renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Zephyr 750 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník filouss1
Vloženo 20.11.2018
Aktualizováno 20.11.2018
Zobrazeno 1 763x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skvělá spolecnice pro pohodové courání i svižnější lítání

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Byl jsem se s kolegou z prace podivat na xjr 1300 a na mou postavu byla dost vysoka a i z toho vykonu jsem mel nejaky respekt.Pak jsem vezl kolegu domu a u nej jsem si sednul prave na Zephyra a jak jsem dal ruce na riditka,tak jsem si rekl"kurva to je presne to co hledam!" Tyden pote jsem si jel pro sveho do Berlína.

Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce mensiho vzrustu

Recenze

Jeste do roku 2017 jsem mel yamahu 650 DragStara a po 11 letech jezdeni na nem se mi zachtelo zkusit neco kde budu mit vzprimenejsi posez a kde bude motor o neco pruznejsi nez drakous a taky me lakal ctyrval. Pred koupi jsem cetl na kefyra ruzne recenze a byl jsem smiren s tim,ze motor za studena vyluzuje nejake pazvuky kvuli primarnimu retezu.To co jsem koupil byla vylozene mrtvola a reinkarnace byla na miste...holt jsem z říše nechtel odjizdet s prazdnou. Po koupi byla motorka v barve fialove,kde na plastech byl uplne jiny odstin nez na nadrzi.Drakous byl v kombinaci cerne plus mraky chromu a ja vedel, ze Zephyra budu smerovat rovnez k tomuto vzhledu, protoze se mi to nesmirne libilo.Takze rok 2018 byl prulomovy a kawa dostala novy kabat+jsem se pustil do GO motoru a to uplne sam .Puvodne vysoka spotreba oleje (2l na 1000km) me vedla k tomu jen pretesnit ventily,jenze jak jsem mel palici dole,tak jsem ji komplet vycistil, vymenil voditka ventilu,vylestil sedla a ventily,udelal nove rozvody a vycistil pisty a dal nove krouzky. K memu obdivu motor uplne ztichnul,zadne chrasteni ani za studena jen bublani vyfuků.
Brzdy jsou hodne ucinne,to drakous s jednim kotoucem vepredu nebrzdil temer vubec, takze za me brzdy 11bodu z deseti Podvozek se taky povedl,to treba s yamahou jizda po frezovane silnici byla vylozene peklo kdy jsem musel mit nohy ze stupacek dole,protoze se stale schylovalo k nejakemu podklouznuti a s kawou ani nevim ze jedu po tak spatnem povrchu. Absenci ulozneho prostoru jsem vyresil origo kufry kdy teda musim priznat,ze pohled na motorku ze zadu je nic moc (pusobi to takovym robustnim dojmem) ,ale zase na cestovani po kempech jsou kufry prakticke.Motor ackoliv to neni zadny supersport,tak i presto je dost pruzny a rucicka otackomeru jde bez muceni a casto az do cerveneho pole. Co me prekvapilo,tak motor nekde na 7500ot/min chytne druhy dech a vyrazi jeste citelneji kupredu...nevim co je spatne,ale pry je to charakteristika ctyrvalu...pry. S kawou jsem hodne spokojeny a jedinny na co si hur zvykam je prenos vykonu na zadni kolo retezem...porad ojebany kolo od oleje...to zase zlatej kardan!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty68
Marty68 napsal 22.01.21 v 13:15 10b.

nejhezčí Zephyr , co jsem tu zahlédl.

marafzs600
marafzs600 napsal 21.11.18 v 22:37 10b.

Čadil
Čadil napsal 21.11.18 v 10:29 10b.

parádní kus.mám rád motory,na kterých je vidět jejich krása a zpracování.

fery251
fery251 napsal 20.11.18 v 17:59 10b.

Krásnej kousek... Jo Kawa je holt Kawa

dekel
dekel napsal 20.11.18 v 07:05 10b.

krásne porobená

Více komentářů



TOPlist