renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 N (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sonicek
Vloženo 28.5.2016
Aktualizováno 15.11.2019
Zobrazeno 6 317x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.4

Popis motorky


Motorku jsem pořídil, aby jsem mohl občas taky vypadnou se ženou někam dál, aniž by jsme pak byli rozlámaní na celej týden, a taky proto, že mě lákalo vyzkoušet úplně něco jinačího po SS. Zatím si myslím, že to byla dobrá koupě

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple: Chtěl jsem 08 a novější, ale tyto ročníky se pohybují cenově stále dost vysoko

První dojmy - Při prvním seznámením s Fz1, jsem byl nadšenej z dobrýho podvozku a celkového ovládání motorky, přirovnal bych to tak trošku ke kolu:-) Je to radost ji vodit do zatáček a pod plným plynem se nachat vytáhnout zase ven:-) Idiální stroj na naše průměrný cesty.

Motorku bych doporučil pro - pro všechny, které už přestalo bavit lítat 200+ a ještě k tomu si masírovat koule o nádrž :-) Myslím, že je to docela i vhodná motorka pro jezdce, kteří nemají moc zkušeností, je to taková pohodová motorka. Aby jste byli fakt rychlý, nesmíte motorku pustit pod 8tis, pak to moc nejede ;-)

Doplňky na motorce - Ecu flash, QS, vačka R1, sací hrdla Graves, sekundární klapky, tešnění pod hlavou, páčky pp, hadice pp, complet výfukovej systém od Akrapoviče, PowerComader IV, radiální pumpa Braking 19x, komplet podovozek R1 (předek 04-06, centrál 2018), blinkry Baracuda, race air filtr by Pepoš moto, a tuna dalšího

Recenze

Motorku bych doporučil komukoliv kdo má rád otáčky a svižné svezení, kldině i ve dvou někam k moři.

Po GSX-R 1000 k4 je to trošku nezvyk, protože motorka funguje v jiných otáčkách a taky není ani tak rychlá, takže přes zimu začně nějaké to ladění v podobě bmc filtru, svody, úprava airboxu, klapek sání, PC, a pokud se zadaří tak ještě přibude zadní tlumič, protože se mi zdá lehce uhoupaná když na to tlačím

22.7.2016 - zakoupen PowerComander V, moto jede jak z praku, úplně jiné chování motoru ve všech řežimech otáček. Zatím proběhla úprava sání, decat, a teď PC, a výraznej rozdíl, kterej jsem vůbec nečekal

28.8.2016 - Koupena radiální pumpa Braking 19x s integrovanou nádobkou na brzd.kapalinu. Motorka má mě mnohem lepší nástup, dávkování je taky znatelně lepší.

6.9.2016 - Dnes obuto na Pirelli SuperCorsa SC2, tak uvidíme jestli je pravda co se říká o techto gumách

26.9.2016 - zase obuto na Dunlop SC byla super, ale píchl jsem ji hned po 500km, a lepit takové blato a s nejistotou pak jezdit se mi taky nechtělo.

29.9.2016 - Promazané lanko spojky, už to zase chodí krásně jako předtím, motorka je strašně háklivá na přesné vedení bovdenu.

3.10.2016 - předběžné zazimování a příprava na zimní spánek.

5.4.2017 - Nákup kompletního výfukového systému od Arrow.

Celkově bych tuto sezónu shrnul takto:

S moto mám najeto od května tohoto roku cca 5tis. km a pořád mě to baví. Kdykoliv mám teď možnost projet nějakýho sporta, tak si hned připomenu přoc jsem šel do Fz1
Motor je fakt zábavnej a díky úpravám jede krásně od spodních otáček bez nějakýho cukání (R1 06 "stejný motor" dole cuká a do 11tis motorky jedou dost vyrovnaně, pak samo sebou nastoupí R1)

Podvozek? Předek mám nastavenej hodně tuze, takže motorka strasně dobře funguje na dobrým povrchu bez děr, ale jak se objeví záplaty tak se začínám modlit, aby to už skončilo zadní centrál není zas tak špatnej jak jsem si myslel, pěkně to filtruje norovnosti, na normální ježdění paráda, ale na dromu by se hodilo trošku něco jiného, ale nejsem okruhář, takže novej tlumič beru už trošku s rezervou.

Brzdy? to je kapitola sama o sobě. No už je to dobrý...pancířky, rad. pumpa. race desky a celkem to už brzdí, ale pořád to není ono, ale každému sedí něco jiného. Pro porovní to brdí líp jak CBR 1000 08, R1 06, CBR 600rr, FZS 600
srovnatelně jak Tuono 03, GSX-R 1000 k4 (ve stejném setupu),
huř jak ZX10r 016 ABS, atd atd...

