak břitva, stačí málo a kolo se zamče.
-Přední brzdy na to že moto zvládne údajně okolo 200km/h byly zklamání.
Nedávno jsem nainstaloval pancéřové hadičky a je tam znatelné ačkoli malé
zlepšení. Mám v plánu zkusit vyměnit destičky a uvidím zda li se to zlepší.

Dále mě inženýři zaskočily hned v několika ohledech:

Sedlo:
-U nádrže je poněkud málo vycpané a rychle začne tlačit. Vzhledem k jeho
rozměrům se na něm dá snadno posunout dozadu kde je tlustší, ale i širší.
-Baťůžek jsem zatím nevezl a nevím zda li by byl vůbec zájem. V porovnání s
řidičem má tak 65% řidičova sedla zdá se tam dost tenké. (Nemluvě o tom že má
výfuk od zadku oddělen sedlem a tepelným štítem)

Výfuk:
-Výfuk vede od svodů pod motor a za motorem se vydá pod sedlo. Design celkem
elegantní ale v kombinaci s teplým dnem, delší jízdě po dálnici a s původním
sedlem, má človek pocit jako by sedlo hořelo.
-Co se týče zvuku, četl jsem komentáře typu: ¨Zní to jako vysavač.¨ a musím uznat
že jsou při většině otáček trefné.
-Momentálně přemýšlím na laďákem a nejspíš zkusím Beowulf.
-Pokud nechcete za zvuk obětovat diskrétnost výfuku tak toho na výběr extra moc
nění.

Dále mě zaskočilo umístění baterky, světlo a zrcátka.
Baterku jsem nenašel pod sedlem, ani nějakým plastem, ale pod nádrží! mezi
airboxem a řidítky.
Krom toho že se baterka vytahuje vážně naprd, tak je mezi airboxem a rámem
mezera, která by se dala nazvat peklem, neboť co schvátní, to už nenavrátí. (Teda
alespoň ne bez: velkého štěstí, velké námahy, dlouhých kleští či sundání airboxu)

Světlo celkem bída. Motorku jsem si odvážel když se začalo ztmívat a nebýt
doprovodu bych buď jel celou cestu tak na nejvíš padesátkou, nebo bych radši
přespal na kraji silnice.

Zrcátka taky nic moc extra.
-V yamaze se snažili udělat zrcátka stylové ale spíš vypadají jak na cruisera.
-Dost často vybrují a ačkoli mají 4 body kterýmy se dají seřídit tak bych preferoval
ty z Transalpa s pouze 2 body seřízení.

Zhrnutí.:
Motorka je skvělá na blbnutí, dojíždění, kratší výlety( i delší by se snad dali
zvládnout s častými přestávkami) po silnicích v dobrém či průměrném stavu.
Dokáže jet i po dálnici ale obětujete tím značnou část pohodlí.
Je pěkná/stylová ale to přichází za cenu nějákého toho pohodlí a praktičnosti.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
_Michal
_Michal napsal 29.04.23 v 19:43 10b.

Ta spotřeba ti nesedí. Já jezdím jako prase a přes 5l jdu vyjímečně

Více komentářů



TOPlist