renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 796 (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Marty8
Vloženo 18.4.2020
Aktualizováno 8.10.2022
Zobrazeno 1 919x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Parádně žebrovaný vzducháč dvouventil, letmý kolo, dechberoucí zvuk i s origo koncovkama – jedním slovem pecka, která chytne a nepustí.

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - První dojmy při zkoušce u dvou prodejců loni v říjnu, první osobní zkušenost s Ducati, takže velmi silný, tak že ji mám dnes v garáži.

Doplňky na motorce - Boční protektory, vyšší plexi Puig. To asi sundám a nechám případně jen na delší cestu, protože asi trochu pomůže. V nižších otáčkách trochu vibruje a hlavně s originálem je to mnohem hezčí.

Recenze

S blížící se krizí středního věku jsem po víc než 15 letech pořídil vlastní moto a rovnou Ducati, které mě vždycky táhly, přestože jsem na žádné nejel a kdysi jezdil jen Japonce. Až do loňského podzimu, kdy jsem dva Monstery vyzkoušel (po přečtení recenze nového majitele Monstera přesně tady). A nemohl na ně celou zimu přestat myslet… takže koncem února se stal šťastným majitelem Monstera 796.
Jednoznačně srdeční volba, rozum šel do háje Najeto zatím asi 800 km, takže jsme se trochu už seznámili.

Největší pecka je letmý zadní kolo (velká škoda že dnes ho mají už jen drahé 12ky) a motor, tohle mě uchvátilo. Klasický vzducháč dvouventil s krásným žebrováním na který se moc dobře kouká (žádný plasty a hadice), s parádním zátahem a úžasným zvukem. Má 80 koní, což je pro mě naprosto dostatečný, nejsem žádný racer. Není nic lepšího než jet a před zatáčkou podřadit s meziplynem o dvě rychlosti dolů za parádního burácení motoru který brzdí tak, že na Bremba není třeba sáhnout. Silně návykové, normálně z toho nespím ono stačí i dojíždět na semafor a emoce stříkají úplně všude.

Motor je specifický, Ducatisti vědí. První jízda městem si říkám OK tak uvidíme jak to půjde... Dneska se tomu po městě směju jak se ten motor ošívá a říká mi tak už sakra zatáhni!, užívám si to. No a jak se otáčky přehoupnou přes 4000 tak je to nepopsatelný. Nechápu jak v Ducati mohli udělat něco tak brutálního, co má přitom jen 800 ccm a 80 koní :) Hrozně mě baví jen tak si zatáhnout a zavřít plyn, klidně na dvojku v 70, to je prostě super.

Nevýhodou snad jen malá nádrž, dostal jsem tam něco přes 11 litrů po rozsvícení hladovýho oka. Zatím to hezky chladilo, v létě bude určitě pěkně topit do gatí. Možná mě trochu mrzí že to nemá suchou spojku. Ani jednou jsem netrefil falešný neutrál, jak jsem se hodně o těchto motorech dočetl, řadí skvěle, musel jsem se ze začátku naučit klepnout neutrál, na který se musí hodně zlehka aby tam místo N neskočila nižší/vyšší rychlost, ale už to jde samo.

Budu se snažit jí dopřávat ne zrovna levný servis a věřím že mi bude sloužit bez problémů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vena-x
vena-x napsal 20.08.20 v 10:06

Marty, přeju hodně zábavy! Pěkná recenze. Čau, Vašek

Dan123456
Dan123456 napsal 15.08.20 v 10:09

Krásný motocykl. Přeju Ti hodně zábavných kilometrů a hlavně kolama dolu

Olina696
Olina696 napsal 02.08.20 v 08:43 10b.

????

vena-x
vena-x napsal 06.06.20 v 09:43 10b.

gratulace a vítej v Ducati klubu!

moudrák
moudrák napsal 29.04.20 v 12:23 10b.

Kdo si počká, ten se dočká a o to větší radost nová hračka udělá.. vím o tom své, taky jsem si počkal... je to krasavice"!!!
Hlas dvouválce do "V" důvěrně znám a potvrzuju, že je to extranávyková věc už po prvních kilometrech. Přeju ať děla jen radost a tisíce šťastných km!!!

Více komentářů



TOPlist