Nádherně ovladatelný stroj, do zatáček padá jako nic, příjemný posez. Vzhled, který nikdy neomrzí.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 1000: údajně horší posez pro batůžek, nabyla v nabídce zrovna taková která se mi líbila
První dojmy - Oproti bývalé (Kawa ZR-7S) je stroj o dost kratší, ale jelikož řidič sedí blíže k zadnímu kolu, tak mi přijde mnohem lepší odezva od motorky - naklánění, akcelerace ... Po prvním svezení mě opravdu oslovila, zátah cca od 2-2,5 tisíce otáček, dobře viditelný display i ve slunci. Horší je to s větrem, ale to se nemůže brát jako chyba, když si kupujete naháče :)
Motorku bych doporučil pro - Určitě bych doporučil zkušenějšímu motorkáři. Ne pro začátečníka, ikdyž je hodná, tak na začátek je to až moc silný stroj.
Doplňky na motorce - páčky M-style v černé barvě, laděný výfuk, pancéřové hadičky k předním brzdičům
Recenze
Stroj jsem si vybral, protože jsem chtěl něco živějšího než ZR-7 a zároveň i méně plastů - vzhled, údržba, opravy. Druhou možností byla ještě Kawa Z1000, nakonec vyhrála FZ1 N.
Jízda na ní je pohodlná, není to sice na cestování po alpách na 700 km/den, ale je pohodlný. Motor má neskutečný zátah. Při koupi byly již na předku pancéřové hadičky, takže nevím jak klasické, ale s těmato jsou brzdy hodně jedovaté. Podvozek super, nastavitelné přední i zadní tlumení, do zatáček stroj padá nádherně a cítíte se na ní bezpečně.
Díky
je dobrá..