renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Milo1
Vloženo 26.1.2022
Aktualizováno 26.1.2022
Zobrazeno 2 147x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Splnil jsem si sen, který trval od roku 2013, kdy jsem uviděl první LC.

Motorka koupena od DE

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - První dojmy?? Asi stejné jako u každého, kdo osedlá nový stroj, prostě respekt, očekávání a vzájemné oťukávání.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého milovníka jedné stopy

Doplňky na motorce - Shrnuto v článku výše.

Recenze

Ahoj všem,
na červené Karkule jsem odjel jednu sezonu, vyrazili jsme si spolu i na několika denní výlet do rakouských hor plně naložený a ve dvou.
Nedělám to, jako někteří z nás, ...koupím motorku a ta má je "jedinečně nejlepší". O tom to tady není, vždy se snažím objektivně posoudit vlastnosti stroje s veškerými klady, ale i zápory.
Motocykl má velmi příjemný a maximálně dostatečný výkon, dá se s ním jet hodně adrenalinová jízda quickshifter funguje skvěle, rychlosti se tam sypou pod plným plynem o 106. Ani při cestování ve dvou s plnou náloží nebylo na motorce cítit sebe menší zaváhání. Jen při manipulaci na místě...uf... ale toto se u tak mocného stroje dá přece očekávat.
Celkově je motocykl skvěle naladění, podvozek, pro mne, běžného uživatele je opravdu super a co popisují recenze, to opravdu můžete očekávat od tohoto stroje.
Záporná věc, kterou jsem na motocyklu vypozoroval, možná má někdo jiný názor, je mezi rychlostním stupněm 1 - 2.
Když jsem jel městem, kde byl zhuštěný provoz, tak mi jednička přišla zbytečně vytočená a když jsem přeřadil na dvojku, tak má rychlost byla zase pomalá na to aby to dvojka pobrala. Někde jsem se dočetl, že stačí přepnout na jiný mod, jaký si teď nevzpomenu. RAIN?
Jízdní vlastnosti,
opravdu pohodlný stroj, na naše silnice ideální
Nejvíce je na motorce znát přepnutí na balíček Dinamic, kdy jde stroj rychleji do otáček a je velmi svižný. Ostatní balíčky popisovat nebudu, zase takový odborník nejsem. A aktivovat EnduroPro jsem se ještě neodvážil. U tohoto balíčku by mělo dojít k vypnutí asistentů a to musí být asi mazec.
Cestování je opravdu pohodový, mám jen 180cm, proto nemohu soudit, jak se vzrostlejší motorkáři na stroj poskládají, já jsem naprosto v pohodě, řidítka na šířku ramen a přesně na dosah.
Chlapi kamenujte mne, sedlal jsem R1150R (skvělý stroj) pak jsem celou sezonu užíval jízdu na R1200GS LC a po sezoně sedl na 1150, i přes to, že staré erko bylo skvělé, netušil jsem, jak markantní rozdíl mezi motocykly, co se týká jízdních vlastností, může být. A opravdu je.
Motorka dostala klasické origo sedlo, originál BMW přední větrný štítek, padáky, přídavná led světla, 3x kufr Kappa AL, pěkně zpracované, rozšíření blástrů.
Teď ještě přemýšlím o BMW navigator VI. tady budu rád za případné doporučení od uživatelů, co ho mají. Koupit / nekoupit?
Komu bych moto doporučil?
Nebudu psát...Pro zkušené jezdce, ale pro lidi, co mají rádi cestování na motorce, líbí se jim tato značka a kteří vždy usedají do sedla (jakéhokoliv) motocyklu s dobrou náladou a hlavně vidinou jen šťastných návratů.
KOLAMA DOLŮ CHLAPI
Milo.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Miklasek
Miklasek napsal 30.01.22 v 09:50 10b.

Ahojj, Gratulujem k peknej masine! Tiez mam R1150R a bol som z nej uneseny, ze aka je pohodlna a tak... No cca pred rokom a pol som sa nahodou zviezol na novej Afrike a zrazu mi uz na erku zacala vadit poloha stupaciek (ovela vyssie ako na Afrike) no a tak som si tu Afriku musel pred par mesiacmi kupit
Vela stastnych kilometrov prajem

Tdicko
Tdicko napsal 29.01.22 v 16:44

Par poznamok.. mal som GS rv 2017 a GS rv 2020.. to len aby sa preslo hejtom.. najazdene asi 100 tis km..
Urcite jazdi na rezime Dynamic, alebo aj D pro.. abs a tc si potom mozes nastavit v menu motorky
A ohladom navigacie… mal som dve, boli v cene motorky a NIKDY viac!!! Cize, kup si ten reduktor cez aliexpres za 20€, das telefon a cestujes. Naplanujes cez Mapy cz a ides kam chces. Ta apka bmw ti asi nepojde, nemas na motorke display.. ta original pada, straca signal a blbo sa na nej planuje. Cen mapycz mas konto, naplanujes v Pc alebo ipade a potom sa len prihlasis v telefone, zosynchronizujes a ides…

Milo1
Milo1 napsal 29.01.22 v 16:26

Ročník je to 2016, myslím, že nějaké změny probíhaly už od ročníku 15?
Na ročnících 2014 zesílili konstruktéři něco na krku řízení oproti 2013 a nějaké další drobnosti v motoru nebo převodovce?
Navi řešit telefonem je asi dobrý a levný, ale pro mne je telefon na čtení trasy přece jen menší zařízení a navi mi vyhovuje více. Teď mám separátně přidělaný na řidítkách Garmin nuvi.
To je recht, že cena u navi VI je dost vysoká. Koukal jsem, jak psal Rudolf Navi 2021, ale ta se zatím do 10ti nesežene a tak zřejmě ještě odjezdím sezonu se starým Garminem.
Někdo z Ústí tady na bazaru nabízí novou Navi VI za 15, ale je to bez záruky a bez dokladu a neví jestli je v CZ jazyce. Do toho se mi jít nechce. M.

Mig_35
Mig_35 napsal 29.01.22 v 07:47 10b.

Co to je za ročník? První ročníky měly jinak klikovku a podle toho se chovaly při rozjezdech...

Dan66
Dan66 napsal 28.01.22 v 23:27

Navigace je dle mého dost drahé řešení.

Více komentářů



TOPlist