renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 650F (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bikeserker
Vloženo 24.11.2018
Aktualizováno 29.12.2022
Zobrazeno 2 984x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasickej naháč, čtyřvál, kterej se rád nechá vytočit a pak ukáže, co dovede. Jinak skvěle ovladatelná, předvídatelná a obratná.

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 600N: Starší a cena u kusů na trhu nebyla o moc nižší než u CB 650 F.
Yamaha XSR 700: Na rozdíl od větší sestry vypadá trochu \"divně\" a nakonec jsem šel do osvědčené jistoty čtyřválu.

První dojmy - Vzhledem k mým (ne)zkušenostem velký respekt a ostych. Naštěstí je moc hodná, ovladatelná, nezáludná. Do ruky ale padla velmi dobře, posez skvělej, pro mojí postavu (181 cm) přirozenej. Na rozdíl od starších ročníků má i docela pěknej zvuk stockovýho laufu, když se revne třeba na světlech :)

Motorku bych doporučil pro - Těm, komu se líbí klasický naháče, klidně i bez zkušeností.

Doplňky na motorce - Nic. Od předchozího majitele tankpad, celkem neumětelsky nalepenej, asi ho sundám. Pouvažuju asi o páčkách, který by líp seděly na moje "ženský" ručičky.

Recenze

Že si pořídím mašinu, o tom jsem přemýšlel tak posledních 18 let. Párkrát jsem se už málem odhodlal, ale vždycky jsem nakonec cuknul. Až v roce 18 na jaře jsem se konečně definitivně odhodlal do autoškoly (předtím jsem neseděl ani na skůtru, fichtlu, nic, ani jako spolujezdec) a byl to celkem porod (hlavně časově, organizačně). Na konci čvc jsem udělal papíry a musel jsem rychle něco sehnat.

Můj šálek čaje vždycky byly čopry (pouze US) a naháče. Jít pro začátek do Haryka se mi nechtělo, takže bylo jasný, že naháč. Dlouhá léta jsem snil o CBF 600N, kterou jsem jezdil i ve škole, ale situace na trhu už byla někde jinde, takže počátkem srpna se naskytla tahle Hondice.

Jetej kousek od dealera. Ani ne rok stará, najeto cca 5 k, ještě v tovární záruce. Předchozímu majiteli padla ze stoje, má nepatrné kosmetické vady, ale jinak snad ok.

Do ruky padla hezky, výkon a ovladatelnost jsou přeci jen někde jinde, než byla ta vylágrovaná vražda ve škole, se kterou jsem navíc vyrazil do ulic jen 2x, pár dní před zkouškou a na zkoušce :) Takže jsem neměl možnost ani pořádně otočit heftem, to jsem zažil až s touhle kočičkou. A že nad nějakých 7000 to začíná bejt slušnej tanec.

Mašinu jsem chtěl pro zábavu, ale i pro běžný dojíždění (třeba do práce, 2x denně přes celou Prahu, jižní spojka atd..), občas nějaký kratší/střední výlety. A všechny tyhle úkoly zatím plní velmi dobře. Po opadnutí největšího ostychu a stresu (učitel říkal, že nejhorších je prvních tuším 1500 km a měl celkem recht, jízda mi přišla přirozená a bez stresu zhruba o pár stovek km dříve..) už jsem se jakž takž obstojně proplétal zácpami v pražské dopravě. Nějaký výlet k 200 km taky celkem bez problémů a bez bolestí (sedlo je velký a dá se poposedávat).

Vzhledově je to parádní naháč, jen maska se mi moc nelíbí, kulatý světlo (jako bude od 2019) preferuju před těmito "Transformers" japonskými dyzajny, ale to je tak všechno. Profil má krásnej, nádrž svalnatá, kola nádherný a samozřejmě ty svody do laufu, to je paráda. Do nějakýho technickýho hodnocení, nebo hodnocení jízdních vlastností (pro mě zatím naprosto dostačující, předvídatelná, ovladatelná myšlenkou) se zatím nebudu pouštět, protože moje zkušenosti jsou téměř žádný. Díky dlouhému létu jsem zvládl něco přes 2000 km, takže teď už se jen těším na další sezonu :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
romanharyfilip
romanharyfilip napsal 24.03.23 v 07:24

Ahoj ještě jezdíš? Jak se máš?

JardaBar
JardaBar napsal 29.12.22 v 20:17 10b.

romanharyfilip
romanharyfilip napsal 02.04.19 v 19:01 10b.

Tak sem fakt rád že si ji užíváš omlouvám se za laické nalepení

pyro76
pyro76 napsal 27.11.18 v 14:10 10b.

Pěkná a moc hodná kočka Na CB650F jsem letos dělal papíry také až po dvou desítkách let váhání, kdy bylo vždy něco důležitějšího než motorka ...a přesně ze stejných důvodů eliminace pražského provozu, v sezóně každé ráno z východu na západ a odpoledne zpět - třeba se někde na světlech potkáme

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 25.11.18 v 08:07 10b.

Více komentářů



TOPlist