renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník krokosch
Vloženo 6.1.2023
Aktualizováno 17.1.2023
Zobrazeno 2 000x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


pohodlná, snadno ovladatelná, řekl bych tak nějak uživatelsky přátelská

Motorka koupena od soukromá osoba

Výška jezdce: 194 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 900: příliš mnoho koníků a síly pro nevyježděného strýce
Yamaha TDM 850: opotřebované, poničené, často padené. Nenalezl jsem slušný kousek

První dojmy - První jízda byla na motorce s nájezdem 160 tisíc a světe div se, žádný rozjezd s kopytama vzůru (nad stupačkami) se nekonal. Motorka ochotně reagovala a dělala přesně to, co jsem po ní chtěl. Skoro, jako by mi četla myšlenky. "Chceš se rozjet? Fajn." Jedeme a pěkně plynule. "Chceš zatočit?" Mírně se nakloním a jde to. "Je libo forsáž?" Nalehl jsem na bandu, vzal za heft a tradá. Co mám povídat. Až na ten nájezd, láska na první svezení.

Motorku bych doporučil pro - *pro jezdce, který se nežene jen za vysokými otáčkami a nepočítá každou vteřinu z 0 na 200 *pro každého, kdo rád pohodovou jízdu *pro cestovatele, dálkaře

Doplňky na motorce - vyhřívané hefty, blástry, turistické plexi, ochranný koš na svody

Recenze

34 let jsem na motorce neseděl ani jako spolujezdec. S přicházející druhou mízou, přišla řeč i na nenaplněné sny. Jenže typů motorek je jak hub po dešti. Co se mi bude líbit? Na čem dobře sedět a co mamina? Co se bude líbit jí? Tak začalo asi dvouleté hledání TÉ PRAVÉ.
Jako zodpovědný strýc jsem napřed navštívil autoškolu a vzal pár hodin kondičních jízd, abych si alespoň lehce oprášil dávno zapomenuté dovednosti (řazení, rozjezdy, jízda do kopce, brzdění...). Navíc není pěkné, když se s majitelem domluvíte na zkušební jízdě a ani se neumíte rozjet.
Moc se mi líbí Choppery, jenže se skoro dvěma metry výšky a robustní postavou bych mohl sedlat snad jen Goldwing a takový pohodář ještě nejsem. Navíc dvoulitr, s váhou skoro půl tuny, by byl pro začátečníka dost přes čáru.
Servisní technik dceřiny motorky mi radil poohlédnout se po Yamaze TDM (kdo by nechtěl Téměř Dokonalou Motorku?).
850ky nejen, že mají svá léta, ale ač jsem objel asi osm strojů, byly všechny navzdory chvále majitelů v nedobrém stavu. U devítistovek to bylo podobné, ale už se daly najít i lepší kousky. Přesto, že jsem se všude dočítal, jak dobře jezdí a ochotně padají do zatáček, měl jsem jich jako nevyježděný plné pazoury. Jednička na krátký rozjezd dobrá, ale už dvojka mi dávala zabrat. Zprudka se otvírá i zavírá a když chybí cit, je to na zabití "se".
Naštěstí nejsou na tomto webu jen recenze a inzeráty, ale spousta kolegů, kteří rádi poradí a v některém fóru jsem narazil na diskuzi, zda si koupit Strom 1000, nebo 650. Nejeden člověk tvrdil, že spousta lidí koupí 1000, ale pak přechází na 650. Usoudil jsem, že to by mohla být hledaná odpověď.

Třetího Stroma jsem koupil. Nájezd pod padesát, cena osmdesát a vše kromě oleje cajk.
Od září do prosince jsme spolu najezdili 1970 kilometrů. Zvykáme si. Záleží na silnici. Myslím, že nejlépe je nám na I a II třídě. Rozbité okresky si moc neužíváme. Nejkrásnější jsou dlouhé táhlé zatáčky, do kterých je dobře vidět.
Těším se na sezónu, jak objedu všechny své kamarády a známé a že jich po Čechách, Moravě i Slovensku pár mám.
Jen budu muset dost trénovat kolem komína. Přece jen vyježděnost žádná, zkušenosti minimální a při vození baťůžka a s naloženými kufry, mám stažené půlky.
Přesto, že měřím přes 190 a vážím přes 120, nemám motorku přepákovanou. Sedím sice níž, ale i tak mám po dvou stech kilometrech potíž přehodit nohu přes sedlo, když vezu i boční kufry. Na druhou stranu se pěkně schovám za plexi a ani při 160tce...pardon 130tce mě tlak vzduchu nevytahuje ze sedla...při 160tce už jo:)

Snad jediné, co bych měnil je zvuk. Na neutrál slyším motorku, ale za jízdy vysavač. Sice průmyslový, přesto jen vysavač. Laďáky nejspíš dávat nebudu. Sice Leo Vince mají příjemný, nerušivý, spíš bublavý zvuk (alespoň ty, které jsem slyšel), ale zase "užírají" na nízkých otáčkách o ceně snad raději ani nemluvě.
Vyhřívané hefty za sychravého počasí potěší, ale bez blástrů si neumím jízdu na podzim či v zimě vůbec představit, stejně tak bez turistického plexi. Jízdu na naháčích, nebo supersportech nikomu nezávidím a neměnil bych (vím o čem píši, dcera má CBR).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
trinidad
trinidad napsal 10.01.23 v 08:16 9b.

Stroma mám 17 let a 299.550 km a pořád dobrý je to ideální univerzální rozpočtovka

mastalko
mastalko napsal 08.01.23 v 20:20 10b.

PaMi
PaMi napsal 08.01.23 v 17:21 10b.

Dobrá volba. Ať slouží ku spokojenosti.

Jojko
Jojko napsal 08.01.23 v 16:11

K 50tinám jsem si jej nadělil také. Už jezdíme 7 rokem a mám na něm 90000km jen kolem komína. (Morava, Slovensko a nakouknutím do Čech) Vše najdeš na videodoma.com. Je to ta nejpřátelštější motorka a servis je za pár kaček. Ze své zkušenosti bych doporučil spíše motoškolu než autoškolu, mě to moc pomohlo. Přeji hodně spokojených kilometrů.

valasek
valasek napsal 08.01.23 v 14:56 10b.

Super volba Já mám od roku 2008 už třetího, lepší alternativu jsem nenašel

Více komentářů



TOPlist