PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jindřej
Vloženo 22.6.2021
Aktualizováno 4.6.2022
Zobrazeno 1 404x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Z Itala zpátky na sestku, asi na to nejlepší, co se v téhle skoro mrtvé třídě dá sehnat.

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - Motorka má oproti serii mnoho uprav, takže nevím jak funguje série. Oproti gsxr je to o něco “zlejší” motorka, neřídí se tak snadno, sedí se na ni víc sportovně, je tvrdší a min poddajná ale má mnohem větší potenciál.

Motorku bych doporučil pro - Nic lepšího než r6 se dneska na poli supersportů sehnat nedá, takže pokud někomu nevadí, že ze 30 motorek jich bude 25 eršestek, tak lip jinde nepořídí.

Doplňky na motorce - Predek cartridge ohlins
Zadek ohlins ttx
Budík s casomirou AIM MMX
Riditka lightech
Rychloplyn robby moto
Svody arrow
Koncovka RP
Elektronika a jednotka yec
“Ostré” vačky yec
Pitlimiter, 2 mapy
Přídavný chladič febur
Klasické věci jako prepacko, qs, podsedlak, víčko, ploutvička, napinaky řetězu, stompgrip, pěna atd
Od 2021 prestavbova sada kapot na model 17+

Recenze

Po odpískání štace na litru byl jasný návrat k sestce. Věděl jsem, že nechci kompromisy a chci kompletně vybavenou a funkční motorku, abych věděl ze případný neúspěch je jen v mých rukách a ne nedostatkem motorky a abych se po přeskakování z motorky na motorku trochu usadil a něco taky zajel. Sáhl jsem tedy po R6.
Na vyber toho moc nebylo, nakonec jsem vyselektoval dvě motorky, z nichž jednu jsem koupil já a druhou stájový kamarád.
Moje volba byla ta lepší jelikož v této době spolu jedeme už druhou sezónu bez závady (vyjma qs snímače), což se o kolegově stroji rict nedá.
Motorka kdysi v Itálii jezdila mistrak sestek a je to na ni znát. Postavena je z kvalitních věcí a ke štěstí mi chybí asi jen antihop. Průběh i výkon jsou na špičkové úrovni a věřím, ze je to jedna z top motorek v poli - ještě k tomu sehnat toho top pilota…
Přestup na r6 jsem zahájil lehce před půlkou sezóny 2020, a svezl se vlastně jen v mostě a několikrát v Brně. Časy slezly okamžitě na dosavadní minima, a po menší stagnaci přišlo závěrečné Brno, kde jsem chytil formu a konečně zajel 2.15. Což vedlo k tomu, ze jsem z premíry snahy z motorky opět na posledním ježdění v Brně vystoupil a opět provedl celkem slušnou rozborku.
Přes zimu se motorka tedt dala do formy, navíc kromě nějakých servisních zásahů dostala nové kapoty a dosud vcelku úspěšně se stoupající výkonností sjizdime místní i přilehlé zahraniční okruhy.
Sice je to Japonec, ale jinak je to dobra motorka

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ozzy_
Ozzy_ napsal 28.07.21 v 22:53 10b.

A co ze je to japonec. Proste to funguje. I v serii.

sooky
sooky napsal 26.06.21 v 20:02 10b.

Super clanek, cetl se jednim dechem 10 bodu leti a at masina dela stale stejnou radost

nikod
nikod napsal 23.06.21 v 13:47 10b.

mám r6 09 a nezbývá mi souhlasit se vším co jsi k ní napsal..

Zx-10RCarlos
Zx-10RCarlos napsal 23.06.21 v 13:14 10b.

Konečně jsi dostal rozum s volbou krajiny výroby

MichalKimlo
MichalKimlo napsal 23.06.21 v 08:43 10b.

co znamena ta posledna veta "Sice je to japonec..."??? Japonske motorky su zle?

Více komentářů



TOPlist