Je to prostě můj typ. K tomu nemám víc co dodat.
První dojmy - Perfektní design. Je to naháč pro jízdu na pohodu. Překvapily mě krátké převody a pětka použitelná od 60 km/h. Ve vyšších otáčkách ale hezky ožívá. Ovládání sytiče mě trochu zaskočilo svou (ne)citlivostí.
Motorku bych doporučil pro - Pro výšku postavy 170-180 cm. Pro pohodáře.
Recenze
Výběr byl celkem jasný, po třiapůle bizonovi,a pětistovce géesu jsem chtěl čtyřválec. Asi půl roku jsem namátkově sledoval inzeráty na Zephyry a Inazumy a v lednu 2018 jsem ji našel. Pěkná červená v původním stavu ježděná v Mnichově celou dobu jenou majitelkou (aspoň papírově). Tachometr ukazuje asi 55 tisíc km. Koupená už u nás v ČR ale s německými doklady. Přepis celkem v pohodě, jen chtěli navíc 2200 Kč za doplnění údajů (které nejsou v německém techničáku) do českého techničáku - holt jsme tu papežštější než papež...
Vyhovuje mi nižší posez - řekl bych ideální pro výšku kolem 170-180 cm. Je trochu těžší, ale je to jen o zvyku. Na hlavní stojan se staví hodně snadno - to se povedlo.
Nepovedlo se ovládání sytiče - to je opravdu buď přecitlivělé nebo naopak necitlivé (u géesa to měli zmáknuté líp), ale dá se to.
Trochu složitější výměna žároviček v budíkách - musí se sundat světlo a spínací skříňka.
Nejvíc Zephyrovi svědčí pěkné silnice, na plátovaných silnicích druhé a horší třídy se musí opatrně.
Výborná volba!!!
Krásná klasika, ať slouží.