3 válce, kardan, DOHC
Motorka kterou potkáš jednou za rok... Jednou jsem ten podivnej motor viděl na Motoemotion a věděl jsem, že si to prostě jednou musím koupit...
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - První pocit z pohledu na neupravený XS750 ? Tyvolé to je autobus... dlouhý, vysoký, těžký. První start? Oni tu beží 2 motorky vedle sebe? 1 hrnek a 2 hrnek jednohup? (výfuky jsou totiž 2-1 + 1-1) To nemá chybu!!!
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo shání neokoukanou klasiku a nechce rozvrzanou Jawu a podobný krámy z dob neandrtálců. :-)
Recenze
Jak už jsem psal, jednou jsem tenhle motor viděl v upraveným rámu na Motoemotion.
Sakra tohle jsem ještě neviděl... co to sakra je? (a to jsem celkem encyklopedie motorek)
Po x letech jsem na tenhle 3válec narazil na inzerci... aháááá to je to co jsem tenkrát viděl, a je to dokonce i pěkný. No až něco našetřím tak zkusíme něco sehnat.
Za cca půl roku a koukání po inzercích jsem narazil celkem pěknou, za dobrý peníze.
Asi týden mi šrotovalo v hlavě že je škoda že to není origo lak, ale žádná jiná na prodej celejch půl roku nebyla tak jsem to risknul. Základ byl ok, líbila se mi velká nádrž s excentrickým víčkem, zvuk a robustnost. Překvapilo mě že to i celkem slušně jede, akorát to vůbec nebrzdí... nojó 260kg holt neokecáš.
Cesta domů byla kapitola sama o sobě, jeli jsme podle nosu. Domů z Mníšku pod Brdy to bylo cca 160km na Sever. Nechtěl jsem jet po dálnici a tak se rozhodlo pro cestu přes Kokořínsko, bohužel jsme trefili objížďky který nás nasměrovaly tak hezky že jsme skončili v Příbrami Takže po 2 hodinách a 100km jsem znovu projížděl Mníškem smířenej s cestou po dálnici alespoň na výpadovku na Mělník.
Překvapením bylo, že motorka byla i při 160 na dálnici krásně stabilní (aby taky ne když přední kolo váží s kotoučema snad 20kg Takže po 260km jsem byl konečně doma (asi v 10 večer). No měl jsem solidně dost. Ale aspoň jsem věděl že je to spolehlivá motorka hned na první dobrou. Jen bylo potřeba vychytat grif na startování, trocha čachrování se sytičem a běží hned.
Pak jsem začal řešit vzhled (postup je vidět na fotkách), nejhorší byl lak na motoru a kolech. Na motoru se to začalo loupat a tak to někdo přestříknul buhví čím. Z této barvy se postupně stal nádech uhelného prachu a místama se to stejně odlupovalo kvůli korozi hliníku pod barvou. Motor ven, pořádně zadělat všechny vstupy do motoru. Pak přišel na řadu barvožrout, pískovačka, dráťák... Hlavně to neleštit aby to trochu korespondovalo jako patina se vším okolo. Za mě spokojenost, hned to vypadá líp. Pak boční plasty, nejakej vocas to stříknul plastidipem. To se samozřejmě hned loupalo. Šup dolu, přestříkat. Pak mi asi 2 roky trvalo než jsem udělal linky. Kola byly jak plesnivý, takže taky stříknuto. Pak hromada různejch blbostí okolo.
Jinak motorka jezdí parádně, zvuk je bezchybnej. Dost lidí nechápe. Dají se na tom jezdit i delší výlety. Vůbec to není brzda provozu a to jezdím často se spolujezdcem. Akorát zadní pružiny jsou už nějaký unavený, se spolujezdcem občas doraz. Překvapením je, že to skoro nežere.
Budu se sní jednou těžko loučit ale v 26 je potřeba zkoušet nové věci a už jí jezdím 3 sezony. Láká mě nějaká Guzzi... nejlíp stará 850.
Sakra,...další co bych chtěl :D
Moc pěkný
Nádhera . Ten zvouček by mě fakt zajímal.
Velká paráda
krasný stroj