renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha TMAX (2022)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník LukasBMWGS
Vloženo 12.9.2022
Aktualizováno 13.9.2022
Zobrazeno 994x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 3 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
puffybodie
puffybodie napsal 21.09.22 v 17:17

janpoko> Ano, to je jeden ze zasadnich problemu techto radoby maxi skutru s tunelem uprostred napric vyrobci. Poloha nohou (konkretne kolena vs kycle) pri sezeni pro lidi nad 180/185cm. Tuhle zakladni vec by jim rekl kdokoliv s odbornosti na rehabilitace, kdyby se jich pri vyvoji zeptali. Z toho duvodu pro vyssi lidi je uplne pecka Honda SH nebo Vespa GTS (ale i ty small frame Primavera/Sprint) - obecne proste rovna podlaha idealne nebo jen mini tunel, protoze tam se sedi uplne jinak a u Vespy dle verze (ale da se i vymenit) sedlo, ktere umoznuje menit polohu nez jen jednu urcenou. Z tech vetsich je v tomhle super i Piaggio Beverly 400 (tuto sobotu jdu zkouset zrovna)

puffybodie
puffybodie napsal 21.09.22 v 17:14 10b.

10 za design a recenzi, ale pro skutr jako takovy asi ne a duvod proc jsi dobre vystihl v recenzi. Tenhle trend maxi "skutru" se zacina vymykat kontrole a vubec nepripomina to co ma byt skutr.

To sedlo vypada fakt otresne navic hned ten tunel s nadrzi, ktery ani neni dole a clovek musi prehazovat nohu jak na motorce. Ale klasicky dlouhodoby problem Yamahy s jejich "maxi" skutry, tady prekvapive problem i pro mensiho cloveka.

Vyuziti v nasich podminkach je sice z pohledu ochrany pred pocasim urcite dobre, ale prilisny vykon, slozitost a hodnota stroje ukrajuje z realne vyuzitelnosti opravdu praktickeho skutru. A co se zmenilo oproti prvni/druhe generaci, kterou jeden clovek tady tahal i na cesty po Evrope, ze u nove ma clovek dost uz po 100km???

Ta hruza s aplikacemi a propojeni s displejem u Yamahy a pri te cene by mel byt automaticky narok na reklamaci a vraceni penez.

Kymco AK550i by asi dopadlo dost podobne a jedine zajimave by bylo porovnani chovani podvozku vzhledem k tomu, jak to ma Kymco reseno. V mensi a zabavenjsi forme to dali do KRV 180, ktery jde v Asii na dracku, ale u nas se asi bohuzel nikdy neobjevi.

janpoko
janpoko napsal 13.09.22 v 21:14 10b.

Souhlas do posledního puntíku. Super svezení, podvozek i motor. Jen ten posez i při mých 183 cm prostě strašně vysoko kolena, až mě z toho zalomení bolely kyčle (to je ale nejspíš můj problém). Na BMW C400X mám daleko větší pohodlí. Každopádně až na posez je to fakt to nejlepší, co jde teď nové koupit.



TOPlist