renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 950 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Aircombat
Vloženo 20.12.2020
Aktualizováno 20.12.2020
Zobrazeno 2 973x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná, pohodlná a poměrně živá motorka

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Mám ji krátce, ale první dojmy jsou skvělé. Hodná až líná v režimu Urban. V režimu sport výrazně ožije. Bohaté možnosti nastavení podvozku, kontroly trakce i ABS. Famózní zvuk i se sériovým výfukem. Parádní vzhled, který se líbí snad všem. Promyšlená konstrukce a spousta vychytávek, jako třeba řešení nabíjení v kufříku na nádrži. Servisní intervaly15 tisíc a nebo rok na olej a 30 tisíc na desmo servis.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil klidnějším jezdcům vyšší postavy. Kdo chce dračit, ať se asi podívá po Multistradě 1260, která má přece jen o nějakých 45 šemíků vic.

Doplňky na motorce - Stavitelná spojková páčka, navigace, padáky, 3 kufry + ten malý na nádrž

Recenze

Motorku jsem si vybral trochu ovlivněn kamarádem, který už ji má. Hodně si mi taky líbila.
Motor pro mě byl trochu nezvyk, protože jsem měl zatím japonské čtyřhrnky. Jeden řadový a druhý do V, ale dá se na to rychle zvyknout. Určitě zapomeňte na padesátku na pětku. Určitý zvyk chce taky volba jízdních režimů. Při koupi byla nastavena na Touring a po přepnutí na Sport na druhé vyjížďce mě docela zaskočilo, že na stejné otočení plynu to vystřelilo jak z praku. Skvěle funguje kontrola trakce. Omezuje výkon nejprve předstihem a pokud to nestačí, tak omezením vstřikování paliva. Zásah poznáte podle dvou velkých kontrolek, které začnou blikat. Žádné škubání několikrát za vteřinu, jako má třeba Yamaha Tracer od vypínání motoru několikrát za vteřinu se nekoná. Brzdy, byť u mně bez radiální pumpy, jsou prstová záležitost a brzdí naprosto skvěle. Kontrola trakce i ABS jde nastavit pro každý režim a oboje se dá i vypnout. Při posedu mám méně skrčené nohy, než mám u Hondy VFR800X a sedlo, to je opravdové pohodlíčko a rozmazlování zadku v přímém přenosu. Posed je vzpřímený, na pana starostu a stoupnutí za řídítky není problém. Zatím jsem jel jen cca 160 km, ale ani daleko větší porce km nebude problémem. Na motorce dosáhnu oběma nohama při svých 183 cm na špičky, byť ne úplně na baletku. Celkově motorka působí velice lehkým a štíhlým dojmem. Více napíšu po větším nájezdu, ale zatím jednoznačně parádní motorka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 28.12.20 v 23:57 10b.

findejs1310
findejs1310 napsal 27.12.20 v 19:17 10b.

pěkná vosa

vencysta
vencysta napsal 24.12.20 v 16:28 10b.

Vyzkoušel jsem jí a je výborná

Tuji
Tuji napsal 23.12.20 v 19:10 10b.

10b za koupi téhle motorky!

Měl jsem ji půjčenou v Alpách na 4 dny a byl jsem nadšenej. Výkon není vůbec špatný. Podle mě naprosto dostačující. Papírové to možná nevypadá kdovíjak, ale zrychluje to parádně ve všech režimech.

Taky díky super obratnosti je to skvělý stroj do všech různých provozů. Podle mě je to pěkná motorka a taky pohodlná.

Jediná věc, co mě fakt hodně štvala byla převodovka, která snad v 50% řazení chtěla tvrdě kopnout kvalt a to často znamenalo falešnej neutrál. Blbý je, že v dalších 50% to řadilo krásně jemně a nikdy jsem nevěděl, co při řazení přijde. Zajímalo by mě, jestli jsem mě jen smůlu nebo je to vlastnost všech 950.

Užil si ji!!!

ieiou
ieiou napsal 23.12.20 v 18:15 10b.

Ať slouží ...měl jsem s ní krásný rok a zážitky, dokazuje to nájezd 12tis. km.

Více komentářů



TOPlist