renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Gilera Runner 50 SP (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník puffybodie
Vloženo 11.5.2018
Aktualizováno 28.6.2022
Zobrazeno 2 057x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Už prakticky od začátku ježdění mne to táhne ke strojům malým jak velikostí, tak i objemem jako jsou Vespa, Honda Monkey nebo Dax a jejich kopie, Wave 110i a další a postupem času se v tom jen utvrzuji při každé jízdě ...

Více fotografii

Výška jezdce: 193 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Piaggio NRG 50: Protože to byla stříkačka
Yamaha Aerox R: Jedna zajímavá utekla a jinak nabídka na inzerci slabá
Malaguti Firefox 50 F15: Neuvěřitelné jak to letí na sériovku. Chápu proč se menší sestřička F12 používá na závody. Bohužel díky designu předku mně byla malá
Aprilia SR 50 LC: Už poladěná, ale vnější stav by vyžadoval dost práce a posez byl \"divný\"
Vespa ET2 50: Jízda super, je fajn pro velké lidi jako každá Vespa skoro, ale něco s rámem a táhlo to hodně do strany a nemělo stabilitu co jinak Vespa má kastle už na několia místech chytla rez a to by byla opět větší drbárna
Piaggio Typhoon 50: Tu jsem jen zvažoval. Asi tady pořád je v inzerci od jedné firmy. Starší model, motor danný 135ccm a mnoho dalších úprav což je zaděláno na komplikace na úřadech teď nebo i do budoucna

První dojmy - Zatím jsem zkoušel jiný stroj než nakonec beru, ale to v tomto případě není až tak důležité. Zvuk proudové stíhačky, rychlost dvouplošníku, váha kolibříka a úsměv na tváři. Lži na rychloměru takové, že i plány EU blednou závistí a Goebbels byl proti výrobcům italských tachometrů totální břídil. Když chcete dělat po krátké vyjížďce dojem, že jste se právě vrátili z Dakaru, tak není nic lepšího než jít zkoušet Gileru Runner bez předního blatníku chvíli po dešti. nakopávačka !!! - lidé na moderních moto nevědí o co přicházejí

Motorku bych doporučil pro - Moto je nejvhodnější pro toho kdo ví co chce a proč. V dnešní době kdy je možno s B řídit 125ccm automat si něco takového koupí už jen málo lidí. I nabídka na inzercích bude postupně chudnout a bude těžší a těžší sehnat něco rozumného.

Doplňky na motorce - Budou

Recenze

Proč jsem si vybral tento stroj...něco už na začátku, ale rád se kochám a hlavně prostě tyto stroje mají své kouzlo, které kvůli EU postupně mizí a tak je třeba ho zachovat aspoň v nějaké formě. Reálně jsem hledal stroj s kterým bude možné absolvovat nějaký střelený výlet s podobně postiženýma a taky něco na hraní a hrabání se přes zimu a na to je takový lehký a jednoduchý 2T ideální. Nových už se moc sehnat nedá, ikona Aprilia SR 50R nebo Peugeot, ale to už je Čína, pak Číny a možná ještě staré skladovky Kymco/Sym by se našlo, ale tyto dvě firmy, byť kvalitní výrobky, tak ceny jejich dílů jsou často mimo i proti Japoncům a nabídka dílů na úpravy je slabá. A stroje jako Jawa, ČZ...jsou krásné o tom žádná a je to kus naší historie, ale nesmyslné ceny v inzercích a šmejdské díly z druhovýroby z Turecka...Paradoxně Ital i přes jeho elektriku je lepší moderní alternativa pro podobné účely.

Aneb slovy klasika:

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest…

Zatím jen zkušební jízda na jiném stroji. Můj bude nakonec původem z ČR a firmy kde mne znají, po jednom majiteli, najeto necelých 5000km. Jinak brzdy dobré, sedačka velká a pohodlná, pro spolujezdce asi méně, ale je to pro něj určitě 100x lepší než Aerox. Stejně spolujezdec na tom jezdit nebude, jedině nouzově na dojezd. Díky středovému tunelu a nádrži v něm jsou velmi dobré jízdní vlastnosti, ovladatelnost díky 12" kolům a pohotovostní hmostnosti 100kg je příkladná, místo pod sedačkou na integrálku, topení na nohy přes lamely podobně jako v autě na palubovce, světla slabé to pořeším asi ideálně LED, nosnost 190kg.

Nejlépe se skútr určitě bude cítit na silnici. Ale opět, tak jako i jiné malorážky s koly 10" - 13" má o HODNĚ lepší pérování než Honda PCX.

Dá se s moto i dobře cestovat? - to se brzy zjistí Nějaké 300km zajížďky okolo komína budou bezproblémové. Nejlepší inspirace je:



15.5. 2018 - dovezeno po ose z Hranic na Moravě. Celkem cca 80km, vůbec mne nic nebolelo narozdíl od podobné cesty na PCX. Bohužel je pořád v sérii a i výfuk byl originál, takže reálná max se mnou po rovince 70, do prudkého kopce 50 a překvapení, že i bez úprav do toho kopce zrychluje až do 50. Světla jsou slabota, to musím řešit. Gumy nějaké Maxis, ale Maxismálně dožijí sezónu . Kilometry fakt odpovídají, pán prakticky nejezdil. Za 12 let 4000km a pak za 5 let 800km. Spíše to nechával tak, aspoň to není zasažené kutilem a věci na tom udělat jsou většina jednoduchá. Pro jistotu seženu přírubu karburátoru, je nějaká dopraskaná. Těch 62km domů asi za 45min,navigace ukazovala přes hodinu po okreskách. Začínám dávat do kupy věci na servis.

11.3. 2019 - po zimě baterka nabitá, ale startér ani ťuk, nakopávačka taky nic. Říkám si no super, zase klasika. Vezmu domů nabíjet baterku, i když je nabitá, přijdu druhý den. Najednou startér točí a chytne to na druhý kop. Po chvilce zdechne. Jen rozeberu dekl na variátoru, zkontroluju usazení nakopávačky, vše složím a pak už to chytá v pohodě. Italové no Jdu to projet na benzínku dofoukat kola. První 2 minuty ucházejícící dýmovnice než se spálí to co tam několik měsíců stálo

2.4. 2019 - nestartuje. Důvod? Málo benzínu Teda hladové oko nic, ale po takovém stání už evidentně byl tlak málo. Tak šup pro kanystr benzínu na druhém stroji a už se jelo na cca 40km pohodový rozjezd. Moc to chybělo. Jen teda teď jak jsem pořád jezdil na 10kg kole, tak mně skútr přišel nějaký těžký

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DandyG
DandyG napsal 15.05.18 v 12:50 9b.

Více komentářů



TOPlist