Co zlepšit? Aby to bylo podle představ, tak by motorka potřeboval péči za 60tis, ale bohužel teď investuji do něčeho jiného
Rozhodně by to chtělo přepákování, origo stupačky už mám o 2cm zkrácené i bez hlásičů a pořád je tahám po zemi

Na zadní kolo nazout xxx/50, 55 až tak motorce moc nesedí na silnici, ale na okruh bude 55 zase o fous lepší. 55ka vás hodně nakopne na předek a pak je motorka moc divoká na předním kole, jistě by tomu pomohl tlumič řízení, ale co jsem hledal, tak dobrej tlumič by se našel, ale jeho uložení by to chtělo vymyslet více důvtipněji

ROK: 2017

nákup kompletního výfukového systému od Arrow - motorka dostala druhej dech, nad 8tis., letí víc do otáček, přijde mi to takové celé živější. Při jízdě z kopce se mi na 3ku ve dvou zvedala na záda

16.4.2017 - udělané tlumiče, jinej olej (15w bel ray)

ROK: 2018

13.3.2018 - Vyměněn rozvodový řetízek i když to sice nebylo vůbec potřeba, ale hodnota kolem 1,5tis když u je to rozdělaný mi nepřijde moc velká.
- Nové vodící lišty pro rozvoďák cca. 3tis kč
- ventily (4ks mimo toleranci)
- Ložisko krku řízení
- Podtlaky
- seřízení TPS
- Nové přepákování Arashi (čína), uvidíme co to bude zač, do popelnice to může vždycky
- Kryt nádrže, přední blatní, část zadního plastu jdou do karbonu (imitace - fólie)
- Nové blinkry
+ Nová palilovová mapa (uvidíme co řekne brzda až se tam ukážu)

17.5.2018
-Nové řidítka Rizoma, čeerné prům. 22mm, fatbary se mi moc nelíbí.
- klemy z číny, ale to jen na zkoušku jak to bude vypadat až koupím komplet od Rizomi
- Gripy DOMINO - měl jsem je i GSX-R a líbí se mi jak lepí a nejsou tak na kkt jak origa.
-Závažíčka

21.5.2018
- Nový celokarbonový přední stítek, replika příplatkového "fly screenu" (origo-5,6tis kč) - cca.2,5tis Kč
- motorce to sluší, takže uvidíme jak to bude s funkčností a jak bude rozrážet vzduch

22.7.2018
- Nově nasezené kompletní přední vidlice z R1 (04-06)
- Radiální třmeny z R6 (09)
- osa předního kola aby to do sebe pěkně sedělo.

12.12.2018
- zadní centrál z R1 (2018) změna co jsem měl udělat už dřív, všem doporučuji
- sekundární klapky
- Sací hrdla Graves motor sport
- blinry Baracuda
- ukazatel zařazené rychlosti Gipro x-tre
- řetězová sada ČZ nejvyšší řada, převod (16/49)

13.4.2019
- odladění na brzdě Pepoš Moto
- Vačka z R1
- těsnění pod hlavu z R1
- QS
- ECU flash
- odstranění serva ( EXUP) - 1kg
- fuel-cut
- raceair filtr by Pepoš Moto
= 112Nm a 173koní

28.5.2019
- Komplet race line systém od Akrapoviče ( TOP co kdy byl na FZ1)
- přeladění
= 113Nm, 177koní

Motorka má hned mnohem lepší jízdní vlastnosti, konečně se dá pracovat na lepším nastavení podvozku, konečně dostávám od předního kola informace co jsem dříve postrádal, brzdy jsou lepší než původní axiální bzdiče a vůbec nevadnou i když jim zkouším dát zabrat. Tuto parádu jsem pořídíl cca. za 19tis., práce vlastní

co bude dál???

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ozzy_
Ozzy_ napsal 21.10.21 v 06:42 10b.

Mnooo, co bude dal

Maartyy
Maartyy napsal 10.08.21 v 14:49 10b.

Top

miki83
miki83 napsal 12.03.20 v 11:20 10b.

Opečováváná a pěkná FZ 1

rawson
rawson napsal 17.02.20 v 19:56 10b.

Tahle motorka si zaslouží jasnou 10!

WAR10K
WAR10K napsal 30.09.19 v 12:10 10b.

Zajímavý úpravy, moc hezká motorka.

Více komentářů



TOPlist