Žádná divočina, jen pár upraviček. Hlavně novej lak a chromovej polep. Blatník z kawky a super motor. Papírově 25 kw originál z výroby, žádnej podvod.Prostě kvalitní povedená motorka, bezproblémů a poruch.Májí-li majitelé jiných fárošů zájem,mám manual a
První dojmy - Nejlepší moto, neznám lepší
Recenze
Zkušenosti: Leju benzín a jezdím. Jede to docela krutě,na jedničku analog ukáže 125km/h,mám to testlí a v reálu počítám kolem 110km/h,změřit to je docela problém,důvodem je velká neochota motorky jet po obou kolech,a na zadku počítat dílky na tachometru je v celku problém.
Cesty: Kam se dá, spotřeba je na 9ku lidová,tak jezdím co můžu.
Další info: Prodáno.Byla skvělá,každej kdo si chce takovýho fároše koupit určitě neudělá špatnou věc,nejleší motorka co sem měl v rukách
krasna farba
Čuste.Já s tím naštěstí špatné zkušenosti nemám. Když jsem při projížďce nezvedl tu moji kočičku, tak jsem se neprojel. Můj rekord je asi 600m ve 180km/hod (do omezovače dvojky). Jinak běžně do 130 - na jedničku. Ale strašili mě taky, naštěstí se nic nestalo.
Pěkný kousek, nejhezčí modelový rok fároše...
Jo ale abyste nemysleli,Fároš je náchylnej na dlouhý zadky stejně jako 80% všech 4taktů,prostě ve fabrice nemyslej na to že to do pazourů chytne maník co poletí kilák po zadku.
Tvůj problém se dá řešit ,jakýmkoli způsobem udrž olej u koše,dá se:Posunout telefon do zadu<br />
Navařit přepážku do vany<br />
A slyšel jsem že do GSX-R 1000 borec nalil 4litry oleje do motoru a bylo po problému,ale tohle bych pro jistotu nezkoušel