renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha WR 250X (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník onz5back
Vloženo 17.8.2020
Aktualizováno 2.12.2020
Zobrazeno 903x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zatím jen provizorně hlásím, že se bavím. Časem určitě aktualizuji.
/
edit 12/2020 (koupeno 8/2020): Bavím se dále. Těch 30 koní mi s touto hmotností motorky bude asi nadlouho stačit.

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 300R: Sice modernější mašina (ABS, LED světla, výrazně přívětivější \"budíky\",...), ale byla mi přeci jen trochu malá (nutila k předklonu k řidítkům, atd) a nakonec jsem se přiklonil znovu k motard stylu.

První dojmy - Ovladatelnost opět výborná, zvyknul jsem si velmi rychle. Nelíbilo se mi, že jsem přes hluk "otevřeného výfuku" neslyšel při významnějším vzetí za plyn nic jiného. Zatím jsem pořešil tím, že jsem tam radši dočasně vrátil origo výfuk, co mi k tomu prodejce dal též. Časem určitě ještě nějak kompromisně pošteluji. S tím origo je to zase trochu moc nuda. / edit 12/2020 (po půl roce od koupi): Laďák navrácen. Origo FMF db-killer není k sehnání, ale objednal jsem (a kamárad s nerez svářečkou) upravil nějaký univerzal z aliexpressu.

Motorku bych doporučil pro - Pro mě.

Doplňky na motorce - Blastry od Poláka.
Zvýšená řidítka od Itala.
Laďák od Amíka - FMF Powercore4 + db-killer (aliexpress)
(dříve jen nezmíněná) stupátka
+hotgripy od Oxfordu
+potah sedla a nový budík od Číňana

Recenze

edit 12/2020 (koupeno 8/2020):
Proč WR 250x:
1. S předchozí motorkou jsem byl vlastně spokojen (Rieju Tango 250 - 2013 - supermoto verze), jen jsem potřeboval nějakou výkonovou rezervu pro okreskové ježdění kolem stovky.
2. Supermoto
3. Proklamovaná spolehlivost a servisní nenáročnost - dlouhé servisní intervaly.
4. Když budu mluvit o konkrétním kusu:
"+"
a. nejnižší cena za dva měsíce číhání (74000,-)
b. blízkost prodejce
c. černá varianta
d. krom instalovaného laďáku a zmenšeného držáku SPZ, k mání i origo kusy (origo výfuk tedy bez EXUP bovdenů)
"-"
a. lehce vyšší nájezd (25tis)
b. při bližším ohledání očividně několikrát položená (např. naprasklý nesvítící tachometr -> odpovídající sleva)





c. bylo třeba doladit, abych prošel technickou:
- nový tacháč (aliexpress)





- osvit SPZ
d. bylo třeba doladit také pár dalších technických detailů
- výměna přední brzdové hadice (předchozí částečně prodřená kotoučem kvůli chybnému uchycení)
- db-killer a lambda sonda do laďáku





e. pár dalších detailů ku spokojenosti oka, zadku a zimomřivých rukou pak
- hotgripy
- ušit bezreklamní potah "molitanového" chrániče na řidítkách
- nové polepy (vlastnoruční výroba)










- potah na sedlo





- zkrácení předního blatníku (Někde jsem zaslechl, že je jeden stejný pro X i R verzi a že je pro X zbytečně velký. Vizuálně mi přišla ta zkrácená verze také příhodnější, jenže pak jsem zjistil, že na mokru je teď bohužel funkčnost nepříjemně snížená - významné množství létajících kapek, na okreskách s bahýnkem od traktorů smísených, končí na předním světle i výše. Budu tedy asi ještě ten zkrácený blatník nějak "ladit" - představuju si, že vyříznu nějaký kus černého plastu a přilepím ho do přední časti blatníku směrem k zemi, aby to vykryl za tu uříznutou část. Předtím se toto skutečně nedělo.)






Z dalších úprav ještě zvažuji pohrát si s koly:
- vizual: nějaké barevné (nejspíš čistě červené) prvky - reflexní nálepky na ráfek a/nebo "brčka" na výplet
- obutí: nejspíše celoroční HEIDENAU K 66, popř., když se nechám zlákat endurokolegiem tak možná zkusím i nějaké crosspneu.

Zkušenosti z jízdy / kde se motorce líbí / cestování:
Asi se nebudu snažit podrobně psát, co už bylo zkušenějšími dávno popsáno jinde. Takže jen stručně pár bodů (případně později doplním):
- cením možnosti a rozsah nastavení podvozku
- spolujezdec ne-e, leda za trest
- spotřeba mi vychází zase kolem 4 litrů; dalo by se určitě za míň, ale snadněji by se dalo určitě také za víc
- kde se Morčovi líbí: hlavně klikaté okresky, ale ani na rovných úsecích už to ve srovnání s tou minulou 250kou není žádné trápení
- cestování: dá se vyrobit/pořídit i držák/-y na kufry (viz. např. https://www.bigdogadventures.com/WR250R.htm), ale mně zatím stačí na to mé ježdění do práce a na menší výlety, že se dá pohodlně a bezproblémově na ten zadní protažený blatník můj cca 50l batoh přichytit pavoukem, viz obr.




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cong156
cong156 napsal 19.08.20 v 21:13 10b.

Hezká mašinka. Užívej si ji

Více komentářů



TOPlist