pohodlné silniční enduro se super podvozkem a brzdami.
Motorka koupena od FIRMA:MOTO ITALIA (Praha 10-Hostivař)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 1200S: cena,zbytečně velký výkon,spousta elektroniky
První dojmy - Nadšení
Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo chce jezdit pohodlně.
Doplňky na motorce - Ruzdvojka USB pro navigaci a kameu.
Recenze
Chtěl jsem něco pohodlného , na čem se dá odjet celodenní výlet ve dvou a nebýt rozlámaný. Předchozí moto Triumph Thruxton 900 byl sice super ,ale na větší výlety to nebylo.Aspon ne pro mě.V hledáčku jsem měl tři motorky. Ducati Multistrada 950,Triumph Tiger Sport 1050,a Yamaha Tracer 900 .Všechny motorky jsem si chtěl před koupí vyzkoušet a taky jsem tak udělal u prodejců. Jediný kdo motorku nepůjčil byl Triumph ,ne že by to neumožnoval , ale motorku prý neměli k dispozici, že už je po sezoně a podobně..Byl to podzim 2017. To byla jejich velká chyba , protože Tyger se mi moc líbil a zpočátku to byl favotit. První jsem zkusil Yamahu a byla výborná motor , brzdy i posez všechno v pohodě .Pak, ale přišla Ducati a to byl konec.Yamaha je na maximálku možná o chlup rychlejší ,ale tím to končí. Zbytek motorky je bez urážky ůplně jinde. Taky cena je ale jinde. No abych to neprodlužoval , Multistradu jsem si zamiloval a na jaře 2018 koupil v Ducati Praha předváděcí moto ještě v záruce za "super cenu". Jednání v Ducati bylo super před prodejem mě ještě vyměnily olej a přezuly kola na nové .Fakt super přístup.
K dnešku mám najeto cca2500km a stále jsem nadšenej. Dokonce i jízda po Praze je ůplně v pohodě. Všechno funguje zlehka a ani motor neškube. Mám srovnání , protože jsem měl před Thruxtonem Ducati ST4s a tam to po městě bylo utrpení.
Na cestování bomba. V klidu , ve vzpřímené a pohodlné pozici bez problému celý den S vysunutým plexi se dá v klidu jet pohodlně přes 150km/h. Pak se stačí trošku sklonit a dál zrychlovat.Stále je to ůplně pohodlná jízda.I jízda ve dvou je pohoda.Při nasedání spolujezdce jsem byl trochu nejistý , protože motorka působí vyšší než ve skutečnosti je a se svými 178cm to mám tak tak abych stál celou nohou pevně na zemi ,ale po několika nástupech v pohodě. Sedlo spolujezdce je o dost výš než řidičovo.Po rozjezdu , ale veškerá nejistota zmizela a jen si užívám jízdy.Po několika jízdách o tom už vůbec nepřemýšlím.Jak jsem psal na začátku podvozek a brzy super a spotřeba se drží kolem 5,8l/100km , takže spokojenost. Malou výtku mám k zásuvkám pro příslušenství.Vzadu pod sedlem spolujezdce jsou dvě .Jedna USB a jedna zapalovačová. Vepředu , ale pouze zapalovačová. Je to trochu problem, pokud by bylo potřeba připojit víc věcí nebo něco s USBéčkem. Jo a ty zapolovačové jsou ještě "starý "typ,takže malé a žádné příslušenství takovou nemá.Je nutno si dokoupit,dodělat redukce atd.
jedna fotka a navíc ještě ilustrační? nebo jsi koupil motku na italských značkách?
Moc hezká motorka. Měl jsem ji také v hledáčku a byla favoritem.
Pak se mi ale naskytla možnost XR za stejnou cenu jako bych měl 950 Multi, tak nebylo co řešit.
Užívej každý km a ať dělá jen radost!
Vypadá pěkně, měl jsem starší typ. U KTM jsem musel taky udělat redukci na zásuvku, takže to bude podobné všude
supr, jede fakt pěkně...
Ať se daří!